Olen flunssassa. Lämpö on päivisin poissa, mutta vieläkin nousee iltaisin 37.4-37.5 lämpö ilman lääkettä. Voinko mennä kuitenkin jo töihin?
Huomenna siis. Olo on kyllä tukkoinen ja yskittää. Päivällä lämpö on poissa, mutta illalla se nousee n. 37.5 asteeseen.
Kommentit (27)
37.5 on jo aika lähellä 38 astetta ;0 et ole todellakaan terve vielä. Pysy kotona.
Kuulostaa ihan tuberkuloosilta. Oletko altistunut?
Sitten kun olet normaalilämpöinen koko päivän nukkumaan asti. Vähintää yksi sellainen päivä. Sitten voit mennä.
Vierailija kirjoitti:
Et. Yksi kuumeeton päivä. Olet sairas vielä jos illalla nousee lämpö noin korkeaksi.
Häh, eihän tuo ole korkea. Mulla tuo on ihan normaali lämpö joitakin päiviä kierron keskivaiheessa. Tietysti jos on mies ja lämpö aina alhaalla, niin sitten se voi olla kuumetta, mutta ei todellakaan mikään "korkea".
Huvittavaa. Täälläkin ollut flunssa ja lämpöä en edes vaivautunut mittaamaan, mitä sillä tiedolla tekee. Nenä tukossa mutta Otrividilla aukeaa. Ja kyllä, huomenna menen normaalisti töihin. Tässä sen näkee, meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan tuberkuloosilta. Oletko altistunut?
Trololoo. Meillä on rokote siihen jos olet suomalainen, etkä venäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun olet normaalilämpöinen koko päivän nukkumaan asti. Vähintää yksi sellainen päivä. Sitten voit mennä.
Jos ap on nainen, niin sellaista päivää ei tule. Lämpö nousee kaikilla iltaa kohden ja naisilla vielä oviksen jälkeen muutenkin.
sivusta
Voit mennä, ihan normaali lämpö illaksi tuollainen.
Itse olen tältä palstalta oppinut nyt pääsiäisenä, että mulla on aina lämpöä, melkein kuumetta. Pitääkin lopettaa yrittäjän hommat ja ehdottaa työkkäriin että pääsin työkyvyttömien työttömien listalle, kun enhän mä nyt kuumeessa voi töihin mennä.
Niin onko sulla siis vielä flunssa vai ei? Se kertoo sen olennaisen, että oletko työkunnossa. Tuo sun lämpö on täysin normaalilämpö. Ei siitä voi päätellä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voit mennä, ihan normaali lämpö illaksi tuollainen.
Ehkä sinulle, minulla ei nouse 37 muuten kuin flunssassa.
Totta kai menet kipeänä töihin koska flunssa pitää jakaa tasapuolisesti kaikille.
T: EK.
Olen itse 38.5 asteen kuumeessa juuri, olen menossa töihin. Itse otan kuumeen laskuun 2 paramax+ 2 burana 400mg. Kuume laskee nolliin, lisäksi isokuppi kahvia ja töihin!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 38.5 asteen kuumeessa juuri, olen menossa töihin. Itse otan kuumeen laskuun 2 paramax+ 2 burana 400mg. Kuume laskee nolliin, lisäksi isokuppi kahvia ja töihin!
Ihanaa, että meitä on muitakin. Mua aina ärsyttää ihmiset jotka rutisee jostain 37.5 asteen lämmöstä, ettei voi mennä. Olin ennen vuoden vaihdetta 39 asteen kuumeeassa töissä viikon ennen joulua. Jouluvapaille jäi niin, kuin muutkin.
Paranin juuri jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että meitä on muitakin. Mua aina ärsyttää ihmiset jotka rutisee jostain 37.5 asteen lämmöstä, ettei voi mennä. Olin ennen vuoden vaihdetta 39 asteen kuumeeassa töissä viikon ennen joulua. Jouluvapaille jäi niin, kuin muutkin.
Paranin juuri jouluksi.
Kaikki työkaverit ovat varmaan sairastuneet juuri jouluksi, kun ovat viikon altistuneet sinulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranin juuri jouluksi.
Kiitos teille molemmilla tartunnoista 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranin juuri jouluksi.
Idiootti.
Muiden työntekijöiden tai asiakkaiden kannalta ei ole niinkään oleellista, tuleeko henkilö töihin kuumeessa, vaan se, onko henkilö tartuttava.
Vierailija kirjoitti:
Sain koronan kun idiootti työkaveri tuli töihin sairaana. Tunti samassa palaverissa riitti.
Et. Yksi kuumeeton päivä. Olet sairas vielä jos illalla nousee lämpö noin korkeaksi.