Olen opetellut painamaan etusormen nivelellä hygieniasyistä
Bensa-automaatit, maksupäätteet, ovikoodit ym painan nykyään siten että pistän etusormen koukkuun ja nivelen päällä painan pinit ym.
Ällöttää kun jengi kaivaa nenää ja ties mitä. Sitten samalla sormella kaupan kassalla näppäillään koodia. Yäk.
Kommentit (21)
Luulin olevani ainoa!
Kaupassa en kehtaa maksupäätettä näpytellä niin :DD
Minä käytän sormikortsua, on kätevä. Jäi käyttämättä koliittilääkityksen yhteydessä
Jaa. Minä pesen käsiä. Isompia asioita (vessan hana esim.) painan kyynärpäällä.
Minä teen samaa. PIN-koodi kaupan kassalla on pakko naputella sormenpäällä, mutta melkein kaiken muun saa hoidettua koukkusormella. :) Ovet saa auki kyynärpäällä kahvaa painaen ja käsivarrella voi työntää oven auki.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:32"]
mä käytän nahkasormikkaita
[/quote]
kesäkuumallakin?
Mä teen samoin ja olen opettanut lapsetkin painamaan hissinnapit ym. samalla tavalla.
Mä teen samaa. Teen sen tosin säälistä kynsiä kohtaan.
Minä naputtelen kaupassa pin-koodin nimettömällä, niin voi sitten rauhassa nuolla etusormea ja kaivella nenää.
Huomasin tekeväni samoin hissinnappeja painaessani :)
Mitä se auttaa? Muutes, ärsyttää se, että junalippuja myyvät automaatit toimivat vain paljaalla sormella. Yök.
Kai sitä kaupungilla ihan huomaamattaan availee ovia, nojailee kahvilan pöytään, pitää ratikassa kiinni tangosta, lähmii kaupassa samoja purkkeja ja purnukoita mitä edellisetkin asiakkaat jne. Eli aika hankala on välttyä koskettamasta jotain pintaa, mitä joku muu ei olisi just aiemmin koskettanut..
Helpointa onkin kotiin tullessa ihan ekaks pestä kädet hyvin!
Mut joo, painan minäkin jostain syystä rappukäytävän valokatkaisinta rystysillä aina kun lähden ulos.. =D
Voi teitä hygieenikkoja!
Minä käytän ihan kaikkeen etusormea ja olen todella harvoin sairas.
Minä en liiku ulkona ilman kokovartalo kondoomia.
Aika vainoharhasta porukkaa :D. Liika hygienia on se, mikä nykysin aiheuttaa allergiat ja ison osan sairauksista. Vastustuskyky ei pääse kehittymään. Eiköhän se riitä, että pesee kädet kun tulee kotiin, ennen ja jälkeen ruokailun, ja tietty vessassa. Muu on jo neuroottista.
Minä painan avaimella hissin nappia. Ja vessan lukon avaan sillä paperilla johon olen juuri kuivannut käteni. Koukkusormeakin tulee käytettyä.
Otsikon luettuani arvelin aloituksen tarkoittavan jotain uutta akupunktion tyylistä terapiamuotoa, joka kohentaa ihmisen immuunivastetta.
No miten se auttaa sinua, millä ruumiinosalla kosket?