Alle pari kuukautta ja suklaakonvehdit on puoleen hintaan kaupassa
En malttaisi odottaa 😋
Kommentit (36)
Nykyään alennussuklaat katoavat nopeasti kaupoista, mutta sitten niitä on tarjolla kesään asti Fiksuruoan sivuilla, olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tässä välillä miettinyt et pitäiskö panostaa vasta joulun jälkeen ja ostaa kaikki vasta silloin. Suklaat, tavarat ym. on joulun välipäivinä hyvillä alennuksilla. Säästöä sekin vaikka joulu nyt menis.
Perinteinen joulu kestää käsityksistä riippuen loppiaiseen tai Nuutinpäivään. Mutta nykyään joillain on käsitys, että joulu päättyy Tapaninpäivään. Kaupatkin lopettavat silloin viimeistään joulumusiikin soittamisen, vaikka aloittavat sen jo viikkoja ennen joulua.
Perus pandat ja fazerit on nyt jo halpoja. Monessa kaupassa ollut kolme rasiaa alle kympillä.
Ihan kuin viime vuosina esim Tokmannilla ei joulumyyntiin otettuja suklaita loppukirissä alennuksella olisi myynnissä ollutkaan. Myymättä jääneet palautettu jonnekin...
Entisaikaan ale-suklaita oli monta päivää joulun jälkeen tarjolla, viime vuosina ei, häviävät heti näkyviltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tässä välillä miettinyt et pitäiskö panostaa vasta joulun jälkeen ja ostaa kaikki vasta silloin. Suklaat, tavarat ym. on joulun välipäivinä hyvillä alennuksilla. Säästöä sekin vaikka joulu nyt menis.
Perinteinen joulu kestää käsityksistä riippuen loppiaiseen tai Nuutinpäivään. Mutta nykyään joillain on käsitys, että joulu päättyy Tapaninpäivään. Kaupatkin lopettavat silloin viimeistään joulumusiikin soittamisen, vaikka aloittavat sen jo viikkoja ennen joulua.
Joillain on käsitys, että joulu päättyy heti jouluaaton jälkeen. Ei edes itse joulupäivänä ole enää joulu. Ainakin siltä kannalta, että joulukoristeet otetaan pois heti joulupäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin viime vuosina esim Tokmannilla ei joulumyyntiin otettuja suklaita loppukirissä alennuksella olisi myynnissä ollutkaan. Myymättä jääneet palautettu jonnekin...
Entisaikaan ale-suklaita oli monta päivää joulun jälkeen tarjolla, viime vuosina ei, häviävät heti näkyviltä!
Riippuu ihan kaupasta. Tokmanni mainostaa joulusuklaa-alea näkyvästi, ja suklaat myydään äkkiä loppuun. Mutta esimerkiksi minun lähimmässä K-supermarketissani -50 % joulusuklaita riittää monen viikon ajan.
Kinkutkin on joulun jälkeen alessa, samoin muu jouluruoka. Typeräähän se on että koko yhteiskunta palvoo tiettyä hetkeä (24.12 klo 18) jota varten varustaudutaan ja hankitaan kaikki kalliit jutut täyteen hintaan.
Hesassa miljonäärikauppiaat myy viimevuotisia konvehteja ja joulun jälkeen myy aikansa täyteen hintaan ja vie varastoon odottamaan joulua.
Vierailija kirjoitti:
Kinkutkin on joulun jälkeen alessa, samoin muu jouluruoka. Typeräähän se on että koko yhteiskunta palvoo tiettyä hetkeä (24.12 klo 18) jota varten varustaudutaan ja hankitaan kaikki kalliit jutut täyteen hintaan.
Lasten lahjat ostettu nimenomaan 24.12 aamupäivällä kun silloin jo isot alet.
Lidlissä erittäin laadukkaat Melanie & Vanessa -rasiat halpoja ihan alun perinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten lahjat ostettu nimenomaan 24.12 aamupäivällä kun silloin jo isot alet.
tuo voi toimia, jos lapset eivät toivo jotain tiettyä asiaa.
Mutta edelleen ne on sellasta skeidaa että syömättä jää.
Sen voi päätellä naurettavan halvasta hinnasta, tuoteselosteesta ja viimeistään maistamalla
Jäk! 😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on käsitys, että joulu päättyy heti jouluaaton jälkeen. Ei edes itse joulupäivänä ole enää joulu. Ainakin siltä kannalta, että joulukoristeet otetaan pois heti joulupäivänä.
Järkyttävää... Heidän pitäisi kuunnella se laulu joulun 12 päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Perus pandat ja fazerit on nyt jo halpoja. Monessa kaupassa ollut kolme rasiaa alle kympillä.
Sokeria, esanssia, palmuöljyä, sheaa... nam hyvää.
Mutta halpaa on, syö kilo!
Vierailija kirjoitti:
No ne menee varmaan myyntiin Fiksuruoan kautta. Siellä niitä myydään muun hävikkiruoan kanssa kuukausikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jokaisen oma asia kauanko haluaa joulua viettää? Minulle paras joulunaika on aatonaatto, jouluaattonakaan ei tunnelma enää ole sama. Koristeet tosin pidän uuteen vuoteen saakka, mutta jouluvietto loppuu kyllä aattoiltaan.