Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle pari kuukautta ja suklaakonvehdit on puoleen hintaan kaupassa

Vierailija
06.11.2022 |

En malttaisi odottaa 😋

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ oon tÀssÀ vÀlillÀ miettinyt et pitÀiskö panostaa vasta joulun jÀlkeen ja ostaa kaikki vasta silloin. Suklaat, tavarat ym. on joulun vÀlipÀivinÀ hyvillÀ alennuksilla. SÀÀstöÀ sekin vaikka joulu nyt menis.

Vierailija
2/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NykyÀÀn alennussuklaat katoavat nopeasti kaupoista, mutta sitten niitÀ on tarjolla kesÀÀn asti Fiksuruoan sivuilla, olen huomannut.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ oon tÀssÀ vÀlillÀ miettinyt et pitÀiskö panostaa vasta joulun jÀlkeen ja ostaa kaikki vasta silloin. Suklaat, tavarat ym. on joulun vÀlipÀivinÀ hyvillÀ alennuksilla. SÀÀstöÀ sekin vaikka joulu nyt menis.

Perinteinen joulu kestÀÀ kÀsityksistÀ riippuen loppiaiseen tai NuutinpÀivÀÀn. Mutta nykyÀÀn joillain on kÀsitys, ettÀ joulu pÀÀttyy TapaninpÀivÀÀn. Kaupatkin lopettavat silloin viimeistÀÀn joulumusiikin soittamisen, vaikka aloittavat sen jo viikkoja ennen joulua.

Vierailija
4/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnpÀ ole huomannut moista.

Vierailija
5/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Perus pandat ja fazerit on nyt jo halpoja. Monessa kaupassa ollut kolme rasiaa alle kympillÀ.

Vierailija
6/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan kuin viime vuosina esim Tokmannilla ei joulumyyntiin otettuja suklaita loppukirissÀ alennuksella olisi myynnissÀ ollutkaan. MyymÀttÀ jÀÀneet palautettu jonnekin...

Entisaikaan ale-suklaita oli monta pÀivÀÀ joulun jÀlkeen tarjolla, viime vuosina ei, hÀviÀvÀt heti nÀkyviltÀ!

Vierailija
7/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SitÀkö ap odottaa? Uskomatonta.

Vierailija
8/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen joulu kestÀÀ kÀsityksistÀ riippuen loppiaiseen tai NuutinpÀivÀÀn. Mutta nykyÀÀn joillain on kÀsitys, ettÀ joulu pÀÀttyy TapaninpÀivÀÀn. Kaupatkin lopettavat silloin viimeistÀÀn joulumusiikin soittamisen, vaikka aloittavat sen jo viikkoja ennen joulua.

Joillain on kÀsitys, ettÀ joulu pÀÀttyy heti jouluaaton jÀlkeen. Ei edes itse joulupÀivÀnÀ ole enÀÀ joulu. Ainakin siltÀ kannalta, ettÀ joulukoristeet otetaan pois heti joulupÀivÀnÀ.

Vierailija
9/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin viime vuosina esim Tokmannilla ei joulumyyntiin otettuja suklaita loppukirissÀ alennuksella olisi myynnissÀ ollutkaan. MyymÀttÀ jÀÀneet palautettu jonnekin...

Entisaikaan ale-suklaita oli monta pÀivÀÀ joulun jÀlkeen tarjolla, viime vuosina ei, hÀviÀvÀt heti nÀkyviltÀ!

Riippuu ihan kaupasta. Tokmanni mainostaa joulusuklaa-alea nÀkyvÀsti, ja suklaat myydÀÀn ÀkkiÀ loppuun. Mutta esimerkiksi minun lÀhimmÀssÀ K-supermarketissani -50 % joulusuklaita riittÀÀ monen viikon ajan.

Vierailija
10/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kinkutkin on joulun jÀlkeen alessa, samoin muu jouluruoka. TyperÀÀhÀn se on ettÀ koko yhteiskunta palvoo tiettyÀ hetkeÀ (24.12 klo 18) jota varten varustaudutaan ja hankitaan kaikki kalliit jutut tÀyteen hintaan.

Vierailija
11/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hesassa miljonÀÀrikauppiaat myy viimevuotisia konvehteja ja joulun jĂ€lkeen myy aikansa tĂ€yteen hintaan ja vie varastoon odottamaan joulua. 

Vierailija
12/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkutkin on joulun jÀlkeen alessa, samoin muu jouluruoka. TyperÀÀhÀn se on ettÀ koko yhteiskunta palvoo tiettyÀ hetkeÀ (24.12 klo 18) jota varten varustaudutaan ja hankitaan kaikki kalliit jutut tÀyteen hintaan.

Lasten lahjat ostettu nimenomaan 24.12 aamupÀivÀllÀ kun silloin jo isot alet.

Vierailija
13/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LidlissÀ erittÀin laadukkaat Melanie & Vanessa -rasiat halpoja ihan alun perinkin.

Vierailija
14/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puoleen hintaan lihavaksi finninaamaksi.

Vierailija
15/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten lahjat ostettu nimenomaan 24.12 aamupÀivÀllÀ kun silloin jo isot alet.

tuo voi toimia, jos lapset eivÀt toivo jotain tiettyÀ asiaa.

Vierailija
16/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta edelleen ne on sellasta skeidaa ettÀ syömÀttÀ jÀÀ.

Sen voi pÀÀtellÀ naurettavan halvasta hinnasta, tuoteselosteesta ja viimeistÀÀn maistamalla

JĂ€k! đŸ˜”

Vierailija
17/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain on kÀsitys, ettÀ joulu pÀÀttyy heti jouluaaton jÀlkeen. Ei edes itse joulupÀivÀnÀ ole enÀÀ joulu. Ainakin siltÀ kannalta, ettÀ joulukoristeet otetaan pois heti joulupÀivÀnÀ.

JÀrkyttÀvÀÀ... HeidÀn pitÀisi kuunnella se laulu joulun 12 pÀivÀstÀ.

Vierailija
18/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus pandat ja fazerit on nyt jo halpoja. Monessa kaupassa ollut kolme rasiaa alle kympillÀ.

Sokeria, esanssia, palmuöljyÀ, sheaa... nam hyvÀÀ.

Mutta halpaa on, syö kilo!

Vierailija
19/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne menee varmaan myyntiin Fiksuruoan kautta. SiellÀ niitÀ myydÀÀn muun hÀvikkiruoan kanssa kuukausikaupalla.

Vierailija
20/36 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole jokaisen oma asia kauanko haluaa joulua viettÀÀ? Minulle paras joulunaika on aatonaatto, jouluaattonakaan ei tunnelma enÀÀ ole sama. Koristeet tosin pidÀn uuteen vuoteen saakka, mutta jouluvietto loppuu kyllÀ aattoiltaan.