Tunnustusten ketju: Mille asioille naurat Facessa salaa?
Mille asioille naureskelet salaa Facebookissa? Minä aloitan; itsensä kehujat ja jalustalle nostattajat! Noloa kun keski-ikäiset naiset lesoavat netissä, nuorilla ymmärtäisin sen jotenkin...Ja se lesoaminen on sitä, että herätään lomalla aamu 5 marjanpoimintaan, ja siivotaan talo lattiasta kattoon, ja käydään kymmenen kilometrin lenkki juoksemassa vielä iltasella.. Ja samaan syssyyn kehutaan suoraan omaa parhautta äitinä... :D NOLOA :D:D:D
Kommentit (113)
Semmoset mammat, jotka julkaisee murunnupusta kuvia aina kun yksi kuukausi tulee ikää lisää, vaikka lapsi jo kolmen vuoden yli... Ja kuvissa tukkaa ei oo leikattu, näyttää ihan vauvalta, ja leukaa ei voi pyyhkiä puhtaaksi kuolasta...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"] Ja kateus loistaa kilometrien päähän... Ei mulla muuta. [/quote] Ap tässä. Ei muuten ole kateutta; olen itsekin aikaansaava ihminen, kun sille päälle satun, mutta en KEHU sillä julkisesti joka facepostauksessa. Ei minua häiritse se kova työnteko, vaan epäsuora/suora itsekehu! Kyseinen tyyppi joka postauksessaan kehuu itseään esim. äitinä. Miten erinoimainen äiti, ja onnistunut tässäkin/tuossakin asiassa mikä monilla epäonnistuu. Se vain on, no, noloa. [/quote] Kyllä se vaan sinusta aika paljon kertoo jos sinua ärsyttää tuollaset asiat. Kannattaa pohtia niitä syitä miksi joku asia ärsyttää. Minusta on kiva lukea toisten saavutuksista ja tekemisistä. Ei se ole minulta tai omista tekemisistäni pois.
[/quote]
Osuiko pilkka omaan nilkkaan? Sulta meni ohi? Kyse ei ole tekemisistä, vaan tekemisten jatkuvasta, julkisesta kehusta! Varsinkin se oman täydellisen äitiyden ja naiseuden korostaminen, jatkuvasti, joka postauksessa.
[/quote]
Niin ja vielä selvennyksenä sinullekin; ei ärsytä vaan naurattaa.
Tyypit, joilla on 50 samanlaista duckface-selfietä hieman erilaisella pään kallistuksella.
Aikuiset miehet, joilla Benjamin Peltonen -tyyppisiä herutuskuvia.
Oikeastikin nauratti yks tuttu, jolla välillä oli superonnellisia päivityksiä, "Rakas sitä ja tätä <3" ja välillä oli kauhean vihaisia "PERRRRRRRRRKELEEEEEEE SAATANAAAAAA!!!!!!" Erosi sittemmin, joten tätä vuoristorataa ei enää näe.
Nämä tekopyhät "vitsi tuli hyvä mieli kun autoin naapurin mummoa portaissa tänään, hei muutkin auttakaa ihmisiä oon niin paras ja kaikki on ihanaa" :D
Muutaman elämänkoululaisen jutut huvittavat :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"] Ja kateus loistaa kilometrien päähän... Ei mulla muuta. [/quote] Ap tässä. Ei muuten ole kateutta; olen itsekin aikaansaava ihminen, kun sille päälle satun, mutta en KEHU sillä julkisesti joka facepostauksessa. Ei minua häiritse se kova työnteko, vaan epäsuora/suora itsekehu! Kyseinen tyyppi joka postauksessaan kehuu itseään esim. äitinä. Miten erinoimainen äiti, ja onnistunut tässäkin/tuossakin asiassa mikä monilla epäonnistuu. Se vain on, no, noloa. [/quote] Kyllä se vaan sinusta aika paljon kertoo jos sinua ärsyttää tuollaset asiat. Kannattaa pohtia niitä syitä miksi joku asia ärsyttää. Minusta on kiva lukea toisten saavutuksista ja tekemisistä. Ei se ole minulta tai omista tekemisistäni pois.
[/quote]
Osuiko pilkka omaan nilkkaan? Sulta meni ohi? Kyse ei ole tekemisistä, vaan tekemisten jatkuvasta, julkisesta kehusta! Varsinkin se oman täydellisen äitiyden ja naiseuden korostaminen, jatkuvasti, joka postauksessa.
[/quote]
Mikä pilkka? Mä en tietääkseni tätä aloitusta ole kirjoittanut ja nimenomaan yritän olla ivailematta ihmisille. Toisin kuin eräät.
No sille jos jonkun kuva on aivan naurettavan näköinen
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:51"]Hävettää kun oon näin alhainen, mutta sellaselle pyöreälle ja itsekeskeiselle prinsessalle, joka kuvittelee pääsevänsä poliisikouluun. Kyseessä siis tosi itsekäs ihminen, joka uskottelee olevansa huippukunnossa, mutta kuvista ihmettelen että millä pitää itsensä niin pyöreänä jos kerran elää superterveellisesti. Hänen ulkonäössään ei sinällään ole mitään vikaa, mutta se juoksulenkkien hehkutus on vähän hassua olemukseen nähden.
[/quote]
Noloa :D Itse hehkutan todella harvoin mun kuntoilu-, ja liikuntasuorituksia ja silloinkin vähän alakanttiin, ei olisi pokkaa vetää yläkanttiin niitä, kun sehän näkyisi heti :D
Sinkkuystävä, joka kertoo kaikki miesasiansa facessa. Ensin tavataan mies, kyllä on hienoo koska sehän on ihanin mies ikinä ja todella lupaavalta näyttää jes (joka kerta). Sitten hehkutetaan treffejä ja kuittaillaan (muka hyväntahtoisesti) muille sinkkuystäville ja pariutuneillekin koska eihän pitkässä suhteessa voi enää mitään hohtoa olla. Vähän aikaa hiljaisuutta ja sitten kirotaan koko miessukupuoli helvettiin kun ovat kaikki NIIN paskoja, aina. Eikä muuten ikinä enää mennä treffeille vaan keskitytään lapsiin ja laihdutetaan että ollaan upeita ja vähänkö miehiä vituttaa kun eivät häntä enää saa. Ja kohta tämä sama rumba uudelleen alusta taas. Olen kyllä itsekin sinkku, mutta en koskaan laita mitään random-miesjuttuja faceen.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:08"] [quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"] Ja kateus loistaa kilometrien päähän... Ei mulla muuta. [/quote] Ap tässä. Ei muuten ole kateutta; olen itsekin aikaansaava ihminen, kun sille päälle satun, mutta en KEHU sillä julkisesti joka facepostauksessa. Ei minua häiritse se kova työnteko, vaan epäsuora/suora itsekehu! Kyseinen tyyppi joka postauksessaan kehuu itseään esim. äitinä. Miten erinoimainen äiti, ja onnistunut tässäkin/tuossakin asiassa mikä monilla epäonnistuu. Se vain on, no, noloa. [/quote] Kyllä se vaan sinusta aika paljon kertoo jos sinua ärsyttää tuollaset asiat. Kannattaa pohtia niitä syitä miksi joku asia ärsyttää. Minusta on kiva lukea toisten saavutuksista ja tekemisistä. Ei se ole minulta tai omista tekemisistäni pois. [/quote] Osuiko pilkka omaan nilkkaan? Sulta meni ohi? Kyse ei ole tekemisistä, vaan tekemisten jatkuvasta, julkisesta kehusta! Varsinkin se oman täydellisen äitiyden ja naiseuden korostaminen, jatkuvasti, joka postauksessa. [/quote] Mikä pilkka? Mä en tietääkseni tätä aloitusta ole kirjoittanut ja nimenomaan yritän olla ivailematta ihmisille. Toisin kuin eräät.
[/quote]
Mielestäni en ivannut ketään? Eikö saa huvittua toisten jatkuvasta omakehusta? Mielestäni oman itsenä pitämistä toisia parempana, ja omakehu on yksi ylpeyden muoto. Mielummin nauran, kuin pilkkaan! Mitä pahaa tässä on? Sinä tuomitset minun nauruni, mutta toisten ylpeyttä et? En vain ymmärrä näkökulmaasi.
Ruokakuvat, on päästävä pätemään kuinka tässä taas tekaisin tällaisen hienon annoksen ja vielä hienommin sen asettelin lautaselle :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:26"]
Kehitysvammaisille.
Ne ei osaa kirjoittaa kunnolla ja tekevät aivan naurettavia virheitä ja vammaisten parisuhteet ja seuranhaku on jotain huvittavinta. Aikuiset ihmiset täysin lasten tasolla. Myös niiden kuvat, poseeraukset, päivitykset joissa yrittävät esittää normaaleja, mutta silti paistaa se vammaisuus läpi... Parasta hupia.
Ja älkää käsittäkö väärin, minulla ei ole mitään vammaisia vastaan. He ovat ihan yhtä arvokkaita ihmisiä kuin muutkin ja monet oikeasti vielä mukavia ja ihania persoonia. En kiusaa vammaisia tai ketään muutakaan livenä tai edes netissä, mutta sille en voi mitään että mua huvittaa niiden face-elämä. :D
Olen paha ihminen. :D
[/quote]
No nyt täytyy sanoa, että en ymmärrä mitä hauskaa tuossa voi olla. Jätä vammaiset rauhaan. He eivät voi omalle vajavaisuudelleen mitään, kypsä ihminen ymmärtää, että heitä ei voi mitata samoilla mittareilla kuin ei-vammaisia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:11"]Minua naurattaa taas ne rakkauttaan hehkuttavat murumuruset! Oma nassukka hanipuppa on maailman rakkain mies. Meidän rakkaus kukoistaa Facessa mutta ei todellisessa elämässä! :D
[/quote]
Just tää, haetaan hyväksyntää ja huomiota facebookin kautta muilta ihmisiltä ja annetaan niiden olettaa et kaikki on suhteessa hyvin.
Totuus: Ei ole.
Ensinä nää nauratti, mut nyt on ruvennu jo ärsyttämään: Vihjailijat! "Vitsit, kun näin tänään jotain huikean mielenkiintoista, mitenköhän tämän nyt sanoiksi pukisi...huh huh!" -tyyppiset postaukset. Joo, ei kiinnosta vihjailu, vois sanoa suoraan tai jättää sanomatta kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:26"]
Kehitysvammaisille.
Ne ei osaa kirjoittaa kunnolla ja tekevät aivan naurettavia virheitä ja vammaisten parisuhteet ja seuranhaku on jotain huvittavinta. Aikuiset ihmiset täysin lasten tasolla. Myös niiden kuvat, poseeraukset, päivitykset joissa yrittävät esittää normaaleja, mutta silti paistaa se vammaisuus läpi... Parasta hupia.
Ja älkää käsittäkö väärin, minulla ei ole mitään vammaisia vastaan. He ovat ihan yhtä arvokkaita ihmisiä kuin muutkin ja monet oikeasti vielä mukavia ja ihania persoonia. En kiusaa vammaisia tai ketään muutakaan livenä tai edes netissä, mutta sille en voi mitään että mua huvittaa niiden face-elämä. :D
Olen paha ihminen. :D
[/quote]
No nyt täytyy sanoa, että en ymmärrä mitä hauskaa tuossa voi olla. Jätä vammaiset rauhaan. He eivät voi omalle vajavaisuudelleen mitään, kypsä ihminen ymmärtää, että heitä ei voi mitata samoilla mittareilla kuin ei-vammaisia ihmisiä.
[/quote]
Minulla onkin erikoinen huumorintaju jota eivät monet ymmärrä. Vaikka he ovatkin vajaaälyisiä niin huvittavat silti. Tiedän, etteivät voi slle mitään. Monelle huvittavalle asialle ei ihminen voi mitään, mutta ei se poista sitä että tämä asia naurattaa. Vähän niin kuin se kun joku kaatuu. Tietää, ettei saisi nauraa mutta naurattaa silti.
En minä heille ole käynyt vittuilemassa tai sanomassa mitään pahaa. Seurailen vain kuvia/päivityksiä ja naureskelen. Eli en satuta tai loukkaa ketään. Ja koska huumorintajuni ei tunne moraalia niin jos joku asia on hauska nauran sille, oli sitten tekijä vammainen tai ei. Ei vammaisuus anna mitään erityisoikeuksia musta tässä. Menis nopeasti positiivisen syrjinnän puolelle.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:33"]Ensinä nää nauratti, mut nyt on ruvennu jo ärsyttämään: Vihjailijat! "Vitsit, kun näin tänään jotain huikean mielenkiintoista, mitenköhän tämän nyt sanoiksi pukisi...huh huh!" -tyyppiset postaukset. Joo, ei kiinnosta vihjailu, vois sanoa suoraan tai jättää sanomatta kokonaan.
[/quote]
Joo kerran mullaki yks oli kirjottanu vaan jotain et "Vittu..." sitten ku menin sanoo et no kerros nyt meille kaikille tässä niin ei kaikkien erikseen tarvii kysellä niin kauhee vinkuminen
Nauran miehen exän päivityksille, kun lapset menee sinne ja muijan vitutuskäyrä nousee nollasta sataan välittömästi. :)
Tyypit joiden partneri vaihtuu muutaman viikon välein, ja siitä ilmoitetaan joka kerta "parisuhteessa sen ja sen kanssa" -ilmoituksella.
Niille, jotka vaahtoavat lasten kuvien julkaisun epäeettisyydestä, mutta samaan aikaan raportoivat lapsen joka puklun ja pierun faceen. Samoin nämä paikassa X AirPort joka käänteessä alkaa vaikuttaa kummalliselta.