Miksi joillekin miehille on turn off, jos naisella on lemmikki?
Pelkäävätkö että eivät saa naiselta tarpeeksi hoivaa ja huomiota lemmikin takia?
Kommentit (117)
Tarvitseeko aikuinen mies hoivaa? Sairaana tietenkin, mutta tavallisessa arjessa.
Riippuu vähän lemmiksitä tietysti. Kissa on ok, mutta koiranaisilla ei monesti ole mitään muuta elämää kuin se koira. Joku pupu tai hamsteri taas on lapsekas, käärme ja muut matelijat ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Alkergia?
Allergiset voivat siirtyä seuraavaan ehdokkaaseen. Erittäin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän lemmiksitä tietysti. Kissa on ok, mutta koiranaisilla ei monesti ole mitään muuta elämää kuin se koira. Joku pupu tai hamsteri taas on lapsekas, käärme ja muut matelijat ällöttäviä.
Minulla on pupu. Ja minä olen luonteeltani asiakeskeinen ihminen. Lapsekas en todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pupu. Ja minä olen luonteeltani asiakeskeinen ihminen. Lapsekas en todellakaan ole.
Kiva. On tuo kuitenkin vähän sama asia, kuin jos nainen fanittaisi intohimoisesti jotain Janne Tulkkia, tulisi sellainen mitä hittoa -fiilis.
Miehet sietää koiria enemmän, kuin kissoja. Kissakodissa haisee aina kissan kusi. Ja sitä kissan hiekan määrää. Hyi helvetti.
Koiran kanssa mies voi lähteä lenkille yksinkin. Tai sitten yhdessä.
Koiran kouluttaminen voi olla myös harrastus.
Se om kalliimpi lemmikkinä kuin kissa.
Mitäpä väliä, miksi. Jos mies ei pidä eläinrakkaasta naisesta, väärä mies mulle. Eläinrakkaita miehiä on myös, ja se on ihan äärimmäisen iso plussa miehessä.
Koska se tarkoittaa sitä että naisella on joku oma kiinnostuksenkohde,mikä ei liity siihen mieheen. Siitä se mies ei saa päättää ja se tarkoittaa, että naisella on vähän ees jotain itseohjautuvuutta, kun on lemmikin hankkinut. Se ärsyttää.
Myös tiiän yhden tapauksen, jossa tää nainen ei halunnut jatkaa juttua, niin tää jäbä jauhoi "hullusta kissanaisesta" ja "ei siit kyllä mitään olis tullukaan, sillä oli kissa"
Kotieläimet rajoittavat elämää kuten lapsetkin. Monista kotieläimistä lähtee lisäksi karvaakin tai muuten ei vain välitä lemmikeistä. Eivät kaikki naisetkaan välitä niistä niin paljon.
Onhan joillakin miehillä lemmekkejä.Joillakin on kotona akvaario.
Tai joku eksoottinen lintu häkissä.
Siinä on vaan hommelia, järjestää niille,ruokkija ja hoitaja pitemmän loman ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sietää koiria enemmän, kuin kissoja. Kissakodissa haisee aina kissan kusi. Ja sitä kissan hiekan määrää. Hyi helvetti.
Kissakodissa ei todellakaan haise pissa. Jos haisee, niin eläinsuojeluilmoituksen paikka.
Koiranomistajat ovat käytännössä naimisissa koiransa kanssa, ei voi olla kuin muutaman tunnin poissa, kun jo pitää päästä koiraa kusettamaan.
Lemmikki sitoo liikaa ja nainen pitää lähtökohtaisena oletuksena että mies hoivaa myöskin lemmikkiä ja osallistuu siivoukseen ja kustannuksiin ym.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikki sitoo liikaa ja nainen pitää lähtökohtaisena oletuksena että mies hoivaa myöskin lemmikkiä ja osallistuu siivoukseen ja kustannuksiin ym.
Näin juuri. Sitoo liikaa elämää, ei ainoastaan naisen.
Enpä ole pohtinut kun ei ole yhtäkään miestä koskaan häirinnyt mun koirani (vuosien varrella ollut useampikin). Ja hyvä niin, en edes haluaisi olla miehen kanssa joka ei pidä eläimistä.
Samat miehet saattaa päätyä hommaamaan vuokravaimon. Osalla aasialaisistakin näkyy kalliita rotukoiria. Ryhtyykö tällainen mies sitten äkkijyrkäksi? Hiukan epäilen. Säännöt pätee kunnes ne ei enää pädekään.
Vierailija kirjoitti:
Kotieläimet rajoittavat elämää kuten lapsetkin. Monista kotieläimistä lähtee lisäksi karvaakin tai muuten ei vain välitä lemmikeistä. Eivät kaikki naisetkaan välitä niistä niin paljon.
Enemmistö koiran omistajista on naisia.
Eivät halua elää sotkuisen eläimen kanssa. Mukana tulee myös rajoitukset. Lapsikin on helpompi työntää väliaikaisesti hoitoon kuin koira tai kissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haise kusi, nykyajan hiekat poistavat hajut. Toki siivoan säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä väliä, miksi. Jos mies ei pidä eläinrakkaasta naisesta, väärä mies mulle. Eläinrakkaita miehiä on myös, ja se on ihan äärimmäisen iso plussa miehessä.
Ohis mutta tosi eläinrakasta pitää jotain kania häkissä tai kissaa/koiraa masentumassa päivät kerrostalokopperossa. Lemmikinpidossa on kyse aina ihmisen, ei sen eläimen tarpeista. Lemmikinruokabisneksessä on myös kaikkea ihan sairasta. Koirarodutkin ovat todella sairaaksi jalostettu nykyään. Mm. näistä syistä en eläintä enää ota.
Alkergia?