Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnustusten ketju: Mille asioille naurat Facessa salaa?

Vierailija
24.01.2015 |

Mille asioille naureskelet salaa Facebookissa? Minä aloitan; itsensä kehujat ja jalustalle nostattajat! Noloa kun keski-ikäiset naiset lesoavat netissä, nuorilla ymmärtäisin sen jotenkin...Ja se lesoaminen on sitä, että herätään lomalla aamu 5 marjanpoimintaan, ja siivotaan talo lattiasta kattoon, ja käydään kymmenen kilometrin lenkki juoksemassa vielä iltasella.. Ja samaan syssyyn kehutaan suoraan omaa parhautta äitinä... :D NOLOA :D:D:D

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 08:11"]

Mulla on yks etäinen tuttava facessa kaverina, joka päivittää kaiken englanniksi vaikka hänellä on järkyttävän surkea kielipää. En useinkaan edes ymmärrä mitä hän yrittää sanoa. Lisäksi tyyppi on yli kolmikymppinen ja vaihtaa profiilikuvaa monta kertaa viikossa (käsittelee vielä niitä kuvia huonosti kuvankäsittelyllä) ja floodaa lapsiensa kuvia ihan jatkuvalla syötöllä. Oon piilottanut hänet feedistä, mutta välillä käyn kurkkimassa hänen profiiliaan ja ihmettelemässä miksi pidän hänet kavereissa...

[/quote]

Mulla myös kaverinavanhempi sukulaistäti, joka kirjoittaa jostain syystä saman päivityksen ensin suomeksi ja sitten tankeroenglanniksi.  Miksi ihmeessä?

Voiko fb-kaverilistan osittain salata? Mietin olisiko tädin kavereiden joukossa Englantilaisia tai joku varakas Ameriikan sukulainen (perintöjä tulossa), minulle ei kuitenkaan näy kuin muita sukulaisia ja tädin ihan tavallisia ystäviä.

Vierailija
102/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apua kokeet, en osaa mitään". "Kai ne nyt jotenkin meni, toivotaan parasta ja pelätään pahinta...". "Jee sain täydet pisteet!!!!!!!!". Joo ja se sun koulus on apukoulujen apukoulu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman inhon ja huvituksensekaisin tuntein seuraan lapsuudesta ja nuoruudesta tuttua kaveriani. Joka päivä hän jakaa kannabismyönteisiä kuvia ja jakaa seksiin liittyviä uutisia. Ikävä sanoa, mutta hän ei ainakaan ulkoisesti ole kovin viehättävä, enkä haluaisi ajatella häntä sellaisissa puuhissa. Jokseenkin kiusallista.

Vierailija
104/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkein koomisimmat, ovat ne ihmiset, jotka uhoavat ja saavat kunnon kilarit, jos joku kysyy kyseenalaistaa päivityksen sisällön. Tästä tekee tietysti vielä hauskempaa se, kun nämä uhoajat ovat keski-ikäisiä. Uskomatonta, kuinka aikuinen ihminen taantuu uhmaikäisen tasolle. Näitä ihmisiä tietysti yleensä yhdisää elämänkoulutus.

Vierailija
105/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat mielestäni ne, jotka käyvät julkisesti taistelun yksityisasioistaan. Esimerkiksi päivitykset "Haista vittu, Mikko! Petit mua taas sen huoran kanssa" ja sitten "Mikko" tulee siihen puolustelemaan tekosiaan ja tappelevat viestitolkulla julkisesti.

Vierailija
106/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole facebookissa, sillä en välitä pätkääkään mitä ihmiset tekevät, tai mitä heille kuuluu. Nykyajan nettisosiaalisuus on muutenkin saanut sen aikaan, että jokainen voi tuoda merkityksettömän elämänsä ja äänensä esille.

Vierailija
107/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naurattaa (täytyy myöntää että vahingoniloisesti) seuraavalle: yhden pariskunnan mies petti ja jätti vaimonsa, ja meni pikapikaa naimisiin uuden, raskaana olleen tyttökaverinsa kanssa. Mies on rasittavuudessaan omaa luokkaansa, mutta kultainen vaimo passasi ummet ja lammet miestään. (Ero oli siis oikeasti lottovoitto naiselle) Uusi vaimo päivitteli tiuhaan facessa onneaan, mutta nyt on alkanut ilmestyä päivityksiä, joissa kritisoi suoraa miestään siitä kun ei tee mitään kotona. Taitaa kohta huomata, että käteen jäikin totaalinen mustapekka. 

Vierailija
108/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat selfiet. Varsinkin duckfacet. Antaa ymmärtää että henkilö rakastaa omaa ulkonäköään.

Tekemisten jatkuva tilitys joukolle puolituttuja. Kenellä kiinnostaa?

Pariskuntien rakkausviestit. Kertoo vain epästabiilista ja epävarmasta parisuhteesta. Näillä pareilla menee yleensä huonosti.

Valheellinen kuva elämästä. Ainaiset valittajat ovatkin yllättäen facessa positiivisia ja hehkuttavat elämäänsä vaikka totuus toinen.

Onneksi sinne harva enää päivittää mitään.  

Vierailija
109/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhmmm....
1. N. 40 vee naispuolinen kaveri. Päivittelee vähintään kolme kertaa viikossa kuinka on kipeä, niiin kipeä ja nyt on tätä ja nyt tota ja voi voi, kun kuumettakin nyt 42 astetta ja ja ja ja ja. En tajua, että miten joku voi olla KOKO ajan sairaana :O :D Ja sitten muut kaverit tietty "silittelee" päätä ja kommentoi, että voih, koitahan parantua :D
2. N. 40 vee naispuolinen kaveri, saa vähän väliä jonkun pöpön hoitolapsilta (on pph). Milloin saamme lukea siitä kuinka hän on istunut koko yön vessassa ripuloimassa (ja taaskin vessa kutsuu..) tai yrjöämässä ja vanhemmat saisi suksia hevon kuuseen jne. Tätä sitten saakin lukea seuraavat pari päivää (ja parin viikon päästä uudestaan) :D
3. Yksi n. 30 vee miespuolinen kaveri. Varsinkin kännipostaukset on niiiiiiiin hulvattomia välillä :D Aikaisemmin itki aina naisten perään ja postaukset oli tyyliä: Voi vittu, ei TAASKAAN ollut mitään sievää isotissistä blondii paikas X. (Ennen bileisii lähtöö oli postannu, et jospas lähtis tiirailee blondei). Samoin ton eksäpostaukset oli niiiiiin hulvattomii, ettei mitään järkeä :D Tyyppi myös vetelee kilareita milloin mistäkin (vitun apinat, jos ette maksa niitä viiden euron velkoja HETI, niin mä tuun vetämään teitä turpaan jne.). Kummastippas ne kännipostaukset sitten katoaa seuraavan päivän aikana :D :D Nyt kun tuo on palannut eksän kanssa yhteen, niin sitten saakin taas lukea kuinka on niin puspus rakas ja huomenna sitten haistatellaan pitkät kaikille :D
4. Jo ex-kaveri, n. 20 vee naispuolinen, pakko oli poistaa kavereista ja laittaa estolle. Veti kilarit KAIKILLE, jotka olivat eri mieltä hänen kanssaan. Olkoot se aihe sitten kissan ruokinta tai sopivat ulkokengät talvilenkkeilyyn tai vaikka se naapurin Peran asiat. Jossain määrin tuo oli huvittavaa, mutta jos et saa mitään sanoa, ettet saa paskaan niskaan niiiin...
5. N. 20 vee naispuolinen kaveri, vetelee kilareita vähän väliä ja jauhaa toisista kavereista paskaa seinällään. Tai sitten esim. että kyllä ärsyttää taas yks kaveri, vittu! Ja ku joku kysyy, että mikäs nyt? Niin sitten paljastetaan henkilön nimi jne. Samainen neiti myös postailee "joka" koira ryhmään hurttansa kuvia ja jotain blogi juttuja. Ei siinä mitään, MUTTA... Ne kuvat on niiiiiiiiiin saman tyylisiä koko ajan ja tyyppi kirjoittelee kuviin (ja vastailee kommentoijille), kuin hän olisi kyseinen koira. Eli tyyliin: Murre tässä moi! Mä oon mamman ja iskän kaa mettäs ja voi ku oli kivaa :) Laitoin vähän iskäänki vipinää ja mamma sai karjuu mulle, kun en mitää kuunnellu :D :D Olen tämän takia eronnut jo vissiin kaikista eläinryhmistä, missä tuo on. Ja sitten ne vikinä postaukset (ei oo rahaa, lainaisko joku meille 50 egee, niin päätäis kauppaan??? (Puolen tunnin päästä.... EIKÖ KUKAAN????... Tunnin päästä... EIKÖ KUKAAN LAINAA MEILLE???? No haistakaa paska!), hitto, kun ei oo rahaa eikä pääse minneen, vitun sossut ei taaskaan saatu mitään jne. jne. jne.) ja sitten kun joku antaa neuvoja (esim. lopettakaa tupakan poltto ja kaljan ostelu tai menkää sinne ja tänne, siel on ruokakassin jakoa jne. ni ei kelpaa! Ja mitään ei tietty voi laittaa myyntiinkään, kun kukaan ei osta (hinnat ovat hieman isot... Kuka maksaisi rikkinäisestä ja maalisesta Robbarin hupparista 10 euroo? EI KUKAAN).
6. Serkku, joka raportoi KAIKEN, melkeinpä vessajutuista lähtien :D

Vierailija
110/113 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kyllä uskomattoman ilkeitä, pikkusieluisia, vahingoniloisia, kateellisia, typeriä ja ymmärtämättömiä.

Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Vierailija
111/113 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen eräälle sosionomiksi opiskelevalle kaverilleni, joka pitää opintojaan sairaan kovana juttuna, luettelee kursseja ja valokuvaa tenttikirjapinojaan. Kiusallista etenkin, kun iso osa meistä hänen ystävistään olemme valmistuneet yliopistosta jo vuosia sitten ja tämä eräs tekee otsa rypyssä jostain amk-opinnoistaan numeroa :D

Vierailija
112/113 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kyl parikin fb-tyyppiä, joita en kyllä varmaan enää olis kaveriksi hyväksynyt mutta vuonna 2007 olin vielä lukiossa ja muutenkin tuntui olevan se meininki sellaista että ai ollaan samassa koulussa, totta kai hyväksyn kaveripyynnöt :D

Mut miks oon "säilyttänyt" muutamia kavereita, joita en ees kovin hyvin tunne on että niiden fb päivitykset ovat niin huvittavia. Yksikin postaa yleensä n. 5 kertaa päivässä. Joka aamu lähtee päivityksellä "Jaa olisko se aamukahvit" sitten tulee "voi nami nami tekaisin tortilloja lounaaksi"  iltapäivällä tulee yksi status iltapäiväkahveista jne. ja illalla aina viimeiseksi jakaa jonkin liibalaaban hyvää yötä fb-kamut kuvan.
Siis JOKA päivä ja jos tapahtuu jotain asiasta poikkeavaa eli esimerkiksi käy suuremmassa kaupungissa ostoksilla niin sitten saadaan jo 20 statuksen raportti päivänkuluista, parkkilipuista, vessamaksuista, kaikesta.

Sitten on yksi vanhempi nainen joka ei kai ymmärrä että mitä varten facebook on. Eilen illalla esim halusi jakaa kuinka edellisen miesvainaan kanssa harrastivat seksiä autossa. Ja lapsenlapset kommentoi, että mummo....

Vierailija
113/113 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 03:24"]

Naureskelen eräälle sosionomiksi opiskelevalle kaverilleni, joka pitää opintojaan sairaan kovana juttuna, luettelee kursseja ja valokuvaa tenttikirjapinojaan. Kiusallista etenkin, kun iso osa meistä hänen ystävistään olemme valmistuneet yliopistosta jo vuosia sitten ja tämä eräs tekee otsa rypyssä jostain amk-opinnoistaan numeroa :D

[/quote]

Siis vähänkö kiusallista tosiaan, ihqdaa! Ihme että sun koulutustaustalla viittiit olla tuollaisen ressukan kaveri ees Facebookissa. Nostan hattua! ;)