Tunnustusten ketju: Mille asioille naurat Facessa salaa?
Mille asioille naureskelet salaa Facebookissa? Minä aloitan; itsensä kehujat ja jalustalle nostattajat! Noloa kun keski-ikäiset naiset lesoavat netissä, nuorilla ymmärtäisin sen jotenkin...Ja se lesoaminen on sitä, että herätään lomalla aamu 5 marjanpoimintaan, ja siivotaan talo lattiasta kattoon, ja käydään kymmenen kilometrin lenkki juoksemassa vielä iltasella.. Ja samaan syssyyn kehutaan suoraan omaa parhautta äitinä... :D NOLOA :D:D:D
Kommentit (113)
Hävettää kun oon näin alhainen, mutta sellaselle pyöreälle ja itsekeskeiselle prinsessalle, joka kuvittelee pääsevänsä poliisikouluun. Kyseessä siis tosi itsekäs ihminen, joka uskottelee olevansa huippukunnossa, mutta kuvista ihmettelen että millä pitää itsensä niin pyöreänä jos kerran elää superterveellisesti. Hänen ulkonäössään ei sinällään ole mitään vikaa, mutta se juoksulenkkien hehkutus on vähän hassua olemukseen nähden.
Ja en pidä tuota poliisikoulua mahdottomana hänelle pelkän fysiikan vuoksi, vaan hän on henkisesti hyvin avuton. Antaa päivityksissään kuvan hyvin pikkusieluisesta ja räjähdysherkästä ihmisestä. Jos ei kaikki mene hänen suunnitelmiensa mukaan, maailma sortuu. Pelottavaa, jos pääsee poliisiksi.
Kaverille jonka kaikki päivitykset ovat sellaisia blogi-tyylisiä ihkutus-hehkutuksia kera kuvien. Varsinkin kun tiedän ettei elämänsä ihan niin hohdokasta oikeasti ole.
Ja kateus loistaa kilometrien päähän... Ei mulla muuta.
Työnsä hehkuttajat! Kun olen päässyt asemaan A pitää sitä alleviivata, niin että tyhmemikin tajuaa tärkeät työmatkat, tärkeät palaverit, ja markkinointiprokkikset yms. yms. NOLOA.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"]
[/quote]
Ap tässä. Ei muuten ole kateutta; olen itsekin aikaansaava ihminen, kun sille päälle satun, mutta en KEHU sillä julkisesti joka facepostauksessa. Ei minua häiritse se kova työnteko, vaan epäsuora/suora itsekehu! Kyseinen tyyppi joka postauksessaan kehuu itseään esim. äitinä. Miten erinoimainen äiti, ja onnistunut tässäkin/tuossakin asiassa mikä monilla epäonnistuu. Se vain on, no, noloa.
Mua huvittaa nää jotka vaihtaa profiilikuviaan vähän väliä. Se seuraava ja sitä seuraava ovat samanlaisia kun ne edelliset. Jos niihin ei tuu tarpeeks tykkäyksiä niin poistuvat pian ja vähän ajan päästä sama kuva uudelleen.
Huvittaa mua vähän sekin kun sellaiset ei niin nätit saa hirveesti kehuja; upea, kaunis jne... Ja anteeksi, mutta yleensä ne on just vähän tyyliin possun näköisiä.
No olen kyllä salaa hieman tyytyväinen kun entisellä koulun ''kermalla'', jotka pitivät muita pilkkanaan ei enää menekään niin hyvin. Minulla näyttää pyyhkivän paljon paremmin :)
"Uudet kuviot ja tuulet puhaltaa!" Useita tämän tyylisiä mystisiä päivityksiä, jotka eivät kaikille avaudu, mutta satun tietämään että kyseessä oli työpaikan vaihto siivousfirmasta toiseen. Ja vieläpä samassa työkohteessa missä aiemminkin. Itsekin siivoojan töitä teen, joten en väheksy, mutta mahtipontiset ja salaperäiset päivitykset näyttää hassuilta kun tietää totuuden :P
Pidän kaverilistalla yhtä vähän etäisempää jäbää jolla on tosi ärsyttäviä huomionhakuisia päivityksiä, mutta hänen äitinsä käy aina välillä kommentoimassa kaikkea tuohtunutta ja äitimäistä, tyyliin "mitäpä jos tän sijaan hakisit töitä??" tai "siivoa huoneesi" :D pidän sen viihdearvoa liian korkeana että jaksaisin poistaa kavereista.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:51"]Hävettää kun oon näin alhainen, mutta sellaselle pyöreälle ja itsekeskeiselle prinsessalle, joka kuvittelee pääsevänsä poliisikouluun. Kyseessä siis tosi itsekäs ihminen, joka uskottelee olevansa huippukunnossa, mutta kuvista ihmettelen että millä pitää itsensä niin pyöreänä jos kerran elää superterveellisesti. Hänen ulkonäössään ei sinällään ole mitään vikaa, mutta se juoksulenkkien hehkutus on vähän hassua olemukseen nähden.
Ja en pidä tuota poliisikoulua mahdottomana hänelle pelkän fysiikan vuoksi, vaan hän on henkisesti hyvin avuton. Antaa päivityksissään kuvan hyvin pikkusieluisesta ja räjähdysherkästä ihmisestä. Jos ei kaikki mene hänen suunnitelmiensa mukaan, maailma sortuu. Pelottavaa, jos pääsee poliisiksi.
[/quote]
Nimikirjaimet j v?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"]
[/quote]
Ap tässä. Ei muuten ole kateutta; olen itsekin aikaansaava ihminen, kun sille päälle satun, mutta en KEHU sillä julkisesti joka facepostauksessa. Ei minua häiritse se kova työnteko, vaan epäsuora/suora itsekehu! Kyseinen tyyppi joka postauksessaan kehuu itseään esim. äitinä. Miten erinoimainen äiti, ja onnistunut tässäkin/tuossakin asiassa mikä monilla epäonnistuu. Se vain on, no, noloa.
[/quote]
Kyllä se vaan sinusta aika paljon kertoo jos sinua ärsyttää tuollaset asiat. Kannattaa pohtia niitä syitä miksi joku asia ärsyttää. Minusta on kiva lukea toisten saavutuksista ja tekemisistä. Ei se ole minulta tai omista tekemisistäni pois.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:51"]Hävettää kun oon näin alhainen, mutta sellaselle pyöreälle ja itsekeskeiselle prinsessalle, joka kuvittelee pääsevänsä poliisikouluun. Kyseessä siis tosi itsekäs ihminen, joka uskottelee olevansa huippukunnossa, mutta kuvista ihmettelen että millä pitää itsensä niin pyöreänä jos kerran elää superterveellisesti. Hänen ulkonäössään ei sinällään ole mitään vikaa, mutta se juoksulenkkien hehkutus on vähän hassua olemukseen nähden. Ja en pidä tuota poliisikoulua mahdottomana hänelle pelkän fysiikan vuoksi, vaan hän on henkisesti hyvin avuton. Antaa päivityksissään kuvan hyvin pikkusieluisesta ja räjähdysherkästä ihmisestä. Jos ei kaikki mene hänen suunnitelmiensa mukaan, maailma sortuu. Pelottavaa, jos pääsee poliisiksi. [/quote] Nimikirjaimet j v?
[/quote]
Ei ole nuo... Ilmeisesti näitä on useampikin :S
Kirppisten yli-innokkaille ylläpitäjille.
Minua naurattaa taas ne rakkauttaan hehkuttavat murumuruset! Oma nassukka hanipuppa on maailman rakkain mies. Meidän rakkaus kukoistaa Facessa mutta ei todellisessa elämässä! :D
Sille kun lapsia tehtailevat mammat itkevät miten koko seitsenhenkinen perhe on taas vatsataudissa, miten joululahjoihin menee rahaa, kun rahat eivät riitä, valtio leikkaa lapsilisiä, töissä ei tykätä kun tulee poissaoloja muksujen sairasteluiden takia jne. jne. Itse jokainen on sen lapsipataljoonansa hankkinut, eläköön nyt valitsemallaan tavalla.
Täällä piti puhua asioista jotka naurattavat facebookissa eikä kiillotella sädekehää. Itse naureskelen yhden kiihkovasemmistolaisen juttuja. Tyyppi ei tietenkään itse käy töissä ja huumeet maistuvat, mutta kun se yhteiskunta ja poliitikot vie tuhkatkin pesästä saatana niin!!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"] Ja kateus loistaa kilometrien päähän... Ei mulla muuta. [/quote] Ap tässä. Ei muuten ole kateutta; olen itsekin aikaansaava ihminen, kun sille päälle satun, mutta en KEHU sillä julkisesti joka facepostauksessa. Ei minua häiritse se kova työnteko, vaan epäsuora/suora itsekehu! Kyseinen tyyppi joka postauksessaan kehuu itseään esim. äitinä. Miten erinoimainen äiti, ja onnistunut tässäkin/tuossakin asiassa mikä monilla epäonnistuu. Se vain on, no, noloa. [/quote] Kyllä se vaan sinusta aika paljon kertoo jos sinua ärsyttää tuollaset asiat. Kannattaa pohtia niitä syitä miksi joku asia ärsyttää. Minusta on kiva lukea toisten saavutuksista ja tekemisistä. Ei se ole minulta tai omista tekemisistäni pois.
[/quote]
Osuiko pilkka omaan nilkkaan? Sulta meni ohi? Kyse ei ole tekemisistä, vaan tekemisten jatkuvasta, julkisesta kehusta! Varsinkin se oman täydellisen äitiyden ja naiseuden korostaminen, jatkuvasti, joka postauksessa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"] Ja kateus loistaa kilometrien päähän... Ei mulla muuta. [/quote] Ap tässä. Ei muuten ole kateutta; olen itsekin aikaansaava ihminen, kun sille päälle satun, mutta en KEHU sillä julkisesti joka facepostauksessa. Ei minua häiritse se kova työnteko, vaan epäsuora/suora itsekehu! Kyseinen tyyppi joka postauksessaan kehuu itseään esim. äitinä. Miten erinoimainen äiti, ja onnistunut tässäkin/tuossakin asiassa mikä monilla epäonnistuu. Se vain on, no, noloa. [/quote] Kyllä se vaan sinusta aika paljon kertoo jos sinua ärsyttää tuollaset asiat. Kannattaa pohtia niitä syitä miksi joku asia ärsyttää. Minusta on kiva lukea toisten saavutuksista ja tekemisistä. Ei se ole minulta tai omista tekemisistäni pois.
[/quote]
Sivusta vaan huutelen että opettelepa lukemaan, huvittavuudesta oli kyse, ei ärsyttävyydestä. Ei nuo päivitykset ärsytä, naurattaa vaan :)
Minulla myös tuo, että niillä tyypeillä, jotka ovat olleet minulle ilkeitä kouluaikoina, ei näytä olevan enää mitään kehuttavaa. Kavereissahan heitä minulla ei ole, mutta olen käynyt joskus vilkaisemassa profiilejaan. En tietenkään toivo kenellekään pahaa, mutta olen ylpeä esimerkiksi siitä, että minulla on paljon parempi koulutus ja menestyksekkäämpi ura kuin kenelläkään heistä. :)
Liian anteliaille herukuville. Kaksi klikkausta ja ne on tallessa mun koneella ja pilvessä. Jos häpeävät myöhemmin, niin voi voi :)