Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nainen mielestänne kurvikas?

Vierailija
24.01.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1422000738919.html

Vähän ihmettelen, kun moni kommentoijista sanoo, ettei tuo kuvan nainen muka ole kurvikas. Minusta kyllä on. Löytyy lantiota ja juuri sopivasti rasvaa kropasta eli ei ole mikään luuviulu. Vai onko kurvikkuus vain synonyymi E-kupin silikonirinnoille ja Nicki Minaj -tyyliselle pepulle?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on tavallinen, perusvartalo niin enpä haluaisi kuulla arvosteluja omasta vartalosta. :(

Vierailija
22/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:58"]Jos tuo on tavallinen, perusvartalo niin enpä haluaisi kuulla arvosteluja omasta vartalosta. :(
[/quote]
Mun mielestä tavallinen vartalo naisella on, kun BMI on normaalirajojen sisällä ja tissit ja perse ei ole luonnottoman kokoiset suhteessa muuhun vartaloon, mutta on kuitenkin jotain muotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kurvikas, vaan normaalivartaloinen.

Vierailija
24/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:58"]Jos tuo on tavallinen, perusvartalo niin enpä haluaisi kuulla arvosteluja omasta vartalosta. :(
[/quote]
Mun mielestä tavallinen vartalo naisella on, kun BMI on normaalirajojen sisällä ja tissit ja perse ei ole luonnottoman kokoiset suhteessa muuhun vartaloon, mutta on kuitenkin jotain muotoa.
[/quote]
Lisäänpä vielä, että olen pahoillani, että itsetuntosi perustuu muiden ihmisten mielipiteisiin. Vähemmän kurvikaskin vartalo voi olla kaunis. Minä en oikeastaan edes pidä kurvikkaista naisista. Tässä vain kysyttiin ihmisten käsitystä kurvikkuudesta. Ei ole mielestäni arvostelua sanoa tavalliseksi. (Noi lättäpersejutut on toinen lukunsa.) Minusta tuo nainen on tavallisen ja terveen näköinen. -BiNainen

Vierailija
25/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ihan yllä kurvikas -kategoriaan

Vierailija
26/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis lantio mun mielestä! Naisellisen kaareva. Onhan tuo nyt silikonilla täytettyihin luuviuluihin verrattuna kurvikas. Aito naisen kroppa.

Vierailija
28/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama minkälainen naisen vartalo on kyseessä, niin aina siinä on jokin pielessä. On sitten pienet rinnat, silikonirinnat, liian iso perse, liian pieni perse, olematon lantio, rumanväriset hiukset jne. Naisen kroppa se ei ole ikinä täydellinen kaikkien mielestä. Kurvikaskin on toisen mielestä 80-kiloinen ylipainoinen nainen hehtaarin kokoisella perseelle ja toiselle se on luuviulu varustettuna silikonirinnoilla.

Vierailija
29/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen. Ei varmasti mene sen yleisesti käsitetyn 'kurvikaskategorian' alle, mutta onhan tällä kauniilla kauniimman sukupuolen edustajalla esim. lantion alueella kurveja aivan tarpeeksi.

Vierailija
30/30 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaunis ja kiihottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi