Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostovinkkejä petetylle? (yksi suunnitelma on)

Vierailija
22.01.2015 |

3kk sitten minua petettiin onnettoman baari-illan seurauksena, ja tultiin tunnustamaan ns. katuvana. Jatkoin avioliittoa. Tunteet ovat ailahdelleet laidasta laitaan. Osa minusta on kuollut tuon prosessin aikana. En ole oikeastaan enää vihainen, mietin vain mikä olisi mahdollisimman kiva tapa maksaa pettäjälle takaisin koko tragedia. Näennäisesti olen jatkanut suhdetta, jopa seksiä on ollut, sisälläni vain on jääkylmää. Minulla ei ole niinkään väliä sille pilaanko koko suhteen. Mies väittää rakastavansa minua ja haluaa jatkaa.

Olen ajatellut, että tuon meidän sänkyyn jonkun isomunaisen miehen niin, että mies pääsee yllättämään meidät. Tai miksipä en vaikka kahtakin. Syöpyisikö tuollainen kuva pettäjän verkkokalvoille iäksi, vai keksittekö jotain vielä viheliäisempää...? Pahempaa? Rumempaa? Alustavasti minulla on jo 1-2 kaveria katsottuna. En koe likaavani tässä itseäni, nämä miehet viehättävät minua.

D.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostonhalu ja katkeruus ovat siitä ilkeitä asioita että ne kalvavat vain sitä omaa sielua rotan lailla. Niiden varaan ei pysty rakentamaan mitään. Onneahan tässä jokainen on elämäänsä. hakemassa. Jos et 100% vilpittömästi pysty hyväksymään tilannetta sellaisenaan on sinun itsesi vuokse parasta lähteä.

Vierailija
42/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä niin ootte tasoissa jos se helpottaa.

MUTTA ei ole mitään takeita että se toimii kostona. Pettäjän logiikka on outo.Miehesi voi alkaa kaksinaismoralistiksi ja syytellä sinua ja vähätellä omaa osuuttaan. Silloin olet miehen kanssa ns. yhtä paha. Tällöin menetät etuasemasi eli sinun hyvyyden kun nyt vaan mies on paha ja tuntee morkkista. Miehen morkkis hälvenee kun itsekin petät.

Itse varmaan lähtisin katsomatta taakseni. Se on paras kosto ainakin minun mielestäni koska rakastamisen vastakohta on enemmänkin kylmyys ja välinpitämättömyys kuin viha. Silloin mies jää ikuisiksi ajoiksi miettimään että tulipa mokattua ja menetin sen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:05"]En ole mies, mutta mielestäni parempi vaihtoehto on "salamyhkäinen treffailu". Mieti nyt - uskottelet miehellesi olevasi täydellinen kumppani, näytät kuinka ihana olet, saat hänet rakastumaan uudelleen. Jätätkin yhtäkkiä puille paljaille - hän tietää että olet täydellinen, eikä oman mokansa takia tule koskaan enää saamaan sinua. Hän jää kaipaamaan ja ikävöimään sinua. Lopulta pahin on se, kun katkaiset välit kuin seinään, et enää vastaa puheluihin, viesteihin, et MIHINKÄÄN. Ja kaikki tämä kuin puun takaa.

Jos petät, menettää hänkin luultavasti tunteensa sinua kohtaan ja pitää sinua vain "huorana" ja vihaa sinua.

Tuolla ensimmäiseksi mainitsemallani menetelmällä asetut hänen yläpuolelle ja "alistat" hänet surkimuksen tasolle - jonne hän kuuluukin.
[/quote]

Kappas, sulla oli samat ohjeet kuin mulla. Hienoa että tiedän miten miehet ajattelee. t.43

Eli kylmäm viilee kosto ja lähtö..Se toimii. Voit tehostaa tuolla rakastumisaktilla jos jaksat.

Vierailija
44/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alustavasti katsellut joitakin sinkkumiehiä - kuinka varma olet siitä, että näillä on iso muna?

Miten aiot hoitaa sen, että miehesi varmaan myös näkee tuon ison munan, eikös se muna ole about

sun sisällä, kun miehesi teidät yllättää? Otatko sängyn lähelle jonkun mittanauhan, että voit oikein vielä osoittaa että nyt on pelissä iso muna?

Vierailija
45/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis luultavasti tiedetään mitä miehet ajattelee.

Eli älä petä ap, ei ole yhtä tehokasta.

Vierailija
46/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kännipano on aivan eri asia kun suunniteltu juttu. Apsta tulee syntipukki kaikille kun eroatte.

Vierailija
47/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen, jolla 25cm kalu.

Vierailija
48/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä nyt kumpaa haluat - jatkaa vai lähteä. Jos jatkat, ei kosto kannata. Silloin pitää vaan hyväksyä tilanne. Jos lähdet, ei ole paluuta. Muuten se ei toimi kostona ollenkaan.

Vierailija
49/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:51"]Kostoa täälläkin mietitään vähän vastaavalle tapaukselle, mulla tosin ei toi sun ideoima onnistuisi, koska mies todnäk vaan kiihottuisi tilanteesta. Exäm paneminen olis aina paha paikka, mutta en halua pilata exäni suhdetta. Eikä se välttämättä lähtiskään. Joten en tiedä.
Oman mieheni kohdalla avoimesti kerroin hänen tempustaan kaikille, hänen perheelleeb ja yhteisille tutuille, jotka kyllä kertovat miehenkin parhaimmille kavereille. Siinä oli aikamoista kostoa, mies ei ole pahemmin missään kehdannut näyttää naamaansa.
[/quote]

Tää on aika paha, siinähän selittelee! Ja ihan turha sukulaisille vinkua että omaan pettämiseensä syy oli kuitenkin sun käytöksessä tai muuta paskaa, kyl ne sen tuomitsee kuitenkin... :)

Vierailija
51/52 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo teillä on jutut XD... Lähde ap arvokkaasti suhteesta, kulutat vaan turhaan aikaasi. Käytä elämäsi päivät mielekkäämmin. Jos nyt tuntuu tältä, niin parin kuukauden päästä ihmettelet jo itseäsi ja toimintaasi ihan varmasti. Katkeruus vanhentaa ja kyynistää. Ei mene aikaakaan, kun huomaat olevasi  kärttyinen ja kostonhimoinen ämmä. Ja entäs kun tapaatkin jonkun oikeasti rehellisen ja rakkaan ihmisen ja nämä jutut päätyvät hänen korviinsa, vaikka vaan exäsi avustuksella? Kukas sitten viimeksi nauraa? Sori, oli pakko.

Vierailija
52/52 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:53"]

No jo teillä on jutut XD... Lähde ap arvokkaasti suhteesta, kulutat vaan turhaan aikaasi. Käytä elämäsi päivät mielekkäämmin. Jos nyt tuntuu tältä, niin parin kuukauden päästä ihmettelet jo itseäsi ja toimintaasi ihan varmasti. Katkeruus vanhentaa ja kyynistää. Ei mene aikaakaan, kun huomaat olevasi  kärttyinen ja kostonhimoinen ämmä. Ja entäs kun tapaatkin jonkun oikeasti rehellisen ja rakkaan ihmisen ja nämä jutut päätyvät hänen korviinsa, vaikka vaan exäsi avustuksella? Kukas sitten viimeksi nauraa? Sori, oli pakko.

[/quote]

Tämä oli muuten hyvä pointti. Nyt tuntuu, että ei ole vastuussa kenellekään ja voi tehdä mitä vain kostaakseen, mutta jälkikäteen voi kyllä harmittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä