Muuten mukava mies. mutta haisee hieltä
koska hänen mielestään antiperspirantti on myrkkyä. Käyttää nyt kaikenlaisia luonnonaineita, mutta eivät toimi, koska hieneritys on suurta, kainaloissa ja jaloissa. Miten saan mukavan miehen uskomaan, ettei antiperspirantti ole huono asia?
Kommentit (40)
Teet virheen siinä että et nyt vain anna miehen tehdä mitä mies haluaa. Eli haista pahalle. Naisen ei kuulu olla aikuisen miehen hygieniaopastaja
Etsi joku toinen mies
"sori, oot muuten mukava mutta sä haiset"
Kysy jos käyttää vaikka apteekin dödöä. Mulla se turrutti kainalot jo niin, että ei hikoa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluaa tunkea miehen elämään ja sitä alkaa muuttamaan sitä?
Miksi miehet tunkee naisen elämään ja alkaa muuttamaan sitä?
Onko sen hiki hyvän tuoksuista? Minun mieheni ei käytä deodoranttia, mutta se ei haittaa minua, koska hänen hikensä haisee seksikkäälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tää teidän suhde on, jos sä oot päässyt haistelemaan sen jalkojakin? 🧐
Kutsupa joku haisujalka kotiisi kylään ja koe riidutuista kengistä leviävä aromi.
Miehen täytyy tehdä kaksinverroin työtä jotta olisi hajuton. Hormonitoiminnan takia mies haisee luonnostaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tunkee naisen elämään ja alkaa muuttamaan sitä?
Tätä ei pitäisi tapahtua mihinkään suuntaan. Ohis
Miksi ihmisen pitäisi olla täysin hajuton?
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy tehdä kaksinverroin työtä jotta olisi hajuton. Hormonitoiminnan takia mies haisee luonnostaan enemmän.
Suosittelen siirtymään naisiin
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olisin kiitollinen jos nainen osaisi tahdikkaasti huomauttaa jostakin asiasta jonka häiritsevyydestä en itse ole ollut tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole kaikkien elämästä 500 metrin säteellä ko. miehestä.....
Vierailija kirjoitti:
Siihen mitään työtä tarvita. Normi hygienia.
Mulla sama tilanne, että muuten voisin kuvitella olevani yhden miehen kanssa, mutta se hien haju kuvottaa. Miten aikuiset ihmiset eivät osaa huolehtia hygieniastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olisin kiitollinen jos nainen osaisi tahdikkaasti huomauttaa jostakin asiasta jonka häiritsevyydestä en itse ole ollut tietoinen.
Kuten väärästä musiikkimausta? Vääränlaisista vaatteista? Vääristä mielipiteistä?