Kostovinkkejä petetylle? (yksi suunnitelma on)
3kk sitten minua petettiin onnettoman baari-illan seurauksena, ja tultiin tunnustamaan ns. katuvana. Jatkoin avioliittoa. Tunteet ovat ailahdelleet laidasta laitaan. Osa minusta on kuollut tuon prosessin aikana. En ole oikeastaan enää vihainen, mietin vain mikä olisi mahdollisimman kiva tapa maksaa pettäjälle takaisin koko tragedia. Näennäisesti olen jatkanut suhdetta, jopa seksiä on ollut, sisälläni vain on jääkylmää. Minulla ei ole niinkään väliä sille pilaanko koko suhteen. Mies väittää rakastavansa minua ja haluaa jatkaa.
Olen ajatellut, että tuon meidän sänkyyn jonkun isomunaisen miehen niin, että mies pääsee yllättämään meidät. Tai miksipä en vaikka kahtakin. Syöpyisikö tuollainen kuva pettäjän verkkokalvoille iäksi, vai keksittekö jotain vielä viheliäisempää...? Pahempaa? Rumempaa? Alustavasti minulla on jo 1-2 kaveria katsottuna. En koe likaavani tässä itseäni, nämä miehet viehättävät minua.
D.
Kommentit (52)
Sairas akka, ei ihme että mies halusi vaihtelua kun kotona odottaa noin kitkerä ja kuiva 'nainen'.
Kostamalla alennut ihan yhtä lapselliselle ja idiootille tasolle pettäjämiehen kanssa. Jospa vaan olisit aikuinen ja jättäisit tuollaiset lapselliset kostosuunnitelmat. Tiedät itsekin, ettei siitä tule syvällä sisimmässä yhtään hyvä olo, vaikka se siinä kohtaa sinun egoasi ilahduttaisikin.
Miehet - kumpi sattuu enemmän: löytää nainen kahden isomunaisen karjun välistä omasta aviovuoteesta vaiko tuollainen salamyhkäinne treffailu? Kertokaa. ap
Ettekö jo usko. En tarvitse mielipteitänne, moraalisia argumentteja tai lässytystä itseni "satuttamisesta" (hah), ainoastaan syvälle meneviä, viiltävän sairaita kostovinkkejä. Jos teillä ei ole niitä, älkää kirjoittako.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:57"]
Miehet - kumpi sattuu enemmän: löytää nainen kahden isomunaisen karjun välistä omasta aviovuoteesta vaiko tuollainen salamyhkäinne treffailu? Kertokaa. ap
[/quote]
Omalta kohdaltani voisin sanoa, että jos aikajänne ulottuu seuraavaan aamuun asti, niin molemmat tapaukset ovat täysin yhdentekeviä. Siinä vaiheessa olisit jo niin historiaa.
En ole mies, mutta mielestäni parempi vaihtoehto on "salamyhkäinen treffailu". Mieti nyt - uskottelet miehellesi olevasi täydellinen kumppani, näytät kuinka ihana olet, saat hänet rakastumaan uudelleen. Jätätkin yhtäkkiä puille paljaille - hän tietää että olet täydellinen, eikä oman mokansa takia tule koskaan enää saamaan sinua. Hän jää kaipaamaan ja ikävöimään sinua. Lopulta pahin on se, kun katkaiset välit kuin seinään, et enää vastaa puheluihin, viesteihin, et MIHINKÄÄN. Ja kaikki tämä kuin puun takaa.
Jos petät, menettää hänkin luultavasti tunteensa sinua kohtaan ja pitää sinua vain "huorana" ja vihaa sinua.
Tuolla ensimmäiseksi mainitsemallani menetelmällä asetut hänen yläpuolelle ja "alistat" hänet surkimuksen tasolle - jonne hän kuuluukin.
Mul olis ap melko iso muna joten miten olis kolme isomunasta?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:05"]
En ole mies, mutta mielestäni parempi vaihtoehto on "salamyhkäinen treffailu". Mieti nyt - uskottelet miehellesi olevasi täydellinen kumppani, näytät kuinka ihana olet, saat hänet rakastumaan uudelleen. Jätätkin yhtäkkiä puille paljaille - hän tietää että olet täydellinen, eikä oman mokansa takia tule koskaan enää saamaan sinua. Hän jää kaipaamaan ja ikävöimään sinua. Lopulta pahin on se, kun katkaiset välit kuin seinään, et enää vastaa puheluihin, viesteihin, et MIHINKÄÄN. Ja kaikki tämä kuin puun takaa. Jos petät, menettää hänkin luultavasti tunteensa sinua kohtaan ja pitää sinua vain "huorana" ja vihaa sinua. Tuolla ensimmäiseksi mainitsemallani menetelmällä asetut hänen yläpuolelle ja "alistat" hänet surkimuksen tasolle - jonne hän kuuluukin.
[/quote]
Ajattelemisen arvoinen pointti. Kiitän. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:05"]
En ole mies, mutta mielestäni parempi vaihtoehto on "salamyhkäinen treffailu". Mieti nyt - uskottelet miehellesi olevasi täydellinen kumppani, näytät kuinka ihana olet, saat hänet rakastumaan uudelleen. Jätätkin yhtäkkiä puille paljaille - hän tietää että olet täydellinen, eikä oman mokansa takia tule koskaan enää saamaan sinua. Hän jää kaipaamaan ja ikävöimään sinua. Lopulta pahin on se, kun katkaiset välit kuin seinään, et enää vastaa puheluihin, viesteihin, et MIHINKÄÄN. Ja kaikki tämä kuin puun takaa. Jos petät, menettää hänkin luultavasti tunteensa sinua kohtaan ja pitää sinua vain "huorana" ja vihaa sinua. Tuolla ensimmäiseksi mainitsemallani menetelmällä asetut hänen yläpuolelle ja "alistat" hänet surkimuksen tasolle - jonne hän kuuluukin.
[/quote]
Tota... voisitko vähän avata tätä? Miksi ap:n täytyy "treffailla salamyhkäisesti"?
Ap:n lähettää tietoisesti väärää signaalia suhteen tilasta (sen ymmärsin) toivoen, että mies haluaisi jatkaa suhdetta. Jos mies haluaa jatkaa, niin sitten ap sanoo: "Ei vaiskaaaaa!!! Lälläslää, en mä haluu olla sun kaa" Ja sitten miestä varmasti keljuttaa....
Mutta mihin toi treffailu?
Toisaalta en ole sataprosentisen varma haluanko erota, riippuu siitä miten mies reagoi pikku temppuuni. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön -periaatteella. Sen jälkeen pöytä on puhdas ja voidaan miettiä avioliittoa tai -eroa uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:36"]
3kk sitten minua petettiin onnettoman baari-illan seurauksena, ja tultiin tunnustamaan ns. katuvana. Jatkoin avioliittoa. Tunteet ovat ailahdelleet laidasta laitaan. Osa minusta on kuollut tuon prosessin aikana. En ole oikeastaan enää vihainen, mietin vain mikä olisi mahdollisimman kiva tapa maksaa pettäjälle takaisin koko tragedia. Näennäisesti olen jatkanut suhdetta, jopa seksiä on ollut, sisälläni vain on jääkylmää. Minulla ei ole niinkään väliä sille pilaanko koko suhteen. Mies väittää rakastavansa minua ja haluaa jatkaa.
Olen ajatellut, että tuon meidän sänkyyn jonkun isomunaisen miehen niin, että mies pääsee yllättämään meidät. Tai miksipä en vaikka kahtakin. Syöpyisikö tuollainen kuva pettäjän verkkokalvoille iäksi, vai keksittekö jotain vielä viheliäisempää...? Pahempaa? Rumempaa? Alustavasti minulla on jo 1-2 kaveria katsottuna. En koe likaavani tässä itseäni, nämä miehet viehättävät minua.
D.
Olen toiminut juuri näin... Vähän kyllä vahingossa ja voin kertoa, ettei ihan ehkä paras juttu...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:57"]Miehet - kumpi sattuu enemmän: löytää nainen kahden isomunaisen karjun välistä omasta aviovuoteesta vaiko tuollainen salamyhkäinne treffailu? Kertokaa. ap
[/quote]
Molempi parempi.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:36"]
D.
Olen toiminut juuri näin... Vähän kyllä vahingossa ja voin kertoa, ettei ihan ehkä paras juttu...
[/quote]
[/quote]
Kerro lisää. ap.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:11"]
Toisaalta en ole sataprosentisen varma haluanko erota, riippuu siitä miten mies reagoi pikku temppuuni. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön -periaatteella. Sen jälkeen pöytä on puhdas ja voidaan miettiä avioliittoa tai -eroa uudelleen.
[/quote]
"Pöytä on puhdas"... Heh, no sittenhän näet, "pikku temppusi" jälkeen...
Mielestäni paras kosto on jättää mies. Ei siihen tarvita mitään ihme kieroiluja. Jos hänellä on vähääkään omaatuntoa, niin hän kärsii satavarmasti tietäessään, että suhteenne loppui hänen oman tekonsa vuoksi. Turha sinun on itseäsi liata samoissa puuhissa. Jollet sitten oikein tosissasi sitä haluakin. Itse en pystyisi jatkamaan suhdetta, jossa petetään puolin ja toisin.
Laittaisin sinuna kaikessa hiljaisuudessa eron vireille ja häipyisin sen paremmin varoittamatta miehesi elämästä.
Jos olisin miehesi asemassa, saisin vain helpotusta omantunnon tuskaani kun toinen alentuu pettämiseen. Pahempana kostona pidän sitä, että asettuu tilanteen yläpuolelle ja jättää alentumatta samalle tasolle. Tällä osoitat että olet ansainnut paljon parempaa kuin alhaisen petturin. Ja mukavampi se on jatkaa uuteen suhteeseen kun ei tarvitse kantaa omalla tunnolla noin alhaista kostoa.
Siis ei ole totta?!?! Onko näitä ap:n henkisiä useampiakin? Pidin ihan varmana provona....