Tapailen miestä, enkä tiedä olenko kiinnostunut kunolla.
Onko tässä mitään mahdollisuutta. Mies on tosi ystävällinen, kohtelias ja mukava. Hyvä huumori. Viihdyn hänen seurassaan. Kuitenkin koen että en ole vielä kokenut semmoista suurta vetoa häntä kohtaan. Harmittaa vähän suuresti, koska jos nyt lopettaisin tän tyypin kanssa treffailun, niin menis hyvä ihminen ohi. Toisaalta taas en vieläkään tiedä oonko oikeasti kiinnostunut. Ollaan pari kertaa nähty
Voiko kiinnostus kasvaa vielä?
Kommentit (35)
Jos miehessä ei mikään isompi asia ärsytä niin kyllä ne tunteet voivat vielä hyvinkin tulla. Aika iso osa ihmisistä on sellaisia että ei heti rakastu päätä pahkaa.
Mutta jos minkäänlainen läheisyys ei tunnu luontevalta ja kivalta niin sitten ei kannata.
Riippuu ihmisestä. Itse olen sellainen, että kiinnostus syttyy heti tai sitten sitä ei tule ollenkaan.
Itse olen hidas tunteissani. Jos ei yhtään nappaa, se on selvää heti. Mutta ihastumiseen menee aikaa.
Nykyinen parisuhteeni alkoi niin että pähkäilin kanssa, onko nyt riittävästi vetoa vai ei. Onneksi en luovuttanut, ja tunteet alkoi voimistumaan. Kun opin tuntemaan toista ja huomasin enemmän ja enemmän hienoja piirteitä hänessä.
Kokisin etten olisi kiinnostunut, jos ei tule selvää käsitystä. Tosin pari kertaa ei vielä kaikille sano mitään, joillekin taas paljon.
Usein toisen kiinnostus hiipuu jahkailuun ja vastavuorpisuuden puutteeseen.
Mikä estää tapailemasta pitempään ja katsoa, mitä tuleman pitää?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Itse olen sellainen, että kiinnostus syttyy heti tai sitten sitä ei tule ollenkaan.
Tällaset ihmiset on helposti huijattavissa.
Voithan edetä ihan kaveripohjalta. Älä painosta itseäsi suhteeseen. Sellainen saa lähinnä ärsytyksen tuntemuksia aikaan, kun väkisin yrittää jonkun kanssa joka ei sytytä.
Mulla sama tilanne. Tyyppi on mukava ja fiksu, paperilla täydellinen mätsi, mutta mitään perhosia ei saa vatsaan. Annan hänelle vielä mahdollisuuden. Jos läheisempi kontakti ei muuta tilannetta, niin sit pitää jatkaa matkaa.
Seuraa myös miten kumppani reagoi. Jos hän on selvästi ihastunut, koita selvittää oma suhtautuminen mahdollisimman pian.
Löysä hirsi ei tee kenellekkään hyvää pitemmän päälle.
Mulle ei kävisi tämä nykyajan treffailu ollenkaan. Olen aina ihastunut ja alkanut seurustelemaan niin että ollaan ensin tunnettu muuta kautta. Jo pelkkä ajatus siitä että pitäisi sopia tuntemattoman ihmisen kanssa treffit, ja mennä sitten paikanpäälle ihastumaan saa kylmät väreet selkään.
Eli ei, en ole koskaan ihastunut keneenkään yhden tapaamisen perusteella, enkä ainakaan niin että on paine päällä jo ennen tapaamista että nyt pitäisi ihastua tähän tyyppiin.
Senkin miehen, jonka revin ovensuusta suoraan sänkyyn kun hän ekaa kertaa tuli luokseni kahville, olin tuntenut jo kuukausia alustavasti.
Tutustu nyt hänen vaikka kunolla ethän siinä mitän menetäkään
Onks sillä iso kulli ja paneeks se hyvin?
Kuunneltavissa ilmaiseksi. Peruuta triali. https://www.amazon.com/Marry-Him-Case-Settling-Enough/dp/B091V57J16/ref…
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Tämä on koettu ja nähty niin monta kertaa. Jostain sen vaan tietää heti, onko kiinnostusta. Jos ei, ei se syty myöhemminkään vaikka mies olisi miten kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaset ihmiset on helposti huijattavissa.
Mitä tarkoitat? Kyse ei ole siitä, että tälläinen ihminen rakastuisi päätä pahkaa ja olisi sitten ihan laput silmillä ja vietävissä. Itse tiedän suunnilleen heti onko jonkun kanssa kemiaa vai ei. Jos on, sitten jatketaan tutustumista, jos ei, voidaan jatkaa minun puolesta vaikka kavereina, jos tyyppi on muuten kiva tai unohtaa koko juttu.
Jos et tiedä oletko kiinnostunut, niin silloin et ole kiinnostunut.
Minun kokemuksen mukaan voi, katsoisin vielä yhden tai kaksi tapaamista.