Uusin podcast piia ristikankankareen katoamisesta paljastaa jotain hyytävää Piian isästä.
Viimeisessä jaksossa isä kertoo ensimmäistä kertaa lyhyeksi jääneestä avioliitosta (5viikkoa) joka päätyy naisen itsemurhaan lääkkeillä heidän yhteisessä makuuhuoneessaan. Hän oli yrittänyt sitä jo suhteen alkuaikana epäonnistuneesti, mutta menettäen molemmat jalkansa junan alle. Mielestäni kauheinta ja hyytävintä tässä oli, että nainen oli kysynyt Piian isältä ja aviomieheltään Muurari Heikiltä, miksi hän ei kelvannut silloin kun hänellä oli vielä jalat?
Nainen josta puhutaan podcastissa nimellä Sirpa, oli 20 vuotta nuoremp aviomiestään ja Heikin sanoin, tuntenut tämän vauvasta asti. Tälle naiselle, muurari isä Heikki oli suhteen alkuaikoina ilmoittanut, että hän ei enää toista juoppohullua kestä, kuten oli Piian äiti Gunilla ollut.
Mä itse tein tästä johtopäätöksen, että tämä Sirpa masentui tästä ja yritti itsemurhaa junan avulla, menetti jalkansa ja oli riippuvainen näin Heikistä loppuelämänsä. Avioliittoa kesti 5 viikkoa päätyen itsemurhaan yhteisessä vuoteessa. Tässä Heikki isässä on podcastin kuunneltuani jotain todella outoa. Tulee mieleen joku ihme kiihko uskovais tyyppi joka julistaa itsensä profeetaksi, jota varten kaikki muut ihmiset ovat olemassa tai hyödyksi.
Mä mietin, miksi Heikki Ristikankare ylipäätään meni naimisiin kyseisen perhetutun kanssa, jonka on tuntenut vauvasta asti?
Mulla nousi karvat muutenkin pystyyn useammassa kohtaa podcastia.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Piian isä tunnusti surmanneensa Pian. Tämä pistettiin jostain syystä dementian piikkiin. Kommentoitiin, että ”se ei voinut pitää paikkansa”. Miksi ei voinut?
Nyt kun asiasta etsii tietoa netistä, huomaan, että näitä uutisia on poistettu ja niitä ei löydy enää googlella. Mutta vanhemmissa lehtijutuissa tämä yksityiskohta on mainittu. Eli tämä isän tunnustus.
Kirjoitin tästä jo aiemmin tänne johonkin toiseen ketjuun ja viestini katosi.Missä tämä tunnustus on ollut?
Ei missään. Unohda tuo aivopieru.
Vierailija kirjoitti:
Mihin Piian äiti kuoli?
Piian äiti Gunilla kaatui rappusissa humalassa ja löi päänsä.
Minkähänlainen oli Heikin äiti aikoinaan? Hänen suhteensa naisiin vaikuttavat vain jotenkin erikoisilta. Oliko hänen äidillään alkoholismia, mikä voisi selittää erityisen jyrkän ja pessimistisen suhtautumisen varsinkin naisten alkoholinkäyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen oli Heikin äiti aikoinaan? Hänen suhteensa naisiin vaikuttavat vain jotenkin erikoisilta. Oliko hänen äidillään alkoholismia, mikä voisi selittää erityisen jyrkän ja pessimistisen suhtautumisen varsinkin naisten alkoholinkäyttöön?
Veikkaan mieluummin ääriuskovaisuutta. Heikki on sota-ajan lapsi.
Kaffepulla valehtelee. Kiusallista.
Kaffepulla kirjoitti:
Kyllä tällainen tunnustus on useammassa jutussa mainittu. Mutta mitään ei löydy netistä enää. Muistaako muut tätä keissiä seuranneet?
Perheestä on muuten toinenkin lapsi kuollut, Pian veli.
Jos mistään ei löydy tietoa tuosta, voisko olla ihan siitä kyse, että sinä olet nähnyt unta...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikä se nimimerkki hullu-Sirpa oli minfossa? Mihin se on kadonnut?
Jalaton Sirpa kuoli jo joskus 2007 ja hullu Sirpa on kirjoittanut paljon vielä ainakin 2012 eli ei voi olla sama hlö.
Tämä ”Sirpa” oli ihana ja herttainen ihminen. Hyvä työssään. Hänellä ei ollut ongelmia alkoholin kanssa. Törkeää väittää kuolleesta ihmisestä perättömiä. Tekisi mieli kertoa Sirpan aviomiehestä muutama sana, mutta saisin syytteet kunnianloukkauksesta. Älkää kuitenkaan uskoko kaikkea, mitä Heikki väittää. Hänellä on oma lehmä ojassa ja syvällä ojassa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Piian isä on Piian katoamisen takana. Näin se vaan on. Tuo on niin järjetön keissi. Ja yleensähän syyllinen löytyy lähipiiristä.
Minä epäilen enemmänkin perheen luona saunomassa ollutta isoisää. Ilmeisesti jämerä jehoova ja kaiken epäilyn yläpuolella.
Mutta, Piia katoamistapa viittaa minusta selkeästi siihen että tekijä oli lähipiiristä. Jos kyseessä olisi ollut joku tytön autoon napannut r***aaja, niin tämä ei olisi nähnyt niin paljoa vaivaa että olisi piilottanut uhrin niin ettei sitä löydetä ikinä. Lähipiiriin kuuluvan taas on syytä tehdä näin, jotta tyttö on vain 'kadonnut' eikä muusta ole näyttöä.
Jotakin tosi outoa tuossa perheessä on.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhut isoisoäidistäni. Ei ole ollut tekemisissä alkoholin kanssa. Lapsirakas ihminen kuuleman mukaan, piti huolta myös naapurien lapsista. Tavallinen maanviljelijän vaimo. Jokin raja täälläkin tämäntyyliselle kommentoinnille.
Pian äiti kuoli, Pia katosi, Heikin uusi vaimo kuoli, Pian veli kuoli.
Milloin ja missä yhteydessä Heikki on tunnustanut? Aika vanhana ilmeisesti, jos kuitattu dementian piikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piian isä on Piian katoamisen takana. Näin se vaan on. Tuo on niin järjetön keissi. Ja yleensähän syyllinen löytyy lähipiiristä.
Minä epäilen enemmänkin perheen luona saunomassa ollutta isoisää. Ilmeisesti jämerä jehoova ja kaiken epäilyn yläpuolella.
Mutta, Piia katoamistapa viittaa minusta selkeästi siihen että tekijä oli lähipiiristä. Jos kyseessä olisi ollut joku tytön autoon napannut r***aaja, niin tämä ei olisi nähnyt niin paljoa vaivaa että olisi piilottanut uhrin niin ettei sitä löydetä ikinä. Lähipiiriin kuuluvan taas on syytä tehdä näin, jotta tyttö on vain 'kadonnut' eikä muusta ole näyttöä.
Gunilla liittyi Jehoviin vasta avioliiton myötä. Hänen omaistensa uskonelämästä ei ole mainintoja.
Kun asuu valtatien vieressä, voi päätyä minne vaan. Etenkin kun se tie kulkee välillä Turku- Helsinki, joista molemmista pääsee joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ja missä yhteydessä Heikki on tunnustanut? Aika vanhana ilmeisesti, jos kuitattu dementian piikkiin?
Ei ole tunnustanut.
Vierailija kirjoitti:
Pian äiti kuoli, Pia katosi, Heikin uusi vaimo kuoli, Pian veli kuoli.
Onnettomuus johtaa toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin tosi outoa tuossa perheessä on.
Viina+uskonto on usein huono yhdistelmä.
Kaffepulla kirjoitti:
Kyllä tällainen tunnustus on useammassa jutussa mainittu. Mutta mitään ei löydy netistä enää. Muistaako muut tätä keissiä seuranneet?
Perheestä on muuten toinenkin lapsi kuollut, Pian veli.
Jos kerran olet juttua seurannut, miksi sinulle on kuin uutta tietoa, että toinenkin lapsi on kuollut? Aikoja päiviä tuo on tapahtunut.
Ei se minulle mitään uutta tietoa ollut. Olen seurannut uutisointia tästä casesta 90-luvulta lähtien ja niin on moni muukin.
Pian isä hävitti asuntovaunun Pian kuoleman jälkeen. Tällainenkin yksityiskohta.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Ei se minulle mitään uutta tietoa ollut. Olen seurannut uutisointia tästä casesta 90-luvulta lähtien ja niin on moni muukin.
Pian isä hävitti asuntovaunun Pian kuoleman jälkeen. Tällainenkin yksityiskohta.
Minä siitä asti kun se tapahtui. Vaunu myytiin, koska ketään ei sattuneesta syystä enää huvittanut matkailla.
Tiedän ettet ole ihan penaalin terävin kynä, mutta mieti nyt vähän mitä tänne tuuttaat. Kyse on oikeasta ja vakavasta tapauksesta. Piian perhe on kärsinyt tarpeeksi ennen ja jälkeen.
Eikä tunnustanut. Älä puhu asiasta, josta et selvästi tiedä saati ymmärrä mitään.