Kenellä aikuisella muk aon oikeesti herkkukaappi!!?
Kommentit (71)
tätä ihmetellään tuon kisakatsomonkin puolella!!Ei pysty kaikkee ymmärtämään..
Mulla kans, mies nostaa penkiltä paljon, on raamikas, painava lihaskimppu jonka pakarat on _erittäin_ hyvin muodostuneet. Oma herkkukaappi. Seksikin sujuu.
Ei meillä pysy kaapissa mikään päivää kauempaa. Yksi suklaapatukka on varmuuden vuoksi jemmassa.
Meillä on mut sinne vanhenee kasapäin keksejä ja karkkia. Lapset saavat pienen herkun joka ruuan jälkeen, aina eivät edes halua. Ja kaikki meillä ovat normaalipainoisia, ei tarvitse sitä pohtia. :-D
Miten miehen penkkitulos ja sun seksielämä tähän liittyy??
Meillä herkkukaapissa on yleensä ne keksit /karkit yms. jotka ostetaan, kun vieraat on tulossa. Harvoin niitä haetaan juuri sillä hetkellä kaupasta ja laitetaan suoraan pöytään, kun kauppaan on kuitenkin se 10 kilometriä. Yleensä päivää-kahta ennen siis jo ostetaan. Niille on sitten yksi hylly säilytyspaikkana. Ja kun en yleensä osta ihan 1 keksi per vieras, niin monesti niitä jää ja samaan kaappiin päätyvät. Isovanhemmat tuo joskus laivalta karkkia, niistä säästellään pariksi seuraavaksi lauantaiksi lapsille. Jos mä itelle ostan jotain herkkua, niin se ei kyllä kaappiin päädy. Mutta jos jokin on päätynyt kaappiin, niin se saattaa siellä ehtiä odottelemaan päiväyksen yli ja vähän pidempäänkin.
Meillä on herkkukaappi (pikemminkin yksi hylly), mutta sieltä löytyykin suomalaisia tuotteita :) kerran pari vuodessa hamstraan kaappiin kaikennäköistä mitä ei kotimaastani saa. Tällä hetkellä siellä on ruisjauhoja, Taffelin dippijauheita ja lakritsaa. Niitä tulee syötyä harvakseltaan kun siltä tuntuu. Varsinaisia herkkuja emme varastoi kotona, ne tulevat käyttöön sitä mukaa kuin ostamme. Useimmiten kyseessä sipsipussi tai keksejä ja kermajuustoa leffaillalle, kerran pari kuussa :) suklaata tai karkkeja ei tule ostettua oikein koskaan.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:32"]Miten miehen penkkitulos ja sun seksielämä tähän liittyy??
[/quote]
se mies on se kaappi? Vrt. Joku bodari
Meillä. Reissatan paljon ja reissuilta tulee aina osteltua kaikkea hyvää. Usein kyllä,joudun heittelemään sieltä herkkuja roskiinkin, kun ovat menneet vanhaksi. Kaapista otetaan kun tulee vieraita tai viedään jollekin vaikka kylään mennessä tuliaisiksi. Joskun myös herkutellaan miehen kanssa kaksin esim. leffaa katsoessa.
http://forums.na.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=1037717&d=1407288817
Tuo kuva tulee aina mieleen, kun joku puhuu herkkukaapeista, ei voi mitään...
Meillä on kanssa herkkuhylly. Siellä kaikki sipsit ja karkit. Siellä siis on aina tavaraa. Lapsillakin on sille "vapaa-pääsy". Ilmeisesti ovat kuitenkin laiskoja (ylähylly ja lapset lyhyitä vielä, tarvitsevat jakkaran, jotta ylttyvät), tai sitten eivät ole karkkiahmatteja muuten vaan, koska lapset käyvät kaapilla huomattavasti harvemmin kuin aikuiset.
Kaikki olemme normaalipainossa, minä normaalipainon ylärajalla.
Mulla. Bmi 20. Tai oikeastaan sinne kaappiin tungen avatut suklaat, sipsit, irtokarkkipussit ym. ja sitten tasaisin väliajoin tyhjennän kaapista ne nahistuneet jämät roskikseen. Kauheeta tuhlausta, tiedän.
Eli ei se taida mikään oikea herkkukaappi ollakkaan, vaan hylättyjen herkkujen saattokoti...
Mut miks niitä pitää ostaa sinne kotiin?äääh..annan olla :D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:42"]Mut miks niitä pitää ostaa sinne kotiin?äääh..annan olla :D
[/quote]
Ostelen herkkuja siinä toivossa, että niiden syöminen olisi sitten jotenkin nautinnollista. Ajatus kunnon herkkuhetkestä tuntuu ostaessa aina niin mukavalta. Mutta ei ne herkut ikinä ole oikeasti niin hyviä, mitä kaupassa kuvittelen... Siksi päätyvät kaappiin homehtumaan.
- Se saattokodin pitäjä
Meillä on. Siellä on keksit, sipsit jne mutta aika rauhassa saavat olla.
Ei ole ainakaan minulla herkkukaappia. Tuntuisi käsittämättömältä ostaa kaikkea turhaa varastoon. Jos herkkuja joskus syön, käyn kaupassa. Jos vieraita on tulossa, leivon.
Mulla. Ikinä ei kulu koko sipsipussi tai suklaalevy kerralla. Laitan loput kaappiin, tai yhden tietyn kaapin tietylle hyllylle. Siellä on myös lahjaksi saatuja konvehtirasioita tms., jotka eivät oikein uppoa. Joskus sitten aina siivoan sieltä vanhaksi menneitä tai pian meneviä roskiin tai työpaikan kahvihuoneeseen..
meillä on. mies syö aina muutaman herkun paketista/pussista ja ostaa seuraavalla kauppareissulla jotain muuta. ehkä kuukauden päästä muistaa sen suklaalevyn mistä on syönyt rivin.
minä sitten tyhjentelen kaappia omaan suuhun tai roskikseen :)
Minun noin 160-kiloisella kaverillani on herkkukaappi. Hän ostaa sinne keksejä, karkkeja ym. Ihan vain sen vuoksi kerroin, kun kaikki muut herkkukaappilaiset väittävät olevansa laihoja.
Mulla on. Tai oikeastaan vaan herkkuhylly yhdessä kaapissa. Mutta sinne aina laitan kaikki suklaat, sipsit, sun muut sellaiset. En ole ylipainoinen herkkujen hamstraamisesta huolimatta.