Miksi naiset ei kestä totuutta?
Naiset eivät hyväksy totuutta ja kestä kritiikkiä. Miehiä saa haukkua, mutta jos naisia haukkuu niin hyökkäävät shaming languagella takaisin eivätkä kestä kuulla kritiikkiä. On naisissakin vikoja, mutta miksi ette suostu myöntämään niitä?
Kommentit (15)
Miehissä on täsmälleen samanlaisia yksilöitä. Älä valitse aina samanlaisia naisia.
Eihän tuo pidä paikkaansa. Lopeta provoilu ja mene rauhoittumaan!
Mikä se totuus ja mitä se kritiikki siis on? Vaillinnainen aloitus.
Siksi koska pohjimmiltaan me naiset olemme heikkoja pelkureita. Emme kaikki mutta 99%.
Prinessaharhat, naisasialiike, Pyhä Vulva, äitimyytti, nainen on aina uhri!
Siinäpä niitä syitä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:43"]Naiset eivät hyväksy totuutta ja kestä kritiikkiä. Miehiä saa haukkua, mutta jos naisia haukkuu niin hyökkäävät shaming languagella takaisin eivätkä kestä kuulla kritiikkiä. On naisissakin vikoja, mutta miksi ette suostu myöntämään niitä?
[/quote]Voivoivoi, eikö pikku lassukka ole saanut pillua 3 mm munallaan :) Ja nyt tietenkin valittaa siitä kuinka naisilla ei ole seksinantovelvollisuutta miehille :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:52"]
Siksi koska pohjimmiltaan me naiset olemme heikkoja pelkureita. Emme kaikki mutta 99%.
[/quote]
Et ole nainen. Mene sinäkin rauhoittumaan!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:43"]Naiset eivät hyväksy totuutta ja kestä kritiikkiä. Miehiä saa haukkua, mutta jos naisia haukkuu niin hyökkäävät shaming languagella takaisin eivätkä kestä kuulla kritiikkiä. On naisissakin vikoja, mutta miksi ette suostu myöntämään niitä?
[/quote]Voivoivoi, eikö pikku lassukka ole saanut pillua 3 mm munallaan :) Ja nyt tietenkin valittaa siitä kuinka naisilla ei ole seksinantovelvollisuutta miehille :D
[/quote]Hahaha! High five, sister :D
Mä en kestä kuulla kritiikkiä, koska se tuntuu niin pahalta. Useimpiin asioihin, joita kritisoidaan, ei voi vaikuttaa, joten sen kuuleminen lisää toivottomuuden tunnetta. Joskus sietämätön olo tulee siitä, että tajuaa kritiikkiä saadessaan, että voi hem... viimeiset viisi vuotta kaikki ovat nähneet tuon vian minussa, mutta itse olen ollut autuaan tietämätön siitä. Siitä tulee todella nolo olo.
Kaikki hyviä syitä olla kestämättä kritiikkiä. Kaikki myös sellaisia, joita epäilemättä on miehissä. En ole nähnyt vielä miestä, joka olisi ottanut minulta kritiikkiä vastaan ilman, ettei se olisi mennyt siitä aivan sekaisin. Miesten itsetunto tuntuu olevan vielä suuremmassa määrin kiinni täydellisen kelpaamisen illuusiosta.
Noihin laasaskamualoituksiin olis kaikkein paras olla vastaamatta. Vastaaminen on täysin turhaa, koska ap laittaa samat tuubat aina vaan uudestaan ja uudestaan "totuutena" eikä tosiaankaan hyväksy mitään vastaväitteitä. Alapeukkua vaan ja unhoon.
Hmmm.. Minkälaista kritiikkiä pitäisi sietää? Laitapa esimerkkejä niin osaamme vastata.
Meillä on mieheltä tullut minulle ihan täyslaidallinen kritiikkiä ja osasta olen ottanut opiksi, mutta osa ei mene läpi vaikka mies sitä kuinka jankuttaisi. Hyvin osaan siis mielestäni kritiikkiä vastaanottaa ja osaan sitä myös itse antaa. :)
Mä kyllä kestän kritiikin. Sehän on hyvä asia!