minkä ikäisenä lapsi (poika) voi tulla äidin kanssa naisten pukkariin uimahallissa? voiko vielä 10 vuotias tulla
Kommentit (133)
Jos poika on normaali se pärjää kyllä yksin siellä miestenpuolella.
Tottakai saa? Minulla on vielä pieni poikamurkku, joka täyttää kohta 14 vuotta ja kyllä minä otan hänet naisten puolelle jos ei isää ole mukana. ❤️
Koulun aloituksen jälkeen yleensä menevät itsenäisesti miesten puolelle.
no en tiiä tosta 10v mutta eihän ne pikkupojat mitään tajua, eli ota vaan mukaan jos ei yksin uskalla mennä.
Mielestäni raja menee siinä 16 vuoden iässä.
Ei kai pukuhuoneita erikseen ole naisille? Eikös se ole muunsukupuolisten alistamista?
Kouluikäisenä miesten puolelle. Jos ei luota että lapsi pärjää itsenäisesti, niin sitten pyydetään joku lähipiirin mies mukaan tai ei mennä ollenkaan. Ei isoja poikia naisten tiloihin.
Minun 9 v. Poika ei enää halua tulla naisten puolelle. Minua ei haittaisi, mutta voisihan se olla pojalle jo hieman kiusallista, mikäli pukkariin ja suihkuun sattuisi joku tuttu tyttö, samoin toki tytölle.
Onneksi tyttärelläni oli uimahallissa vaatteet vielä päällä, kun luokkakaveri oli munasillaan naisten puolella. Myöhemmin kuulin, että poika on ihastunut tyttäreeni. Ihastus ei ollut molemminpuolista.
no ei saa, todella ahdistavaa ehkä joku 5v voi just tulla. en tykkää ku mammat raahaa poikiaan mukana, kyllä ne oppii siellä miesten puolella käymään ku vaan pistätte menemään
Jos ala-aste ikäiset kaverukset menevät yhdessä uimahalliin niin kyllä he silloin haluvat mennä myös samaan pukkariin, eikä yksin toiselle puolelle
Yleensä säännöissäkin on 7 v. Johan jotkut tytöt alkaa olla murrosiässä 9-10-vuotiaana. Ei tosiaan kiva törmätä tuttuun poikaan suihkuhuoneessa tai saunassa.
Lukee jokaisen uimahallin ja kylpylän ohjeissa. Luitko? Riippuu siis paikasta, esim täällä uimahallissa 7 v ja kylpylässä 9 v rajana.
Onko siellä sitten valvontaa, että lapset ovat turvassa häirinnältä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ala-aste ikäiset kaverukset menevät yhdessä uimahalliin niin kyllä he silloin haluvat mennä myös samaan pukkariin, eikä yksin toiselle puolelle
no eiköhän ne nyt pärjää jos kerta keskenään haluavat lähteä uimaan. ja k,ysymyhs ol.ikin saako tulla äidin mukana!!!!
Ei minkään ikäinen jos minä olen siellä.
Näin sitä uusavuttomuutta edistetään. Kyllä normaalisti kehittynyt 10-vuotias osaa jo yksinään mennä pukuhuoneeseen ja suihkutiloihin. Järki nyt käteen.
"Yli 7-vuotiaiden tulee mennä oman sukupuolensa mukaiseen pukuhuoneeseen."
Noin ohjeistetaan Turun kaupungin uimahalleissa. Lienee tyypillsin ikäraja muuallakin.
Kyllä parikymppiseksi asti voi tulla 🙂👍