Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva mies sytyttää?

Vierailija
07.11.2021 |

Sanotaan, että me naiset ollaan niin nirsoja. Mietin tätä tänään, kun treffit ihan kivan nettimiehen kanssa päättyivät jälleen niin, että jouduin kauniisti ilmaisemaan, etten ole kiinnostunut. Mulla ei ole moniakaan ehdottomia kriteerejä miehelle, mutta en voi sille mitään, jos en syty kumppaniehdokkaasta. En voi olla intiimisti henkilön kanssa, joka ei viehätä. Toistuvat treffit erilaisten kokelaiden kanssa ovat yhtä lailla pettymyksiä meille naisille, ainakin minulle - ei pelkästään sille osapuolelle, joka tulee torjutuksi. Kun haluaisi syttyä toisesta - useimmiten tapaan tosi mukavia miehiä - mutta ei…Siinä on vielä kivana lisänä se syyllisyys siitä, että taas jouduin lemppaamaan symppiksen miehen, joka varmasti pitää minua nyt kusipäisenä nirppanokkana. Innostun ani harvasta miehestä, silloin yleensä todellakin sytyn, ja juttu johtaa pitkään suhteeseen. Niitä on ollut elämässäni muutama, ja oikean miehen seurassa olen voimakkaasti seksuaalinen.

Miten teillä muilla vanhemmilla sinkkunaisilla? Olen jo hiukan iäkkäämpi tapaus, mutta näyttäisi vähän nuoremmatkin miehet olevan jonkin verran kiinnostuneita. Mutta sekään ei auta, kun en näköjään livenä kiinnostu edes itseäni nuoremmista. En ole sapioseksuaali. Ravintolassa (silloin harvoin kun käyn) tulee joskus ohimennen vilkaistua jotakin komeaa urosta, mutta olen epävarma ja alan himmailla, jos katsekontaktia syntyy. Nettideittailu on meille ujommille helpompaa, kun asetelma on alun alkaen selvä. Ja kyllä me naisetkin ollaan aika epätoivoisia välillä. Se vaan ei ratkea sillä, että otetaan kuka tahansa, joka tulee vastaan. Ei ole mahdollista laskea rimaa, jos sen paikkaa ei ole itse valinnut.

Kommentit (269)

Vierailija
181/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä on ollut paljon kumppaneita, kuka haluaa seksitauteja ja kumppania, joka vertailee nykyistä naista aikaisempiin naisiin esim. seksiä harrastaessa.

Ei kiitos

Ja osa miehistä juttelee työpaikalla näistä sekstailuistaan naisten kanssa

Työkaverit kuulee että vaimo ei ole kauhean hyvä...

Tuollainen mies tekee itsestään vain pellen muiden silmissä. Sama kuin sanoisi suoraan että on itse niin pskaa laatua ettei parempaa saa ja joutuu tyytymään huonoon.

Vierailija
182/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole huolissani siitä etteikö kiinnostavia ole, vaan siitä ettei mitään ala kun olen itse ihan lukossa heti ja sen huomaa, niin eihän toinenkaan mitään uskalla siinä. Näitä menetettyjä tilanteita, alkuja ja mahdollisuuksia on lukematon määrä. Yritän työstää ongemiani mutten voi luonteelleni mitään. olen päällepäin ilmeisesti vaikea ja nirso ja sitten ihmettelen kun olen yksin. olen siis toisin sanoen - idiootti.

Joskus nirsous kannattaa. Usko vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te naiset ette ota rennosti. liika stressi tuhoaa syttymisen ja ollaan liian vakavissaan seuralaista hakemassa.

Vierailija
184/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se normaalia naisella, että näin sinkkuna ajattelee vähän joka toisen vastaantulevan miehen kohdalla että hmm mikäs tapaus tämä on eli on semikiinnostunut? Oli tai ei , näinhän tämä menee.

Ei mulla ainakaan. Tämä koko ketju kertoo meistä naisista, jotka sinkkunakaan emme onnistu löytämään yhtää ainoaa miestä, jota voisimme aidosti haluta. Kun olin sinkku ja liikuin aktiivisesti joka puolella, näin sellaisen miehen n kerran viidessä vuodessa.

Minusta on nimenomaan täysin käsittämätöntä, että joku nainen pystyy kiinnostumaan tuolla lailla lähes kenestä tahansa. Oletko varma, ettet ole oikeasti mies?

Tämä oli kuin minun näppikseltäni eli näen kiinnostavan miehen ehkä kerran viidessä vuodessa tai harvemmin. Hyvännäköisiä näkyy kyllä useammin, mutta oikeasti kiinnostavan - niitä on kyllä todella harvassa, mutta ystäväpiiriini kuuluu kyllä naisia, joiden kiinnostus herää huomattavasti herkemmin eli tiedän olevani nirso. T.Nirso

Ja täytyy sanoa että tuollainen asenne on kauhean puoleensavetävää jotenkin, tuntuu että sä olet esim omaan makuuni riittävän analyyttisen oloinen kun suhtaudut parinvalintaankin noin suurella tarkkuudella. Ja olet kiinnostunut teorioista. =) 

Kiitos, mukava kuulla, vaikka omassa elämässäni olen kyllä mennyt ihan fiiliksellä ja intuitiolla valintojeni suhteen analysoimatta sen enempää, koska pariutuminen on ollut itselleni helppoa. Taitaa lisäksi olla niin, että kentän laidalta on helppo analysoida melkein mitä tahansa, kuten nyt tätä mitä täällä kirjoitetaan pariutumisesta. Siinähän ne ajatukset ja teoriat ovat edessä selvällä suomen kielellä ja pääsee kyselemään ja ruotimaan. T. Nirso

Vierailija
185/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä on ollut paljon kumppaneita, kuka haluaa seksitauteja ja kumppania, joka vertailee nykyistä naista aikaisempiin naisiin esim. seksiä harrastaessa.

Ei kiitos

Sinua siis haittaa, jos miehellä on ollut yksikin seksikumppani ennen sinua?

Monella on kiva suhde, kun mies pitää entisiä kumppaneita parempana kuin nykyistä.

Mitä se haittaa, jos nykyinen kuitenkin on hänelle riittävän hyvä? Tuollaista jos pelkää, menee aika vaikeaksi.

Eihän miehet sitä ääneen sano, että ex oli parempi.

Miksei jatka sitten etsimistä, jos löytyisi vielä exääkin parempi? Silkkaa tyhmyyttähän tuo on.

Vierailija
186/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhut samalla tavalla kuin kirjotat, niin ei ole ihme että ei ketään jaksa sellaista. Blablablabluppblablupp…

Niin, jos luit aloituksen, niin pointti oli se etten itse kiinnostu. Miehet yleensä haluaisivat tavata uudelleen.

Ap

Minä sanon 90%:lle tapaamistani naisista haluavani tavata uudelleen. Kuitenkin alle 10% sytyttää ensitapaamisella. Se että mies haluaa tavata uudelleen ei kerro vielä mitään.

Yleensä syy haluuni tavata uudelleen on yksinkertaisesti se, että nainen ei ollut vastenmielinen. Parhaat suhteeni ovat syntyneet juuri näistä ei sytyttävistä kohtaamisista. Ensivaikutelma on harvoin oikea.

Vierailija
187/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttää.... Niin kuin Ridge Loganin. Suoraan saippuasarjasta opittua apinointia, jota toistellaan siskojen kesken.

Vierailija
188/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sytyn ehkä vähän liiankin helposti. Voin tuntea vetoa vaikka ohikulkijaan ja treffit päätyvät 90 % todennäköisyydellä sänkyyn.

N40

Sinunlaisistasi minäkin sytyn, itseni kaltaisista en juuri koskaan. Sama myös toisin päin, itselleni sopivat kaltaiseni eivät syty minusta, mutta sinunlaisten kanssa synkkaa aina molemmin puolin.

T: Introvertti

Vierailija
189/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä harvempi mies sytyttää, koska miesten tupakointi on vähentynyt.

Vierailija
190/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhut samalla tavalla kuin kirjotat, niin ei ole ihme että ei ketään jaksa sellaista. Blablablabluppblablupp…

Niin, jos luit aloituksen, niin pointti oli se etten itse kiinnostu. Miehet yleensä haluaisivat tavata uudelleen.

Ap

Minä sanon 90%:lle tapaamistani naisista haluavani tavata uudelleen. Kuitenkin alle 10% sytyttää ensitapaamisella. Se että mies haluaa tavata uudelleen ei kerro vielä mitään.

Yleensä syy haluuni tavata uudelleen on yksinkertaisesti se, että nainen ei ollut vastenmielinen. Parhaat suhteeni ovat syntyneet juuri näistä ei sytyttävistä kohtaamisista. Ensivaikutelma on harvoin oikea.

Sulla on selvästi korkealla taso. Toivottavasti en ole koskaan vahingossa deittaillut tällaista miestä.

Vierailija
191/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vielä syntymänirsompi kuin ap, eikä sille mitään voi. En ole koskaan halunnut seurustella miehen kanssa, joka ei sytytä, joten olin sitten mieluummin sinkku ihan vapaaehtoisesti. Kohtasin koko elämäni aikana ehkä kolme miestä, joista olisin kiinnostunut, mutta silloin he taas eivät olleet vastaavasti minusta kiinnostuneita, joten ei tullut mitään. Nelikymppisenä tapasin yhden tällaisen sytyttävän miehen ja hänkin halusi minut, joten nyt olen tällaisen harvinaisen miehen kanssa naimisissa. Minusta tämä meni hyvin. Olisi ollut painajaista pakottautua olemaan jonkun kanssa vastoin tahtoaan.

Yhdessä vaiheessa olin varma, että minussa on jotain vikaa, kun kaikki muut vaikuttavat pariutuvan niin helposti tuosta vaan. Ajattelin että ehkä minussa itsessäni ei ole kemiaa tms. Kävin seksuaaliterapeutin tapaamisella ja hän totesi, että olen vain luonnostaan hyvin valikoiva ja että se on täysin ok ja normaalia. Jotkut ihmiset menevät enemmän järjellä paritumisasioossakin ja silloin voi tehdä kompromisseja. Tunteiden kanssa taas ei oikein voi.

Monikohan nainen on yhtä aikaa keskivertoa vaatimattomamman näköinen ja hirveän valikoiva? Varmaan sellaisiakin on, mutta nämä naiset, jotka ovat hirveän valikoivia saattavat saada todella paljon kehuja oman tasoisiltaan tavismiehiltä ja tämä pitää yllä mieluista minäkuvaa. 

Jos ihmiselle on koko ajan tarjolla jotain ilmaiseksi, miksi hän näkisi vaivaa antaakseen jotain takaisin tai sitoutuakseen mihinkään? 

Jos taas tämä sama nainen menettää mielenterveytensä ja lihoo 20kg, hän ei yhtäkkiä enää olekaan ehkä kovin valikoiva, koska ilmainen hehkuttaminen loppuu ja hänenkin pitää tehdä jotain saadakseen hyväksyntää. 

Mistä olet saanut sen käsityksen, että kaikki naiset saavat valtavasti kehuja miehiltä? Siitäkö, että itse kehut naisia, kun olet treffeillä? Jos tarkoitat sellaista, että joku sanoo olet kaunis vaikkapa kaupassa, niin ei sitä useimmille naisille tapahdu kovin usein. Jos taas tarkoitat jotain ig-kehuja nigerialaisilta prinsseiltä ja muilta upseereilta, niin niitä kukaan ei ota vakavasti.

Kehuilla on vaikutusta, luuletko, että jos saisit paljon kehuja muuttuisit toisenlaiseksi itse? Jos, niin millä tavalla? Jos muuttuisit hyvällä tavalla, niin voisitko ajatella käyttäytyväsi samalla tavalla jo nyt, vaikket olekaan saanut kehuja? T. Nirso

Ei ehkä kehuja, mutta hyvännäköinen nainen huomataan aina. Jos on vielä fiksu, niin huomataan ihan varmasti. Saa keskusteluja aikaiseksi helpolla j n e. Saa sellaista mitä ilman moni mies käytännössä on, siksi ne on sitten niin ripustautuvia kun joku vähän hymyilee kaupan kassalla. 

Tietenkin hyvännäköinen ja fiksu huomataan, myös mies, mutta viesteistäsi on saanut sen käsityksen, että tarkoitat kaikkia naisia teoriassasi. Eli että tavalliset naiset ovat saaneet väärän käsityksen omasta viehätysvoimastaan ylenmääräisten kehujen takia, mutta en minä ole tuollaista kuullut tapahtuvan. Suurin osa ihmisistä saa kehuja aivan liian vähän. Surkean vähän, vaikka syytä olisi. T. Nirso

Pakko sanoa, etten tue mitenkään mitään mikä edes haiskahtaa iinceelskeidalta, uskon siihen että yksilö kuitenkin on jotain muuta kuin sukupuolensa vanki. Mutta tuo oli lähinnä havainto joka voisi jollain osuudella vaikuttaa joidenkin elämään. Että kiitos vaan teoriamaininnasta, mutta ihan niin tyhmä en ole että alkaisin yleistelemään tuollaisia heittojani. :) Ja olen siis vain tuo Ei ehkä kehuja -kommentoija, muut on muiden juttuja. 

Mutta tosiaan, kohteliaisuutta saisi yhteiskunnassa olla lisää, ja kehumistakin. En tarkoita tätä "ihana, kaunis, viisas XXX" -tyyppistä linkkaripaskaa, vaan sellaisia aitoja huomioita. Itse saisin aloittaa omista lapsista, mutta hiton vaikeaa päästä eroon siitä ettei itseäkään ole ikinä kehuttu. Vaatii hirveästi työtä että muistaa tuollaisen tavan. 

Tämä siis tällaisena ohis-heittona. Mutta kiitos fiksusta kommentoinnistasi ja punnituista mielipiteistäsi, kuka oletkin. 

Kiitokset kehuista. Olet ihan oikeassa siinä, että myönteisen palautteen antaminen on vaikeaa, jos sellaiseen ei ole tottunut. Myös kehujen vastaanottaminen on joillekin vaikeaa eikä lainkaan itsestäänselvää. Esimerkiksi joku voi tulkita kehumisen ja palautteen aina olevan manipulointia tai muuta ikävää tai nähdä itsensä rumana, vaikka olisi kaunis tai komea, jolloin kehumisen voi ottaa jopa loukkauksena. Siksikin kehuminen voi olla vaikeaa, jos pelkää toisen ottavan sen väärin (niin kuin joskus tapahtuukin).

Sinänsä tuo teoria oli minusta ihan mielenkiintoinen, että naiset saavat paljon kehuja, koska aloin miettiä saavatko tosiaan. Koska on kulttuurisesti hyväksyttävämpää kehua naisen kauneutta kuin miehen komeutta tai jotain muuta miehen ominaisuutta, joten voi olla, että miehet todella saavat vähemmän kehuja pariutumiseen liittyvissä kelpaavuutta tukevissa tilanteissa. Mutta samasta syystä (että naisten kehuminen on yleisesti hyväksytty pariutumisen konventio) naiset eivät saa kehuja yhtä vilpittömästi minkä osoittaa joidenkin törppöjen harrastama häirintä. Eli pakit saadessaan aloitetaan haukkuminen, mistä on puhuttu paljon mediassa. Se vahingoittaa kaikkia miehiä myös, koska silloin helposti kaikki kehuminen menee samaan feikkilaariin eli muututaan epäluuloiseksi kehujen motiivin suhteen. T. Nirso

Voi olla että tein teorian oman käytökseni pohjalta, olen mä kehunut ihmisiä ja huomaa, jopa ilman taka-ajatuksia. Mutta sen verran pitää reflektoida, etten ole ihan varma tuleeko myös ulkoisesti miellyttävän oloisia naisia huomattua enemmän, joten saavat sitten enemmän huomioitakin? En ole varma, mutta toisaalta kaikkia jelpitään jos vaikka huomaa jonkun tarvitsevan apua oven ja kantamusten kanssa tms. Tällaisia arkijuttuja siis, ja mulla on fiilis, että miellyttävän näköinen ja hymyilevä ihminen saa enemmän spontaania huomiota. 

Toinen puoli on se, että kohteliaisuus ja flirtti sekoitetaan liian usein, mistä kyllä seuraa helposti sitten noita lieveilmiöitä. Eli kohteliaampi yhteiskunta noin muuten olisi helpompi paikka elää, kun jokaista kontaktia ei ala arvioimaan mahdollisuutena pariutumiseen tms. Ja ilman suuria teorioitakin lienee selvää, että miehet juuri on niitä jotka jumiutuu ja on sitten täysin kykenemättömiä tajuamaan että naisen huomio ei velvoita mihinkään. Että iso osa jutuista on muiden miesten vika, me ollaan keskimäärin aika tunneälyttömiä. 

Minustakin on harmi, että jokainen kohteliaisuus pitää miettiä sitä kautta oliko tämä nyt flirttiä, koska suurimmaksi osaksi se sitä tuskin on. Minulle ei ole käynyt sellaista, että jutustelu ja joku pieni kohteliaisuus olisi otettu väärin. En ainakaan muista sellaista. Toisaalta tiettyjä varotoimenpiteitä pitää noudattaa kuten tilanteet, missä on mukana alkoholia ja biletystä. Mutta ventovieraan kanssa juttelu arkipäivän tilanteessa ei ole vaarallista ainakaan isommilla paikkakunnilla, missä saman ihmisen uudelleen tapaaminen on epätodennäköistä. Silloin se toinen osapuoli ei voi ajatella, että tämä oli aloite tms. T. Nirso

Vierailija
192/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi... hmm, en tiedä. Kai se on jotain biologiaa sekin. Että "valitsee" sen itselle sopivimman ja parhaan uroksen.

Jos mietin omaa tinder-touhua, niin eihän minua varmaan 95% niistä miehistä kiinnosta (jos mulla on vaikkapa nyt 2000 tykkäystä siellä jonossa). Lopuista 5% kiinnostun sen verran että tulee match (100 miestä). Niistä ehkä puolet (50 miestä) on minusta oikeasti kiinnostuneita, eli syntyy keskustelua jne. Niistä ehkä prosentin kanssa menen treffeille. Tässä kohtaa niitä miehiä on enää siis 20 kpl. Niistä joka kymmenes on keskimäärin sellainen että kolahtaa niin että päädytään sänkyyn.

Joo, ei sitä tavallaan usein tapahdu, jos miettii kuinka paljon miehiä on maailmassa. Mutta kiinnostun kuitenkin aina välillä, jos en koskaan ikinä syttyis kenestäkään, niin sit ehkä miettisin onko mulla sen asian suhteen joku tunnelukko tms.

Matematiikka ei ole vahvin puolesi. Tyhmät naiset ovat usein pantavimpia, joten kuinka ois?

Vierailija
193/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole huolissani siitä etteikö kiinnostavia ole, vaan siitä ettei mitään ala kun olen itse ihan lukossa heti ja sen huomaa, niin eihän toinenkaan mitään uskalla siinä. Näitä menetettyjä tilanteita, alkuja ja mahdollisuuksia on lukematon määrä. Yritän työstää ongemiani mutten voi luonteelleni mitään. olen päällepäin ilmeisesti vaikea ja nirso ja sitten ihmettelen kun olen yksin. olen siis toisin sanoen - idiootti.

Joskus nirsous kannattaa. Usko vain.

Uskotaan.

Vierailija
194/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku alkaa sytyttämään niin yleensä se ei ole molemminpuolista. Mulla ollut muutama elämäni varrella joita kohtaan tunsin outoa kemiaa mutta sitten parisuhteeseen tyyppejä ne eivät olleet ja ihan mahdotonta olisi niiden kanssa mitään perustaa elämän arvojen ollessa ihan erilaisia. Jollei halunnut jäädä loppu iäkseen yksineläjäksi niin kaikkein järkevintä oli valita sellainen jonka kanssa luonteet sopi parhaiten yhteen vaikkei mitään kiihkeää kipinää ollut. Joka suhteessa se alkuhuuma häipyy joka tapauksessa. Pitkissä suhteissa tärkeintä on se että arki sujuu parhaiten sillä loppuaika onkin vain sitä arkea ja luonteet, arvot sopii yhteen. Hajottavinta suhteissa on jos tarvitsee siisteydestä, raha-asioista, yms. vääntää loputtomiin eikä yhteisymmärrystä synny. Mikään suhde ei toimi sillä pelkällä seksuaalisella kipinällä ja kemialla kovinkaan pitkään. Johan ne erotilastotkin sen kertoo. 

Monet odottavat kipinöintiä liian pitkään niin että on myöhäistä saada edes kipinöimätöntä suhdetta ja kuka tahansa hyvä tyyppi jo kelpaisi jos sellainen löytyisi. 

Vierailija
195/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla on selvästi korkealla taso. Toivottavasti en ole koskaan vahingossa deittaillut tällaista miestä.

Luet niin kuin haluat lukea. Annan mahdollisuuden kaikille jotka eivät ole vastenmielisiä. Se helmi kun ei välttämättä löydy vain ensivaikutelmaan katsomalla. Alun ihastus on useimmiten vain ulkoiseen olemukseen liittyvää ja silloin ei välitä edes itselle tärkeistä epäkohdista toisessa.

Vierailija
196/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos

Ja osa miehistä juttelee työpaikalla näistä sekstailuistaan naisten kanssa

Työkaverit kuulee että vaimo ei ole kauhean hyvä...

Tuollainen mies tekee itsestään vain pellen muiden silmissä. Sama kuin sanoisi suoraan että on itse niin pskaa laatua ettei parempaa saa ja joutuu tyytymään huonoon.

Niin, tuostahan oli juttu missä noin tehdään.

Vierailija
197/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luet niin kuin haluat lukea. Annan mahdollisuuden kaikille jotka eivät ole vastenmielisiä. Se helmi kun ei välttämättä löydy vain ensivaikutelmaan katsomalla. Alun ihastus on useimmiten vain ulkoiseen olemukseen liittyvää ja silloin ei välitä edes itselle tärkeistä epäkohdista toisessa.

Mutta mieti nyt sen naisen kannalta. Miltä hänestä tuntuisi jos sanoisit hänelle ääneen, että haluan jatkaa kanssasi koska et ole vastenmielinen? Niinpä, et sano, koska tiedät itsekin että se olisi loukkaavaa. Minä kyllä haluaisin kuulla suoraan, mikäli deittikumppanini suhtautuminen minuun olisi tuo, sillä tietäisin heti ettei hän olekaan sitä mitä olen etsinyt. Haluan olla haluttava kumppanini silmissä.

Vierailija
198/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta mieti nyt sen naisen kannalta. Miltä hänestä tuntuisi jos sanoisit hänelle ääneen, että haluan jatkaa kanssasi koska et ole vastenmielinen? Niinpä, et sano, koska tiedät itsekin että se olisi loukkaavaa. Minä kyllä haluaisin kuulla suoraan, mikäli deittikumppanini suhtautuminen minuun olisi tuo, sillä tietäisin heti ettei hän olekaan sitä mitä olen etsinyt. Haluan olla haluttava kumppanini silmissä.

Edellinen nainen on saattanut olla paremman näköinen ja timmimpi, mutta jättänyt eikä mies halua olla yksin.

Vierailija
199/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinhän se on, että naisella kai yleensä onkin varaa "vaatia" olevansa haluttava, eikä silti ole itsensä tarjoajista pulaa. Ehkä miehillä ei näin ole? 

Tämän kysynnän ja tarjonnan epäsuhdan vuoksi naisista ehkä onkin kehittynyt nirsompia? Koska miehet keskimäärin ovat epätoiv... joustavampia kriteereissään, jää naisen tehtäväksi itse arvioida, onko mies oikeasti kiinnostunut vai ei. 

Nainen sivusta

Vierailija
200/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Edellinen nainen on saattanut olla paremman näköinen ja timmimpi, mutta jättänyt eikä mies halua olla yksin.

Ymmärrettävää mutta yhtä ällöttävää.

Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi