Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva mies sytyttää?

Vierailija
07.11.2021 |

Sanotaan, että me naiset ollaan niin nirsoja. Mietin tätä tänään, kun treffit ihan kivan nettimiehen kanssa päättyivät jälleen niin, että jouduin kauniisti ilmaisemaan, etten ole kiinnostunut. Mulla ei ole moniakaan ehdottomia kriteerejä miehelle, mutta en voi sille mitään, jos en syty kumppaniehdokkaasta. En voi olla intiimisti henkilön kanssa, joka ei viehätä. Toistuvat treffit erilaisten kokelaiden kanssa ovat yhtä lailla pettymyksiä meille naisille, ainakin minulle - ei pelkästään sille osapuolelle, joka tulee torjutuksi. Kun haluaisi syttyä toisesta - useimmiten tapaan tosi mukavia miehiä - mutta ei…Siinä on vielä kivana lisänä se syyllisyys siitä, että taas jouduin lemppaamaan symppiksen miehen, joka varmasti pitää minua nyt kusipäisenä nirppanokkana. Innostun ani harvasta miehestä, silloin yleensä todellakin sytyn, ja juttu johtaa pitkään suhteeseen. Niitä on ollut elämässäni muutama, ja oikean miehen seurassa olen voimakkaasti seksuaalinen.

Miten teillä muilla vanhemmilla sinkkunaisilla? Olen jo hiukan iäkkäämpi tapaus, mutta näyttäisi vähän nuoremmatkin miehet olevan jonkin verran kiinnostuneita. Mutta sekään ei auta, kun en näköjään livenä kiinnostu edes itseäni nuoremmista. En ole sapioseksuaali. Ravintolassa (silloin harvoin kun käyn) tulee joskus ohimennen vilkaistua jotakin komeaa urosta, mutta olen epävarma ja alan himmailla, jos katsekontaktia syntyy. Nettideittailu on meille ujommille helpompaa, kun asetelma on alun alkaen selvä. Ja kyllä me naisetkin ollaan aika epätoivoisia välillä. Se vaan ei ratkea sillä, että otetaan kuka tahansa, joka tulee vastaan. Ei ole mahdollista laskea rimaa, jos sen paikkaa ei ole itse valinnut.

Kommentit (269)

Vierailija
161/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se normaalia naisella, että näin sinkkuna ajattelee vähän joka toisen vastaantulevan miehen kohdalla että hmm mikäs tapaus tämä on eli on semikiinnostunut? Oli tai ei , näinhän tämä menee.

Ei mulla ainakaan. Tämä koko ketju kertoo meistä naisista, jotka sinkkunakaan emme onnistu löytämään yhtää ainoaa miestä, jota voisimme aidosti haluta. Kun olin sinkku ja liikuin aktiivisesti joka puolella, näin sellaisen miehen n kerran viidessä vuodessa.

Minusta on nimenomaan täysin käsittämätöntä, että joku nainen pystyy kiinnostumaan tuolla lailla lähes kenestä tahansa. Oletko varma, ettet ole oikeasti mies?

Tämä oli kuin minun näppikseltäni eli näen kiinnostavan miehen ehkä kerran viidessä vuodessa tai harvemmin. Hyvännäköisiä näkyy kyllä useammin, mutta oikeasti kiinnostavan - niitä on kyllä todella harvassa, mutta ystäväpiiriini kuuluu kyllä naisia, joiden kiinnostus herää huomattavasti herkemmin eli tiedän olevani nirso. T.Nirso

Ja täytyy sanoa että tuollainen asenne on kauhean puoleensavetävää jotenkin, tuntuu että sä olet esim omaan makuuni riittävän analyyttisen oloinen kun suhtaudut parinvalintaankin noin suurella tarkkuudella. Ja olet kiinnostunut teorioista. =) 

Vierailija
162/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä niin kiinnostavia joka oksalla istukaan ja mikä sen tarkoitus siten on? Ehkä se, että ymmärtäisimme sen, että kun oikeasti kiinnostava osuu kohdalle USKALTAA TOIMIA eli kertoa että on kiinnostunut toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se normaalia naisella, että näin sinkkuna ajattelee vähän joka toisen vastaantulevan miehen kohdalla että hmm mikäs tapaus tämä on eli on semikiinnostunut? Oli tai ei , näinhän tämä menee.

Ei mulla ainakaan. Tämä koko ketju kertoo meistä naisista, jotka sinkkunakaan emme onnistu löytämään yhtää ainoaa miestä, jota voisimme aidosti haluta. Kun olin sinkku ja liikuin aktiivisesti joka puolella, näin sellaisen miehen n kerran viidessä vuodessa.

Minusta on nimenomaan täysin käsittämätöntä, että joku nainen pystyy kiinnostumaan tuolla lailla lähes kenestä tahansa. Oletko varma, ettet ole oikeasti mies?

Täällä myös sinkkunainen joka ei todellakaan koe joka toista tai edes joka sadatta vastaantulevaa miestä kiinnostavaksi. Sanoisin että ehkä pari kertaa vuodessa näen miehen, jonka ulkonäkö + muu olemus herättää mielenkiintoni. Ja sekin tosiaan vain sen ulkoisen olemuksen perusteella - on paljon mahdollista ettei kyseinen mies kiinnostaisikaan yhtään, jos hetken juttelisin hänen kanssaan.

Vierailija
164/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös sinkkunainen joka ei todellakaan koe joka toista tai edes joka sadatta vastaantulevaa miestä kiinnostavaksi. Sanoisin että ehkä pari kertaa vuodessa näen miehen, jonka ulkonäkö + muu olemus herättää mielenkiintoni. Ja sekin tosiaan vain sen ulkoisen olemuksen perusteella - on paljon mahdollista ettei kyseinen mies kiinnostaisikaan yhtään, jos hetken juttelisin hänen kanssaan.

Miehenä alkaa iän myötä ajattelemaan tuolleen samoin. Kaikki ei vaan kiinnosta. Kranttuus vaan lisääntyy siitä mitä oli muutama vuosi sitten neljänkympin korvilla. 

Vierailija
165/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 8 vuotta sinkku. Olen näinä vuosina käynyt treffeillä ja tapaillut muutamia miehiä. Näistä suurin osa on ollut sellaisia, jotka ovat ihan ok ja olen myös ollut muutamassa tapailusuhteessa sellaisten ”ihan ok”-miesten kanssa.

Yksi on ollut sellainen, johon rakastuin ihan hulluna ja luulin, että hänkin minuun, mutta hän kuitenkin lopetti suhteen ihan yhtäkkiä. Se oli kova paikka mulle. Muut ovat lopettaneet koska eivät ole halunneet sitoutua ja olen itsekin pistänyt joitain juttuja poikki, koska homma on käynyt vaikeaksi. Sitten jotkut yhteydenpitojutut ovat vain hiipuneet itsestään, jääneet pariin treffeihin.

Tänä kesänä törmäsin mieheen, josta en ollut yhtään varma, että tykkäänkö hänestä yhtään. Hän oli niin erilainen kuin muut. Hän oli minusta paljon kiinnostuneempi minusta kuin minä hänestä enkä tiennyt ollenkaan, mitä hänestä pitäisi ajatella. Lopulta muutaman kuukauden satunnaisen viestittelyn jälkeen ajattelin, että ok, tavataan sitten - mitä menetettävää mulla on?

En eka tapaamisen jälkeen ollut edelleenkään varma, että mitä hänestä ajattelen. Tapa puhua tuntui vieraalta, ja ulkonäkö oli vähän eri kuin kuvissa. Mutta halusin ehdottomasti tietää hänestä lisää. Hän oli edelleen paljon ihastuneempi kuin minä, jota kalvoivat vanhat pettymykset ja epäilykset.

Nyt olemme tavanneet muutamia kertoja ja pidämme tiiviisti yhteyttä. Olen vakuuttunut, että hän voisi todellakin olla elämäni mies. Joka kerta hänestä paljastuu mitä ihanimpia asioita. Tulevaisuuden toiveemme ovat samansuuntaiset, kumpikin haluaa sitoutua ja seksi on mahtavaa.

Jos olisin uskonut ensimmäistätai vaikka toistakin fiilistäni, olisin menettänyt tämän hienon ihmisen.

Onneksi olen näiden vuosien aikana oppinut, ettei välitön kemia todellakaan tarkoita, että tässä on se oikea. Se voi johtaa täysiin väärään suuntaan.

N44

Vierailija
166/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vanhempana enää samalla lailla ihastukkaan kuin nuorempana. Itse olen kohta 60 v nainen ja en ihastuisi vaikka edessä olisi mister universum.

Vierailija
167/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ulkonäöllisesti todella harva mies saa minut katsomaan perään. Itseasiassa en muista olisiko sellaista edes tullut vastaan ikinä, minä kun en osaisi edes kuvailla ulkonäöllisesti unelmieni miestä. Yleensä vain jokin piirre herättää kiinnostuksen ja nekin vain silloin jos olen nähnyt miestä usein, esim. töissä tai harrastuksen kautta.

Vierailija
168/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän vanhempana enää samalla lailla ihastukkaan kuin nuorempana. Itse olen kohta 60 v nainen ja en ihastuisi vaikka edessä olisi mister universum.

Kyllä mulla on ihastumisen kyky ihan ennallaan vielä. Viimeiseen miesystävääni olin ainakin tosi ihastunut. Mutta mister universumit ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
169/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on ollut paljon kumppaneita, kuka haluaa seksitauteja ja kumppania, joka vertailee nykyistä naista aikaisempiin naisiin esim. seksiä harrastaessa.

Ei kiitos

Vierailija
170/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä on ollut paljon kumppaneita, kuka haluaa seksitauteja ja kumppania, joka vertailee nykyistä naista aikaisempiin naisiin esim. seksiä harrastaessa.

Ei kiitos

Sinua siis haittaa, jos miehellä on ollut yksikin seksikumppani ennen sinua?

Vierailija
171/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos

Ja osa miehistä juttelee työpaikalla näistä sekstailuistaan naisten kanssa

Vierailija
172/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos

Monella on kiva suhde, kun mies pitää entisiä kumppaneita parempana kuin nykyistä.

Vierailija
173/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos

Työkaverit kuulee että vaimo ei ole kauhean hyvä...

Vierailija
174/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos

Monella on kiva suhde, kun mies pitää entisiä kumppaneita parempana kuin nykyistä.

Mitä se haittaa, jos nykyinen kuitenkin on hänelle riittävän hyvä? Tuollaista jos pelkää, menee aika vaikeaksi.

Vierailija
175/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos

Työkaverit kuulee että vaimo ei ole kauhean hyvä...

Ja sitten työpaikalla voi olla tilaisuuksia mihin vaimotkin kutsutaan. Sen vaimo ei ole kauhean hyvä ottamaan....

Vierailija
176/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullutkaan tuota sanaa sapioseksuaali. Anyway, itse ainakin pidän ihan normaalina sitä että harva mies sytyttää. Jos kovin moni mies sytyttäisi, niin sehän olisi ongelmallista viimeistään sitten kun olisi parisuhteessa ja pitäisi olla uskollinen kumppanille.

Vierailija
177/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos

Mitä se haittaa, jos nykyinen kuitenkin on hänelle riittävän hyvä? Tuollaista jos pelkää, menee aika vaikeaksi.

Eihän miehet sitä ääneen sano, että ex oli parempi.

Vierailija
178/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ex nainen saattoi olla kauniimpikin, hyvännäköisempi vartalo.

Vierailija
179/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos

Eihän miehet sitä ääneen sano, että ex oli parempi.

Riitahan siitä tulisi.....

Vierailija
180/269 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut menevät vähän väärille raiteille, kun aletaan puhua miehistä ja naisista vain huonojen puolien kautta. Totuus on kuitenkin se, että olemme vain oman itsemme ja ajattelumme asiantuntijoita, kun taas muiden kohdalla voimme vain arvailla, ellei hän itse kerro (ja silloinkin voimme kuulla vain sen mitä häntä huvittaa kertoa). T. Nirso

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme