Ihana läpyläpy-ääni kun kissa ravistaa korviaan :)
Kommentit (153)
Se pitkä, raskas huokaus minkä kissu päästää just ennen kun on vaipumassa uneen :) <3
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:10"]
Tämä on ehkä söpöin, onnelisin ja lämminhenkisin keskustelu, jonka olen ikinä av:lla nähnyt. Itse en kissaa omista, mutta tästä aloituksesta tuli tosi lämmin olo.
[/quote]
Samaa mieltä. Ei mullakaan ole omaa kissaa mutta tyttöystävällä on.
Hänen kissa on elämäni rakkaus, pieni enkeli.
t: mies
Aina naurattaa/hymyilyttää tulla kotiin, kun ulko-ovi avautuu, lähtee kissalla kauhea vauhti ja tulee juosten vastaan moikkaamaan.
Tykkään myös mangusti asennosta, kun rapsutan masua. Jotenkin niin suloinen.
Ihana kun lyhytkarvainen, nukkuva kisu tuoksuu lämpimältä maidolta :'3
Meidän kissa "pilkkii". Lepäilee pää pystyssä tassut piilossa ja sitten pää vain alkaa painua ja painua kunnes nukkuu otsa on kiinni alustassa :)
ihana ketju ❤
mun kissalla on tapana tulla herättämään mut joka aamu nuolemalla naamaa ja hiuksia. ja aina kun sitä rapsuttaa se innostuu "hoitamaan takaisin", eli tarraa tassuilla pehmeästi poskista kiinni ja yrittää nuolla naamaa :')
lisäksi aina kun tuun kotiin ja kissa on nukkunut päivän makuuhuoneessa, se ryntää salamana eteiseen mua vastaan vaikka on selvästi vielä ihan puoliunessa!
Tää ei oo niin söpöö, mutta kissa miukuu niin ylpeänä ovella aina, kun on saanut saaliiksi hiiren. Miukunasta kuulee jo kaukaa, että nyt on mammalle herkkupala ovella tuotuna. Kissa tepastelee ihan tohkeissaan ja innoissaan ikkunalaudalla ja kertoo kovaan ääneen saalistusreissustaan. Mulla on oikein huono omatunto, kun en päästä saalista sisälle :(
Kissa venyttelee niin että oikein vapisee ja tärisee. Tassut harallaan tietenkin.
Tunkee kuonoa peiton alle niin kauan ja sinnikkäästi, että pääsee pujahtamaan kokonaan alle ja kiehnäämään sinne itselleen lämpöisen pesän. Vaatii vähän kieppumista, että oikea asento löytyy.
Kissa jää hölmistyneenä katsomaan kesken pesun ja kieli jää roikkumaan ulos :)
Kun kylmänä pakkasyönä nukut peiton alla, heräät kun viikset kutkuttavat kasvojasi, ja pian tunnet viileän karvapallon peiton alla ihoa vasten. Ja hiukan myöhemmin heräät ja karvapallo on muuttunut kuorsaavaksi, unentuoksuiseksi pötkyläksi, joka on edelleen ihan kiinni sinussa.
Se, kun laitat kissalle ruokaa kuppiin ja misu kiehnää itseään paljaita sääriä vasten. Häntäkin kiertyy osaksi säären ympäri.
En tiedä, että tuo minun kattini olisi koskaan "levittäytynyt" asentoon, jota joku tuossa kuvaili. Tassu sillä sojottaa usein kohti kattoa, kun se pesee itseään. Se pääsee kyllä aika kummallisiin asentoihin!
Tänään ostin sille sählypallon ja laitoin sen raksut pallon sisään, ettei se söisi niin ahmimalla. Aika helposti se sai ne sieltä ulos, tajusi heti, että palloa pitää vähän pyöräyttää, että raksuja putoaa.
Se on tässä uudessa kämpässäni keksinyt itselleen myös sellaisen huvin, että kävelee lämpöpatterin päällä ikkunaverhon takana. Asunnossa on paljon ikkunapinta-alaa. Verhojen ja ikkunan välissä on jonkin verran tilaa, ja verhot ulottuvat lattiaan, joten patterit jäävät piiloon niiden taakse. Ja sinne kisu siis piiloutuu esim. silloin, kun pölynimuri on käynnissä, mutta menee sinne joskus muutenkin, ehkä katsellakseen ikkunasta tai sitten vain siksi, että patteri on lämmin.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:32"]
Entäs sitten se masupesun aikana kattoa kohti sojottava tassu jossa on varpaatkin harallaan? Meidän kisuilla on raitoja ja masupesun aikana näyttää siltä kuin kaverilla olis pyjamahousut.
[/quote]
Sellonsoittaja matolla (vrt Viulunsoittaja katolla).
Meidän kissalla on sametin tuntuinen läntti masussa:) Se kasvattaa karvoja takaisin eläinlääkärikäynnin jäljiltä. Sillä on täplikäs turkki ja näköjään sillä on pinkki iho tummilla täplillä.
up