Ihana läpyläpy-ääni kun kissa ravistaa korviaan :)
Kommentit (153)
se on myös herttaista kun kissa lepäilee ja sitä silittää yllättäen niin se pirahtaa kysyvästi ^_^
Kissa on söpö kun se on vaan ja hengittää. Kissa on mahtava ja ihana! Odotan kun pääsen tänään kertomaan töihin miten minun kissani vietti eilisen!
Myös se särisevä korskunta ruokakupin ääressä on hauska ääni.
Tykkään kissojen uniäännähdyksistä. Kääntävät kylkeä ja puuskahtavat "ömf" tai kuorsaavat pienesti :3 Ja se kun ne unenpöpperössä venyttelevät jäseniään ja palaavat unten maille onnellisen näköisinä ♥
Entäpä kun kissa on nukkunut tuntikausia lämpimän peiton alla ja turkki on aivan sotkussa ja tuoksuu sellaiselta uniselta...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:36"]Kuka muu tykkää siitä? :3
[/quote]
Mikään ei ole ihanampaa, kuin talviaamuna herätä ja huomata kissan nukkuvan jalkopäässä ja lämmittävän ihanasti varpaitani :3 tai kun telkkaria katsoessani kissa kiipeää mahan/rinnan päälle ja työntää tassut kaulan molemmin puolin ja kehrää siinä. Rakastan kissaani yli kaiken
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:40"]se on myös herttaista kun kissa lepäilee ja sitä silittää yllättäen niin se pirahtaa kysyvästi ^_^
[/quote]
Maailman kaunein ääni ❤
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:47"]
Myös se särisevä korskunta ruokakupin ääressä on hauska ääni.
[/quote]
Samantyyppistä on se rätisevä kehrääminen.
Sekin on huvittavaa kun kissa haukottelee silmät auki puoli naamaa ammollaan niin että aivotkin näkyvät ja maukaisee siinä samalla. Maukotus!
Tässähän meinaa ihan herkistyä, kun alkaa ikävöimään omaa kissaa näin työmatkalla ollessaan. Onneksi huomenillalla näemme jälleen ❤
Ihana keskustelu, ihan sydämessä läikähti :3 Olisipa mullakin korvia läpyttelevä kissa.
Se kun kissa levittää varpaansa venytellessään pedissä ♡
Tämä on ehkä söpöin, onnelisin ja lämminhenkisin keskustelu, jonka olen ikinä av:lla nähnyt. Itse en kissaa omista, mutta tästä aloituksesta tuli tosi lämmin olo.
Se kun kissa pesee naamaa ja korva jää väärinpäin päätä myöten. :D
Minä ♥ :3