Australiainen mies ja matkustaminen Australiaan!!
Olen tapaillut tätä australiaista miestä nyt 4 vuotta, Hän on käynyt täällä Suomessa luonani 4 kertaa ja nyt soviittiin sitten yhdessä että minä matkustan Australiaan. Minua pelottaa ja kauhistuttaa tämä lento, kun en ole koskaan lentänyt elämässäni. Kun kohde ei ole edes Euroopassa. Just katsoin, että Australiaan on vaikeimmat lennot (pitää tehdä ainakin 3 vaihtoa eri terminaaleissa lentokentillä). Tää mies on kyllä erittäin kannustava ja sanoo, että tulen pärjäämään, mutta itse olen todella epävarma. Mietittiin myös sellaista vaihtoehtoa, että hän tulisi tänne ensin Suomeen ja sit matkustettasiin yhdessä Australiaan, mutta ei tiedetä että miten se toimisi ja olisiko mahdollista. Onneksi mitään lippuja en ole vielä ostanut mutta ehkä kaipaisin vertaistukea.
Kommentit (26)
Ootte tavannut vaan 4 kertaa neljässä vuodessa? Juu ei, se voi olla joku psykopaatti.
Ootte tavannut kerran vuodessa koko aikana? Huhhuh....
Vierailija kirjoitti:
Ootte tavannut vaan 4 kertaa neljässä vuodessa? Juu ei, se voi olla joku psykopaatti.
Ei vaan 4 kertaa eri vuodenaikoina. Kerran hän oli täällä 2 kertaa 3 kuukautta, ja kerran pari kuukautta. Sitten ollaan oltu ystäviä tosi nuoresta asti joten ei ole psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Voi suomalainenkin olla psykopaatti. Miksi ulkomaalaisista aina ihme olettamukset?
Unohda koko juttu.
Mies varmaan varattu, kukaan siellä 4 vuotta odottele.
Ai Springfieldin jälkeen ausseihin
Ap on oppimaton mäntti joka ei ymmärrä ettei otsikkoa lopeteta huutomerkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko juttu.
Mies varmaan varattu, kukaan siellä 4 vuotta odottele.
Ollaan tavattu monta kertaa tämän 4 vuoden aikana.
Miten voi olla mahdollista, että et ole koskaan ollut lentokoneessa? Missä ihmeessä asut?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista, että et ole koskaan ollut lentokoneessa? Missä ihmeessä asut?
Ei ole 60v äitinikään. Ei ole mikään ihme.
Katso sitten tarkkaan tullisäädökset, mitä voit viedä sinne.
Just katselin Australian rajalla- ohjelmaa 😊.
Monta kertaa olen lentänyt Suomi Australia väliä.
Rohkeasti vaan Australia on upea maa, asuimme siellä 4 vuotta.
Kyllä lentokentillä neuvotaan, jos ei itse osaa.
Googlaile vaikka mitä pitkälle lennolle mukaan, korvatulpat, kirja, äänikirjoja, mukavat vaatteet...
Koneessahan voi katsella elokuvia, syödä ja nukkua.
Ei kun seikkailuun vaan, hyvää matkaa ja nauti kaikesta, auditorio on mukavan rentoa porukkaa
On hyvin todennäköistä että lentokone tippuu tai syttyy tuleen nousussa. Näin on viimeaikoina käynyt usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi sitten yhdessä äidin kanssa tehdä pieni matka lentäen vaikka Kööpenhaminaan. Tietäisit sitten, miten lentokentällä toimitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi sitten yhdessä äidin kanssa tehdä pieni matka lentäen vaikka Kööpenhaminaan. Tietäisit sitten, miten lentokentällä toimitaan
Onko huono päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sinua vain vituttaa kun minulla komea australiaismies.
Miksi et ole matkustellut? Onko kyse rahasta vai mistä?
Aluksi nyt kokeilumielessä lento Tukholmaan. Lento Helsinki-Tukholma kestää vain noin 1 tunnin.
Oi vähän ihanaa!! Olispa itselläkin varaa matkustaa Australiaan : ) Ihmiset kyllä auttavat kun vain pyydät, tai ainakin heidän tulisi auttaa, ei hätää. Ihminen kasvaa vain silloin, kun hän menee mukavuusalueensa ulkopuolelle.