Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tulet kertomaan minulle että puolisoni pettää

Vierailija
21.01.2015 |

Onko tullut mieleen että tiedän kyllä siitä, mutta yritän olla ajattelematta asiaa, ja toivon ettei siitä kerrottaisi kun tulee niin paha mieli?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen erota moisesta kuvotuksesta?

2/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:00"]

Onko tullut mieleen erota moisesta kuvotuksesta?

[/quote]

Mitä sinulle kuuluu toisten asiat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulet kertomaan minulle, mitä saan sanoa ja mitä en?

Vierailija
4/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke Iines

Vierailija
5/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät että miehesi pettää, niin sinullahan tulee paha mieli siis vain siitä että että muutkin tietää.

Jos taas et tiedä, niin olisiko kiva tietää se mitä muutkin jo tietää?

t.mies

Vierailija
6/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:00"]Onko tullut mieleen erota moisesta kuvotuksesta?
[/quote]
Erotessa voi tulla paha mieli.

Vierailija
7/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnako se siellä?

Vierailija
8/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos moisesta pahoittaa mielensä, niin kannattaa hankkia mies, joka ei petä. Jos miehesi pettää, et voi määrätä sitä, että tuleeko joku sinulle siitä kertomaan vai ei. Itse kertoisin petetylle, toimisin vain oman moraalini mukaan, tiedon saaja tehköön tiedolla mitä haluaa, se ei enää kuulu minulle.

Vierailija
9/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tiedät jo pettämisestä, niin ei se kertominen asiaan siis vaikuta. Voit vaan kertoa, että kyllä, tiedän asiasta kiitos vain. Jos taas et halua ajatella asiaa, että miehesi pettää sinua ja se satuttaa, niin kannattaisi jättää sellainen mies.

Vierailija
10/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasten naisten takia häpeän sukupuoltani.

Vierailija
11/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kysyit, ei kyllä kieltämättä käy mielessä että tiedät asiasta mutta et välitä. Sano sille pettävällä miehellesi että kertoo panokavereilleen terveiset vaimolta ja että homma on hänen puoleltaan ihan ok, niin eivät salarakkaat sitten sinulle soittele.

Vierailija
12/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska normaalit ihmiset haluaa tietää, jotta voivat erota pettäjästä. Onko sinulla esim. läheisriippuvuus?

Vierailija
13/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kun kysyin sinulta (toisessa tilanteessa) haluaisitko tietää jos miehesi pettäisi, vastasit kyllä. Selvitän aina henkilöltä itseltään, mikä hänen kantansa tällaisiin asioihin on, jotta osaan kohdella jokaista hänen haluamallaan tavalla. Sille en kuitenkaan voi mitään jos joku valehtelee minulle eikä minun vastuullani ole toisten valheiden seurauksien siloittelu.

Vierailija
14/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että sinua ei v***ttaisi niin kovasti sitten, kun sinä huomaat että kaikki muut ovat tienneet ajat sitten, paitsi sinä itse.

Enhän minä voi tietää sitä, että sinä jo tiedät, mutta et haluaisi tietää. Minä kyllä haluaisin - ja se olisi sitten sen romanssin loppu se! MinäKIN suuntaisin kohti uusia seikkailuja täysin tietoisena siitä, että turha se on enää rutista, kun peli on jo pelattu loppuun.

Vierailija
15/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet rakas ystäväni ja miehesi pettää sinua meidän yhteisen ystävämme X:n kanssa. 

Vierailija
16/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla eräs mies meni syömään ravintolaan ja heti tietenkin oli joku tuttu siellä. Nainen (avoliitossa ja vauva ) otti hatkat ja vauvan ja mies joutuu matkustamaan satoja kilometrejä tapaakseen vauvaa. Että silleen.

Vierailija
17/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:13"]

Jos moisesta pahoittaa mielensä, niin kannattaa hankkia mies, joka ei petä. Jos miehesi pettää, et voi määrätä sitä, että tuleeko joku sinulle siitä kertomaan vai ei. Itse kertoisin petetylle, toimisin vain oman moraalini mukaan, tiedon saaja tehköön tiedolla mitä haluaa, se ei enää kuulu minulle.

[/quote] sellaista varmuutta olekaan etteikö mies pettäidsi ellei oo sitten niin kuvottava, 

Vierailija
18/105 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:53"]

Pienellä paikkakunnalla eräs mies meni syömään ravintolaan ja heti tietenkin oli joku tuttu siellä. Nainen (avoliitossa ja vauva ) otti hatkat ja vauvan ja mies joutuu matkustamaan satoja kilometrejä tapaakseen vauvaa. Että silleen.

[/quote]

Puuttuiko tästä nyt jotain olennaista, vai miksi mies ei olisi saanut mennä syömään?

Vierailija
19/105 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkennus, kyse on minun vaimosta.

Vierailija
20/105 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:53"]Pienellä paikkakunnalla eräs mies meni syömään ravintolaan ja heti tietenkin oli joku tuttu siellä. Nainen (avoliitossa ja vauva ) otti hatkat ja vauvan ja mies joutuu matkustamaan satoja kilometrejä tapaakseen vauvaa. Että silleen.
[/quote]

Nainen otti hatkat kun mies söi
[/quote]

Söi vierasta piirakkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi