Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuoksua hyvältä?

Vierailija
21.01.2015 |

Te hyvältä tuoksvat, miten teette sen?

-Kuinka usein peseydytte, mihin aikaan vuorokaudesta?

-Mitä shampoota, saippuaa ja dödöä käytät?

-Käytätkö suuvettä, ja jos käytät niin mitä merkkiä?

-Entäs hajuvedet?

-Kuinka usein vaihdat vaatteet?

Auttakaa mua, oon kyllästynyt haisemaan vähän tunkkaiselta aina koulupäivän päätteeksi :(

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina aamuisin suihkussa. Hiukset tosin pesen vain pari krt viikossa. Muuten kuivuvat ja katkeilevat ja menevät erittäin huonoon kuntoon. Välktpäivinä kuivasamppoota. Suihkun jälkeen jtn rexonan dödöä ja levitän koko vartaloon victorias secretin body lotionia. Se on niin hajustettu että ei tartte hajuvettä. Sukat/alusasut vaihdan päivittäin ja muut vaatteet 4-7 käyttökerran jälkeen. Riippuu vähän kauanko on pitänyt ja onko hikoillut.

Vierailija
2/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:35"]

Laita kakkaa taskuun. 

[/quote]

Mua melkeen nauratti :D AP

Vierailija
4/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilainen tuo ominaistuoksukin ja se miten iho reagoi erilaisiin tuotteisiin, joidenkin iholla esim. rasvat ja hajuvedet tuoksuu paremmalta kuin jonkun toisen. 

Vierailija
5/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:39"]

Ihmisillä on erilainen tuo ominaistuoksukin ja se miten iho reagoi erilaisiin tuotteisiin, joidenkin iholla esim. rasvat ja hajuvedet tuoksuu paremmalta kuin jonkun toisen. 

[/quote]

Oon kuullu, et esim. intialaisten (tai ylipäätään ihmisten jotka ei juo maitoa) mielestä maitoa juovat länkkärit haisevat kauheen pahalta. Et se maidonjuonti saa ihon haisemaan pahalta. Mene ja tiedä et onko totta, vois kai kokeilla. AP

Vierailija
6/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta samaa sarjaa body lotion + hajuvesi. (katso, että se on eau de parfum) Suihkun jälkeen kosteuta iho body lotionilla. Kun olet kuiva, suihkauta hajuvettä 1-2 kertaa, mielellään taivekohtiin (kyynärtaipeet, kaula, korvan taakse, rintojen väliin..) Tadaa, tuoksut hyvältä pitkään.

Vierailija
7/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:44"]

[/quote]

Oon kuullu, et esim. intialaisten (tai ylipäätään ihmisten jotka ei juo maitoa) mielestä maitoa juovat länkkärit haisevat kauheen pahalta. Et se maidonjuonti saa ihon haisemaan pahalta. Mene ja tiedä et onko totta, vois kai kokeilla. AP

[/quote]

Jännä kun minusta taas intialaiset monesti haisevat ihan törkeän pahalta, en tajua mistä se ummehtunut haju tulee... eivätkö oikeasti itse sitä haista!

Vierailija
8/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin peseydytään, aamuisin vain kainalot ja kasvot. Apteekin Bats antiperspirantti. Esim. Clean -tuoksut tuoksuvat nimensä mukaisesti puhtaalle, pesuaineille ym. Voi suihkuttaa vaikka vaatteisiinkin. 

Vierailija
9/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet voi vaihtaa puhtaisiin vaikka aamuin illoin, muut vaatteet sitten kun ovat hiostuneet tai haisevat selvästi. Neuroottinen pesee vaatteet yhden käyttökerran jälkeen. 

Vierailija
10/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:49"]

[/quote]

[/quote]

Jännä kun minusta taas intialaiset monesti haisevat ihan törkeän pahalta, en tajua mistä se ummehtunut haju tulee... eivätkö oikeasti itse sitä haista!

[/quote]

Ruoanlaitosta tulevat curryhöyryt pintyvät heidän ihoonsa ja muuttavat heidän DNA:taan niin, että heidän kehonsa alkavat luonnostaan erittämään sitä hajua.

Vierailija
11/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali pesu riittää, niin tuoksuu hyvälle. Jos jotain hajuvesiä käyttää, niin silloin haisee pahalle.

Vierailija
12/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa kerran kuukaudessa, äläkä silloinkaan pese intiimialueita huolellisesti.

Heitä pesukone pois, käytä vaatteita pesemättä kunnes hajoavat.

Vierailija
13/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:05"]

Normaali pesu riittää, niin tuoksuu hyvälle. Jos jotain hajuvesiä käyttää, niin silloin haisee pahalle.

[/quote]

No kun normipesu ei riitä. AP

Vierailija
14/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mausteinen ruoka kai. AP

Vierailija
15/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ruoanlaitosta tulevat curryhöyryt pintyvät heidän ihoonsa ja muuttavat heidän DNA:taan niin, että heidän kehonsa alkavat luonnostaan erittämään sitä hajua.

[/quote]

Oikeesti geenien toiminnata tietävä vaan naurais sun vastaukselle, vai oliko se tarkotuskin? :D AP

Vierailija
16/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi, mutta intialainen työkaveri haisi ihan kamalalta. Kiitos, nyt tiedän miksi:)

Vierailija
17/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:05"]

[/quote]

No kun normipesu ei riitä. AP

[/quote]

Pese lipeällä!

Vierailija
18/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa joka ilta, hampaat pesen 2 x päivässä, suuvettä iltaisin, vaatteet vaihdan joka päivä, samat housut tai hame menee muutamia päiviä. Mutta aina eri vaate seuraavana päivänä. Hiuksiin joka päivä muotoilutuotteita aamulla. Hajusteeton dödö, juhliin hyvin vähän hajuvettä. Sampoo hajustettu, samoin hoitoaine.

Vierailija
19/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:35"]

Laita kakkaa taskuun. 

[/quote]

Onko väliä minkä kakkaa?

Vierailija
20/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat vaatteet joka päivä, suihku joka päivä, antiperspirantti kainaloon vain puhtaalle ja kuivalle iholle. Keinokuituisiin vaatteisiin voi joskus pinttyä esim.hien haju, joka ei lähde kunnolla pesussakaan, joten ei keinokuituisia vaatteita. Jos haluaa käyttää hajuvesiä tai tuoksuvia voiteita, nekin kannattaa laittaa aina suihkunraikkaalle, kuivalle iholle.