Miten tuoksua hyvältä?
Te hyvältä tuoksvat, miten teette sen?
-Kuinka usein peseydytte, mihin aikaan vuorokaudesta?
-Mitä shampoota, saippuaa ja dödöä käytät?
-Käytätkö suuvettä, ja jos käytät niin mitä merkkiä?
-Entäs hajuvedet?
-Kuinka usein vaihdat vaatteet?
Auttakaa mua, oon kyllästynyt haisemaan vähän tunkkaiselta aina koulupäivän päätteeksi :(
Kommentit (69)
Oletteko saaneet kuulka tuoksuvanne hyvältä vaionko käsitys omanne?
Vaatteita kannattaa myös tuulettaa, tyhjennä vaatekaappisi ulos vuorokaudeksi. Ei auta vaikka vaatteet on pestyjä, jos ne on tungettu ahtaaseen komeroon. Puhattn pyykin silitya antaa myös vaatteisiin kivan, puhtaan tuoksun, joka säilyy.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:24"]Oletteko saaneet kuulla tuoksuvanne hyvältä vai onko käsitys omanne?
[/quote]
Olen saanut. -24/25
Parhaimmallehan ihminen tuoksuu, kun on puhdas, käyttää hajusteettomia tuotteita, eikä käytä hajusteita tai muuta kosmetiikkaa. Tällöin ihminen on raikas, ja ihmisen luontainen ominaistuoksu tulee esille. Ominaistuoksu on sitä parempi, mitä paremmat elintavat ja ruokavalio ihmisellä on.
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4367052/Haisevat ihmiset :D :D :D Onkohan ap tämän ketjun haiseva ihminen?
Juo riittävästi vettä ja syö vihreitä kasviksia. Maitotuotteita vähennä. Yleensä cocos sopii kaikille (pesuneste, vartalovoide). Tämän lisäksi hajuvesi. Itse tykkään La Vie Est Bellestä. Keltaisesta Confort huuhteluaineesta. Myös kunnin hikiliikunta parantaa asiaa, kun juomat lähtee liikkeelle! Jumppa tms. vaatteet pese heti! Jos hikoilu ongelma, voit suihkauttaa puseroihin tahranpoistoainetta, ennen koneeseen laittoa.
rovin kainalossa vallitsee täysi sienikeitto ja suihkussa tulee käytyä kerra vuodessa
Vanha ketju, mutta vastaan silti. Mulle itselle ei sovi Nivean dödöt, kainalot alkaa haista tosi pistävälle ja tunkkaiselle. Kun käytän jotain muuta merkkiä, yleensä Rexonaa ei tällaista ongelmaa oo. Joten jos kainalot haisee dödöstä huolimatta pahalle, koita vaihtaa merkkiä.
Musta tuntuu, että haisen välillä ihan paskalta. Käyn joka ilta suihkussa ja aamuisin ennen kouluunlähtöä pesen kasvot, kainalot ja alapään. Etenkin silloin kun on menkat, tuntuu että haisee. Ällöttävää. Luultavasti kyseessä on vain oma harhani, mutta silti... Käytän vain hajusteettomia tuotteita (no shampoo tuoksuu, mutta muut ovat hajuttomia), ja pesen lähes kaikki vaatteet 60 asteessa. Haluaisin vaatteisiin miedon tuoksun pesuaineesta, mutta lapsen iho ei kestä sitä... Ääh :(