Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuoksua hyvältä?

Vierailija
21.01.2015 |

Te hyvältä tuoksvat, miten teette sen?

-Kuinka usein peseydytte, mihin aikaan vuorokaudesta?

-Mitä shampoota, saippuaa ja dödöä käytät?

-Käytätkö suuvettä, ja jos käytät niin mitä merkkiä?

-Entäs hajuvedet?

-Kuinka usein vaihdat vaatteet?

Auttakaa mua, oon kyllästynyt haisemaan vähän tunkkaiselta aina koulupäivän päätteeksi :(

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on se haju joka sinua vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:07"]Eikai paitoja tarvitse pestä joka viikko, ellei kainalot haise. Eräs tutkimus kertoo, että 20 astetta on useinkin riittävä pesulämpö.

[/quot

No tod. Paita pitää vaihtaa päivittäin.

Vierailija
46/69 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vissiinkin koulussa, kun puhui että koulupäivän jälkeen... No, itse muistan oikein hyvin kun yläasteella ja lukiossa oli ne tuolit aina sellaisia muovipintaisia ja ne tuntuivat hiostavan. Muistan, että aina tunnin päätteeksi takapuoli tuntui nihkeältä ja tosiaan koulupäivän jälkeen olo ei ollut mitenkään freesi ja teki mieli vaihtaa samantien housut jne... Itse olin myös kova jännittämään erilaisia esiintymisiä jne. ja se lähes jokapäiväinen hermoilu sai hikoilemaan myös muuten. Oletteko huomanneet, että stressihiki haisee aivan erilaiselta (pahemmalta) kuin "tavallinen hiki" jota erittyy vaikka liikuntasuorituksen yhteydessä? Luulen, että se on juuri se "pelon" haju minkä eläimetkin haistavat. Itse huomaan edelleenkin, että hermostuneena tuoksun erilaiselle...

Mutta siis, minusta ei ole mitenkään outoa haista "hieman tunkkaiselle" jonkun pitkän koulupäivän jälkeen. Silloin nuorena se vaan tuntuu eriskummalliselle ja sitä on varma, että kukaan muu ei haise yhtään miltään.Tosiasia kuitenkin on, että esim. isorintaisilla on ongelmana rintojenalushiki ja se tuntuu nimenomaan hyvin omaan nokkaan kun tulee tuolta paidan kaula-aukosta... ja sille nyt ei oikein voi mitään jos ne isot rinnat sattuu omaamaan. Itse vaihdan rintaliivitkin päivittäin.

Vierailija
47/69 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vain tuoksuttomia pyykinpesuaineita, ja älä käytä huuhteluainetta. Ihmettelin pitkään miksi yksi kaveri haisi aina "tunkkaiselle" vaikka on ihan hygieeninen ja siisti. Sitten joskus hoksasin, että se hajuhan on huuhteluaineen "tuoksu", ja saman olen huomannut myöhemmin monista muista ihmisistä. Se pesuaineen hajuste jotenkin ummehtuu ja alkaa tuoksua pahalta kun se pinttyy vaatteisiin, ja ihmisraukat luulevat että se saa vaatteet tuoksumaan hyviltä... 

Vierailija
50/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn iltaisin pesulla, pesen hiuksetkin joka kerta. Kaikki shampoosta hajuveteen tuoksuu joko suklaalle/karkille/mansikalle. En käytä mitään oikeita, kalliita hajuvesiä, koska ne haisee ihan kamalalta. Vaatteet vaihdan puhtaisiin vähintään joka toinen päivä, jos hikoilen niin heti kun mahdollista. Myös pyykinpesuaineen ja huuhteluaineen pitää tuoksua hyvältä. Lapset nuuhkii mua joka ilta ja sanoo että tuoksun hyvältä. Ihan tuntemattomatkin joskus kehuu.

Vierailija
52/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
53/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:20"]Mikä se on se haju joka sinua vaivaa?
[/quote]
Kaipa se hiki pääasiassa on. Dödöön sekoittuessa se haju on tosi tympeä ja tunkkainen. AP

Vierailija
54/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:20"]Mikä se on se haju joka sinua vaivaa? [/quote] Kaipa se hiki pääasiassa on. Dödöön sekoittuessa se haju on tosi tympeä ja tunkkainen. AP

[/quote]

Ei tule sitten mieleen että kannattaisi vaihtaa antiperspiranttiin? Deodoranttihan nimensä mukaisestikin vain yrittää peittää hien hajua. Antiperspirantti estää hikoilua ja hajun muodostumista. Sanoohan jo järkikin, ettei pelkkä hajun peittäminen toisella ole kovin fiksu ratkaisu.

Vierailija
55/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla hienoina itseään pitävillä naisilla käsitys hyvälle tuoksumisesta on tämä:
Vaatteet pestään tupla annoksella mahdollisimman "puhtaan tuoksuista" pesuainetta niin että pesuaineen löyhkä tuntuu 10m vastatuuleen.
Sitten kaadetaan päälle mahdollisimman tunkevaa hajustetta viis kertaa päivässä.

Tollasen naisen pillukin haisee omosurffille, oli pesty tai ei. Se tarttuu mieheenkin niin että ei lähde edes suihkussa.

Jos tästä hajulöyhkästä miehenä hienovaraisesti huomauttaa, niin loukkaannutaan verisesti.

Vierailija
56/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:28"]

Monilla hienoina itseään pitävillä naisilla käsitys hyvälle tuoksumisesta on tämä: Vaatteet pestään tupla annoksella mahdollisimman "puhtaan tuoksuista" pesuainetta niin että pesuaineen löyhkä tuntuu 10m vastatuuleen. Sitten kaadetaan päälle mahdollisimman tunkevaa hajustetta viis kertaa päivässä. Tollasen naisen pillukin haisee omosurffille, oli pesty tai ei. Se tarttuu mieheenkin niin että ei lähde edes suihkussa. Jos tästä hajulöyhkästä miehenä hienovaraisesti huomauttaa, niin loukkaannutaan verisesti.

[/quote]

Viikon paras, nyt kelpaa poistua:)

T: hajusteyliherkkä, jolla hajut oikeasti ottaa henkeen ja pahasti.

Vierailija
58/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tätä samaa aina että miten ne jotkut ihmiset tuoksuvatkin niin hyvälle, raikkaalle ja puhtaalle kun itsestä tuntuu että jokapäiväisestä suihkusta, vaatteidenvaihdosta, rasvauksesta ja hammashygieniasta huolimatta haisen ihan tavalliselle, en millekään tai pahalle :D 

Vierailija
59/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:20"]Mikä se on se haju joka sinua vaivaa? [/quote] Kaipa se hiki pääasiassa on. Dödöön sekoittuessa se haju on tosi tympeä ja tunkkainen. AP

[/quote]

Ei tule sitten mieleen että kannattaisi vaihtaa antiperspiranttiin? Deodoranttihan nimensä mukaisestikin vain yrittää peittää hien hajua. Antiperspirantti estää hikoilua ja hajun muodostumista. Sanoohan jo järkikin, ettei pelkkä hajun peittäminen toisella ole kovin fiksu ratkaisu.
[/quote]
Mulla on Rexonan Maximum protection -antiperspirantti, ei siis mitään deodoranttia. Tiiän niiden erot ku olen noin kuuden vuoden ajan kärsinyt tästä. Dödö nyt vaan on mulle yleisnimitys jolla tarkotan kaikkia kainaloon laitettavia mömmöjä, anteeksi :( AP

Vierailija
60/69 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:39"]Ap on vissiinkin koulussa, kun puhui että koulupäivän jälkeen... No, itse muistan oikein hyvin kun yläasteella ja lukiossa oli ne tuolit aina sellaisia muovipintaisia ja ne tuntuivat hiostavan. Muistan, että aina tunnin päätteeksi takapuoli tuntui nihkeältä ja tosiaan koulupäivän jälkeen olo ei ollut mitenkään freesi ja teki mieli vaihtaa samantien housut jne... Itse olin myös kova jännittämään erilaisia esiintymisiä jne. ja se lähes jokapäiväinen hermoilu sai hikoilemaan myös muuten. Oletteko huomanneet, että stressihiki haisee aivan erilaiselta (pahemmalta) kuin "tavallinen hiki" jota erittyy vaikka liikuntasuorituksen yhteydessä? Luulen, että se on juuri se "pelon" haju minkä eläimetkin haistavat. Itse huomaan edelleenkin, että hermostuneena tuoksun erilaiselle...

Mutta siis, minusta ei ole mitenkään outoa haista "hieman tunkkaiselle" jonkun pitkän koulupäivän jälkeen. Silloin nuorena se vaan tuntuu eriskummalliselle ja sitä on varma, että kukaan muu ei haise yhtään miltään.Tosiasia kuitenkin on, että esim. isorintaisilla on ongelmana rintojenalushiki ja se tuntuu nimenomaan hyvin omaan nokkaan kun tulee tuolta paidan kaula-aukosta... ja sille nyt ei oikein voi mitään jos ne isot rinnat sattuu omaamaan. Itse vaihdan rintaliivitkin päivittäin.
[/quote]
Just tuo on tuttua, koulussa hiostaa. En kyl hermoile mitään ensiintymisiä ikinä ni ei oo jännityshiki ongelmana. Tissihikikään ei vaivaa. AP