Te, joiden mielestä Robin ei osaa laulaa
Oletteko samaa mieltä vielä tämän jälkeen?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:30"]
löytyiskö noiden nykylaulajien esityksiä ilman kaikenmaailman softakorjauksia? Nykytekniikalla saadaan "live" esitystäkin korjattua.
[/quote]
Varmaan osalta löytyy, osalta ei. Robin ainakin on itse pitämällään youtube-kanavalla toisinaan laulanut säestäen itseään pianolla.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:30"]
löytyiskö noiden nykylaulajien esityksiä ilman kaikenmaailman softakorjauksia? Nykytekniikalla saadaan "live" esitystäkin korjattua.
[/quote]
Tässä nyt Robinista ainakin omalta kanavaltaan uusimpia mitä löysin. Tuo videon loppuosuus meni kyllä näköjään vähän pelleilyksi :D
Minun mielestä Robinissa on juurikin sitä karismaa sitä jotain millä erottuu joukosta. Ja kyllä osaa laulaa, todellakaan ei jokainen tuon ikäinen poika laula noin hyvin. Maailmassa on varmasti paljon parempiakin laulajia, mutta Robin pärjää nimenomaan sillä jollain mitä esiintyjältä vaaditaan. Jos miettii vaikka esim. Saara Aaltoa joka on nähtävästi teknisesti taitava laulaja mutta ei monista yrityksitä huolimatta ole päässyt kovin pinnalle. Hänen esityksistään puuttuu ehdottomasti juuri se karisma.
Mielestäni Robin näyttäisi olevan myös hyvä käytöksinen ja fiksu poika. Huomaa monista pienistä jutuista. Äkkiseltään mieleen tulee esim. Se kun tuossa jaksossa lähtivät nuotiolta niin Robin tarjosi kätensä Veskulle, koska maasto oli epätasainen ja veskulla kulkeminen huonoa. Tätä ei älynnyt se tenniksen pelaaja.
Ja ei, en ole mikään Robin fani. Olen 33v. Aikuinen nainen, mutta en millään kykene ymmärtämään aikuisia ihmisiä jotka haukkuvat selkeästi lahjakasta nuorta poikaa!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:46"]
Minun mielestä Robinissa on juurikin sitä karismaa sitä jotain millä erottuu joukosta. Ja kyllä osaa laulaa, todellakaan ei jokainen tuon ikäinen poika laula noin hyvin. Maailmassa on varmasti paljon parempiakin laulajia, mutta Robin pärjää nimenomaan sillä jollain mitä esiintyjältä vaaditaan. Jos miettii vaikka esim. Saara Aaltoa joka on nähtävästi teknisesti taitava laulaja mutta ei monista yrityksitä huolimatta ole päässyt kovin pinnalle. Hänen esityksistään puuttuu ehdottomasti juuri se karisma. Mielestäni Robin näyttäisi olevan myös hyvä käytöksinen ja fiksu poika. Huomaa monista pienistä jutuista. Äkkiseltään mieleen tulee esim. Se kun tuossa jaksossa lähtivät nuotiolta niin Robin tarjosi kätensä Veskulle, koska maasto oli epätasainen ja veskulla kulkeminen huonoa. Tätä ei älynnyt se tenniksen pelaaja. Ja ei, en ole mikään Robin fani. Olen 33v. Aikuinen nainen, mutta en millään kykene ymmärtämään aikuisia ihmisiä jotka haukkuvat selkeästi lahjakasta nuorta poikaa!
[/quote]
Olisin voinut kirjoittaa ihan saman tekstin. Robinilla tuo menestys kumpuaa pitkälti siitä millainen ihminen hän on pohjimmiltaan. Niin kauan kun homma ei nouse päähän, uskon että pärjää hyvin vielä pitkän aikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:57"]Tällä palstalla solvataan Jenni vartiaista säännöllisesti mitä törkeämmillä nimityksillä ja haukutaan laulutaitoa, ulkonäköä ja jopa luonnetta sekä persoonaa täysin tuntematta häntä. Tämä ok koska Jenni aikuisena pitkään julkisuudessa olleena ei mene tästä rikki vaan kestää pahimmatkin nimittelyt. Sen sijaan Robin on vielä lähes lapsi, jonka tulevaisuudelle tällaiset dissaamiset voivat olla ratkaisevia. Hän ei ole tällaista ansainnut. Musasta saa olla mietä mieltä tahansa mutta miten tämän ilmaisee, voisi vähän edes miettiä.[/quote]
Oon samaa mieltä, että tälläinen dissaaminen on naurettavaa ja alaarvoista. Robin tänne tuskin tulee näitä lukemaan, mutta saa esim instagramissaan tai facebookissa välillä kohtuutonta paskaa niskaansa. Hänet on kuitenkin varmasti koulittu niin näiden vuosien aikana, että tietää arvostelun olevan joka artistin riesa ja antaa asiattomuuksien mennä toisesta korvasta ulos.
[/quote]
Ihan vahvalta pojalta se vaikuttaa, kun on jo kolme vuotta tuota rumbaa kestänyt eikä hänestä näy merkkejä minkään sortin katkeroitumisesta. On osattava ottaa voimaa hyvästä palautteesta, kuunneltava asiallista kritiikkiä ja antaa turhan paskan vaan mennä ohi korvien.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:56"]
Ihan likka
[/quote]
Kiitos tästä syväluotaavasta analyysistä.
Söpö poika.Ihana ihasteltava nuorisolle.Hyvin laulaakin.
Huomenna näkeepi koko jakson telkkarista :)
Soffelta meni ruokahalu..vittu kiitti Robin . .
Mä tykkään Robinista, ei satu korvaan kun 12-vuotias tyttöni sitä kuuntelee. Mutta se ei tarkoita sitä että kaikkien pitää tykätä siitä eikä eriävä mielipide ole yhtä kuin väärä.
Enemmän mä hämmästelen tätä fanituskulttuuria joka on Suomeenkin pesiytynyt; ollaan suorastaan fanaattisia jonkun solistin tai bändin faneja ja joka sanoo eriävän mielipiteen pitää joko mieluiten nirhata tai ainakin sitä aletaan "dissaamaan". Osa menee niinkin pitkälle ettei kaveriporukkaan mahdu kuin samalla tavalla ajattelevia.
Se on sääli. Kun maailmassa on niin montaa muutakin musiikkityyliä kuin bieberit ja robinit.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:33"]
Ensinnäkin, cheek räppää. Toisakseen. Robin on niin ihana, voi kun olisi 5 vuotta vanhempi niin juoksisin perässä. ;)
[/quote]
Voi kun olisin 20 vuotta nuorempi, niin juoksisin perässä :) Robin on tosi söötti, kaunis, ihana ääni, meidän lapset tykkää (ja minä, äiti).
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:28"]
Mä tykkään Robinista, ei satu korvaan kun 12-vuotias tyttöni sitä kuuntelee. Mutta se ei tarkoita sitä että kaikkien pitää tykätä siitä eikä eriävä mielipide ole yhtä kuin väärä.
Enemmän mä hämmästelen tätä fanituskulttuuria joka on Suomeenkin pesiytynyt; ollaan suorastaan fanaattisia jonkun solistin tai bändin faneja ja joka sanoo eriävän mielipiteen pitää joko mieluiten nirhata tai ainakin sitä aletaan "dissaamaan". Osa menee niinkin pitkälle ettei kaveriporukkaan mahdu kuin samalla tavalla ajattelevia.
Se on sääli. Kun maailmassa on niin montaa muutakin musiikkityyliä kuin bieberit ja robinit.
[/quote]
Fanityttöjä on aina ollut, mutta nykyajan somet ja älypuhelimet mahdollistaa vielä tiiviimmän fanituksen. Eipä ole Suomessa hirveästi aiemmin samanlaisia artisteja ollut kuin esim Robin. Itse olisin kymmenen vuotta sitten ollut onnessani, jos olisi joku Robinin kaltainen ollut. Mutta ei ollut kuin jotain Pikku g:tä joka ei todellakaan napannut.
Eihän se osaa edes laulaa! Honottaa nenän kautta kaikki biisit ja ylemmällä menee tyhmästi falsettiin.
Kapellimestari (ei ihan vielä Ylikapellimestari, mutta pian)
Voi jessus jos mä mietin ketkä oli "tähtiä" kun mä olin sellainen 10v: Paula Koivuniemi, Tapani Kansa, Virve Rosti, kaikki nää karseet euroviisuedustajat.. niin kyllä on sanottava että nykynuorilla on asiat NIIN paljon paremmin! Ei tarvii enää korvatulppia koko ajan, kun laulajatkin saa kaksi perättäistä nuottia oikein.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt mikä siinä pojussa viehättää yhtään ketään? Laulut ovat täyttä sontaa varsinkin sanoitukset, ääni ei mitenkään erikoinen eikä sen puoleen ulkonäkökään..? Ihmetyttää miten on edes päässyt tuohon nykyiseen asemaansa, onko vaan ollut hyvässä paikassa oikeaan aikaan ja joku on alkanut rakentaa bisnestä ympärille? Minulla ei ymmärrys riitä mutta makunsa kullakin.
Kyllä Robin on normaalia keskiverto junioria selkeästi paremmin käyttäytyvää sorttia ja ehkä juuri siksi koskettaa niin laajaa joukkoa eri ikäistä porukkaa. Toinen selkeä asia mikä minusta tekee Robinistä melko ainutlaatuisen on hänen nöyrä asenteensa jossa ei ole tippaakaan leijan elkeitä, vaikka a) on komea nuorimies, b) äärettömän hyvä laulaja varsinkin keikoilla aivan huikea. Lisäksi Robin tekee myös itse omille kappaleilleen sanoituksia ja siksi laulut ovat niin lähellä juuri hänen ikäistä tarinaa. Biiseissä ei kuuluu juuri Robinin kädenjälki ja siksi sanoitukset ovat hyvinkin poikkeavat perus ns. aikuispopparin tarinoista. Robin ehtii kasvaa ja oli ymmärtääkseni tuossa vasta 16v. joten jokainen voi mennä itseensä ja miettiä mitä itse puuhaili silloin kun oli 16v.
Ensinnäkin, cheek räppää. Toisakseen. Robin on niin ihana, voi kun olisi 5 vuotta vanhempi niin juoksisin perässä. ;)