Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden mielestä Robin ei osaa laulaa

Vierailija
21.01.2015 |

Oletteko samaa mieltä vielä tämän jälkeen?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1421747723053.html

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin oli söpömmän näkönen ENNEN.
ja ENNEN sen laulut oli HYVIÄ! nyt se on vaa joku massateinijulkkis jolla on tyhmät laulut ja ruma kampaus.
-se ns. pikkutyttö >:3

Vierailija
2/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:08"]

Robin oli söpömmän näkönen ENNEN. ja ENNEN sen laulut oli HYVIÄ! nyt se on vaa joku massateinijulkkis jolla on tyhmät laulut ja ruma kampaus. -se ns. pikkutyttö >:3

[/quote]

Niin, Robin ei taida olla se pikkupoika enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiennytkään että paskaa voi kasata noin paljon

Vierailija
4/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hyvä mieli sinulle, joka kävit nyt vähän peukuilla mielipidettäsi jakamassa? :D

Vierailija
5/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yksi suosion salaisuuksista on se, että nuo musiikkihommat on Robinille oikeasti suurin intohimo. Asenne on ihan pro tasoa. Silti osaa ottaa elämän huumorilla ja nauraa myös itselleen. Tuntuu kuin Robinilla olisi vuorokausi 48h niin paljon tuo jaksaa joka paikassa vipeltää. 

Vierailija
7/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla solvataan Jenni vartiaista säännöllisesti mitä törkeämmillä nimityksillä ja haukutaan laulutaitoa, ulkonäköä ja jopa luonnetta sekä persoonaa täysin tuntematta häntä. Tämä ok koska  Jenni aikuisena pitkään julkisuudessa olleena ei mene tästä rikki vaan kestää pahimmatkin nimittelyt. Sen sijaan Robin on vielä lähes lapsi, jonka tulevaisuudelle tällaiset dissaamiset voivat olla ratkaisevia. Hän ei ole tällaista ansainnut. Musasta saa olla mietä mieltä tahansa mutta miten tämän ilmaisee, voisi vähän edes miettiä.

Vierailija
8/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:57"]Tällä palstalla solvataan Jenni vartiaista säännöllisesti mitä törkeämmillä nimityksillä ja haukutaan laulutaitoa, ulkonäköä ja jopa luonnetta sekä persoonaa täysin tuntematta häntä. Tämä ok koska  Jenni aikuisena pitkään julkisuudessa olleena ei mene tästä rikki vaan kestää pahimmatkin nimittelyt. Sen sijaan Robin on vielä lähes lapsi, jonka tulevaisuudelle tällaiset dissaamiset voivat olla ratkaisevia. Hän ei ole tällaista ansainnut. Musasta saa olla mietä mieltä tahansa mutta miten tämän ilmaisee, voisi vähän edes miettiä.[/quote]

Oon samaa mieltä, että tälläinen dissaaminen on naurettavaa ja alaarvoista. Robin tänne tuskin tulee näitä lukemaan, mutta saa esim instagramissaan tai facebookissa välillä kohtuutonta paskaa niskaansa. Hänet on kuitenkin varmasti koulittu niin näiden vuosien aikana, että tietää arvostelun olevan joka artistin riesa ja antaa asiattomuuksien mennä toisesta korvasta ulos.

Vierailija
9/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ihan sattumaa että nämä nuoret poikalaulajat (Robin, Isac Elliot ja Benjamin Peltonen) on kaikki varakkaista perheistä lähtöisin. Kyllä toisilla on vaan paremmat mahdollisuudet vaikka ei edes laulutaitoa olisi. 

Vierailija
10/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt Robinin neljä kertaa livenä;kaksi kertaa omassa konsertissaan ja pari kertaa osana muuta konserttia. Hän on hyvä sekä esiintymään että laulamaan! Uskomaton läsnäolo siellä lavalla! Olen ollut lasteni mukana kyseisissä tapahtumissa. Itse olen musaope ja nähnyt aika paljon kaikenlaisia lastena ja nuorten esityksiä. Toivon vaan, että somessa ihmiset lakkaisivat haukkumasta Robinia, jolleivat hänen esiintymisestään tykkää, niin antaisivat vaan olla... Lahjakas ja nimenomaan esiintyessään karismaattinen yleisönsä ottaja!

Vierailija
11/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Lapin kesä esitys vaikuttaa melko moneen kolahtaneen sen perusteella mitä kommenttia oon somessa lukenut. Eikä mikään ihme.

Vierailija
12/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se osaa laulaa oikein, mutta ääni on samanlainen kuin kellä tahansa pikkupojalla (eli teinipojalla), karismaa on yhtä paljon kuin kasassa lantaa. Tehoaa pikkutyttöihin nuo jollotukset ja that's fine. Kaikkien ei tarvitse tykätä sinun idolistasi ap.

Vierailija
13/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:25"]

Kyllähän se osaa laulaa oikein, mutta ääni on samanlainen kuin kellä tahansa pikkupojalla (eli teinipojalla), karismaa on yhtä paljon kuin kasassa lantaa. Tehoaa pikkutyttöihin nuo jollotukset ja that's fine. Kaikkien ei tarvitse tykätä sinun idolistasi ap.

[/quote]

Mielipiteesi sallittakoon, mutta turha alkaa muita ilkkumaan pikkutytöiksi, sillä en enää 25-vuotiaana nyt ihan lapsi enää ole.

Vierailija
14/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mielipiteitä?

Vierailija
15/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt mikä siinä pojussa viehättää yhtään ketään? Laulut ovat täyttä sontaa varsinkin sanoitukset, ääni ei mitenkään erikoinen eikä sen puoleen ulkonäkökään..? Ihmetyttää miten on edes päässyt tuohon nykyiseen asemaansa, onko vaan ollut hyvässä paikassa oikeaan aikaan ja joku on alkanut rakentaa bisnestä ympärille? Minulla ei ymmärrys riitä mutta makunsa kullakin.

Vierailija
16/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veskulta pääsi itku kun Robin raiskasi hyvän biisin.

Vierailija
17/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista kansaa liikenteessä :D

Vierailija
18/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös keekki ole aika suosittu laulaja? Se selittää hyvin kuuntelijoiden asiantuntemuksen kuka osaa laulaa ja kuka ei..

Vierailija
19/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:22"]

Eikös keekki ole aika suosittu laulaja? Se selittää hyvin kuuntelijoiden asiantuntemuksen kuka osaa laulaa ja kuka ei..

[/quote]

Niin, Keekkihän se vasta hyvin laulaakin. Ei pärjää Robin sitten mitenkään tälle ylväälle tulkitsijalle.

Vierailija
20/39 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyiskö noiden nykylaulajien esityksiä ilman kaikenmaailman softakorjauksia? Nykytekniikalla saadaan "live" esitystäkin korjattua.