Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No entä löytyykö kaksosnaisia?

Vierailija
08.09.2006 |

" Kaksi naista" samassa paketissa? Mieliala saattaa vaihdella välillä hyvinkin tiheään mielipiteistä puhumattakaan.

Hauska huumorintajuinen halutessaan mutta toisaalta myös aika kaksnaamainen....

Mitä muuta...?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota kaksnaamaisuutta en itsessäni tunnista, olen liiankin suora ja paukuttelen asiat/mielipiteet julki ilman sen kummempia pohdintoja. Itseasiassa vihaan tota kaksnaamaisuutta ihmisissä yli kaiken...

Mutta tempperamenttia löytyy, lauhkea kuin ammas, toisaalta räiskyvä " pirukin" ..huumorintajuinen kyllä, lisäksi vahva ulosanti eli tykkään kovasti puhua ja keskustella. Se taitaa olla usein kaksosille tyypillistä, sopivia ammattejahan sanotaan olevan esim. toimittaja, uutisankkuri... Jonkinlainen " omantien" kulkija, aika itsenäinen luonne olen. Ja vapaudenhaluinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin minäkin olen välillä liiankin rehellinen. Muutenkin mulla on vahva oikeudenmukaisuudentaju.

Muita piirteitä ailahtelevaisuus, lyhytjänteisyys, " monta rautaa tulessa" . Hyvä puhumaan ja kirjoittamaan minäkin.

Vierailija
4/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialat kyllä saattaa vaihtua yhtenään. Suorapuheinen, oikeudenmukainen, lyhytjänteinen, utelias...

Vierailija
5/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen et puhuu jokaiselle sitä mitä se haluaa kuulla? Entäs tiukat paikat mitä silloin teette? Lipsahtaako valkoinen valhe joka päästää pälkähästä vai edelleenko totuutta julistatte?

Vierailija
6/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivästä, tilanteesta, nenän asennosta riippumatta joko ihana enkeli tai järkyttävä pirulainen.

Puhelias, hauska, huumorintajunen. Mutta myös oikullinen, kärsimätön ja itsekäs. Vastasyntyneestä asti huomattavan itsenäinen.

Huh. Onneks poika on vaaka.

Vierailija
7/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse TODELLAKAAN sano jokaiselle sitä, mitä haluaa kuulla. En myöskään erityisemmin viljele valkoisia valheita (ainakaan yhtään sen enempää kuin muutkaan horoskooppimerkit). Juurihan tuossa totesin (kuten joku/jotkut toisetkin) että olen vähän liiankin rehellinen, sanon asiat suoremmin kuin esimerkiksi työelämässä aina on terveellistä.

Vierailija
8/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aika kusipää kameleontti ollaan.

Vierailija
9/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutte asiaa, minä olen myös just tuollainen,

pystyn miellyttämään ihmisiä ja samalla omassa mielessäni olemaan täysin toista mieltä...

se on aika raskasta...

yleensä ihmiset pitää minusta :)

terveisin:kaksonen

Vierailija
10/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan:-) En siis lauo päin naamaa epämiellyttäviä totuuksia, vaan osaan pelata ihmisten kanssa niin, että en koskaan loukkaa. En kyllä suoranaisesti valehtelekaan. Olen yleisesti ottaen rehellinen ja luotettava ja oikeudenmukainen!

Ailahtelevainen - no vähän, ja ehdottomasti lyhytjännitteinen! Ja monta rautaa tulessa ja sata suunnitteilla. Huumorintajuinen ja hyvä kirjoittamaan ja puhumaan - ammatiltani äikän ope:-)

Kerran löysin yhdestä kaksosesta sielunsiskon. Huomattiin mm. että monesti ajaudutaan sellaisiin tilanteisiin ja paikkoihin, johon ei oikeesti haluttu. Mietitään sit, että mitä ihmettä mä täälläkin teen...?

Vierailija
11/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vaan kopioita =))))

ap

Vierailija
12/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja allekirjoitan äikänopen kirjoituksen, kuin minun elämästäni...!

Vierailija
13/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äitini minut luonnehtii. Mulla myös toinen tyttö on kaksonen, johon pätee toi sama viisaus.

Vierailija
14/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa sanottavansa.. Mulla ainakin mieliala vaihtuu nopeasti ja tunnen kaikki tunteet todella voimakkaasti. Yhdessä hetkessä olen niin murheen murtama ja itken kaikkea ja sitten jokin aika mitätönkin ihana asia saa taas päivän paistamaan. Mulla on vesimies-mies ja ei ehkä ihan tasaisin avioliitto ole tämä...

Rehellinen olen, mutta en halua loukata toisia, suutun ja lepynkin helposti ja olen äärettömän kova puhumaan. Innostun hirmuisesti asioista, mutta saatan niitä ajatella niin paljon, että ensi-innostus lopahtaa ja sitten homma ei enää tunnukaan niin hyvältä kuin aluksi.

Levoton myös olen, jännitän asioita ja murehdinkin etukäteen ja niskat huolista jäykkinä. Mutta huumoria löytyy ja iloista mieltä.

Vierailija
15/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista on minulla, välillä tuntuu itsestänikin vaikealta selvitä itseni kanssa :)

itkettää ,naurattaa, harmittaa, huolestuttaa, uutta putkeen eikun vanhassa vara parempi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi