Listaa tähän täydellisen äidin pääpiirteet:
(AV:n mukaan)
- Nauttii raskaudesta, rakastaa peräpukamia, oksentelua, vihlontaa, päänsärkyä.
- Synnyttää tietysti luomuna
- Ainoa pätevä hoitaja lapselleen on hän itse (isällähän ei ole mitään virkaa tässä asiassa)
- Imettää vähintään 3-vuotiaaksi
Laittakaa lisää.
Kommentit (9)
Minä elän juuri noin, ja olen ylpeä itsestäni ja perheestäni! Ja te olette vain kateellisia.
en ole täydellinen siis ;)
ei kukaan ole...
Vierailija:
- Ainoa pätevä hoitaja lapselleen on hän itse (isällähän ei ole mitään virkaa tässä asiassa)
- Imettää vähintään 3-vuotiaaksiLaittakaa lisää.
-ei täydellinen ole masokisti, kaikkea muuta
-täydellinen äiti tiedostaa isän tärkeän roolin
-täydellinen äiti imettää suositellun ajan, ei sekoa senkään asian kanssa
Niinhän se oikeasti onkin. Mutta mua oikeasti pelottaa, että tällasia av-mammoja on todellakin olemassa ja säälittää niiden lapset. Eipä tule olemaan kovinkaan helppoa elämä, jos on kasvanut virheettömässä ympäristössä ja sitten joutuunkin tänne epätäydellisten ihmisten epätäydelliseen maailmaan!
Vierailija:
- Imettää vähintään 3-vuotiaaksiLaittakaa lisää.
Siis
- raskaudesta pitää valittaa koko maailmalle, heittäytyä suorastaan marttyyriksi raskauspahoinvoinnissa ja ottaa ainakin 2kk sairaslomaa " pahoinvoinnin" vuoksi
- sektiosynnytys - tai ainakin kaikki maailman kipulääkkeet, vaikka ei välttämättä edes tarvitsisi jos vain uskaltaisi olla tolkuissaan
- heti kun mahdollista niin lapsi hoitoon - kuka sitä omaa lastansa jaksaisi hoitaa. Ja lomallakin lapsi on hoidossa - pitäähän sitä äidinkin saada lomaa.
- ei imetä ollenkaan, sillä a) rinnat menee b) ei pääse baariin c) on vain inhottavaa puuhaa c) rinnat on tarkoitettu seksiin ja ei sovi vauvoille.
Tämä samanlainen kärjistys ap:n viestistä.
Täydellinen av-äit tehtailee kakaroita niin paljon, että voi olla kotona ainakin 10 vuotta. Sinä aikana isä tekee ylitöitä roimasti, että saisi perheensä elätettyä.
Täydellinen av-perhe asuu tietenkin omakotitalossa, vuokralla ei missään nimessä.
Täydellinen av-äiti elää elämänsä ainoalla oikealla tavalla, eikä hyväksy mitään muita tapoja.