Montako Heidiä linjoilla?
Tässä luin tuota vitutus-keskustelua ja Heidejä oli aika paljon :D eli kuinka monta Heidiä täällä nyt on "linjoilla"?
Kommentit (384)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:30"]Ketjun perusteella Heidit tuntuvat olevan epätoivoisia ja/tai vajaaälyisiä.
[/quote] tai tosi uteliaita ja jännitystä kaipaavia
Mun Heidi on leikkisä ja osaa laulaa tosi hyvin.. :)
No pöh. Mä olen leikkisä mutta saisit hävetä mua jos laulaisin karaokessa.
Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
Tää vaikeuttaa kun ripottelet näitä juttuja pitkin matkaa. Oisko mahdollista saada tää psykoanalyysi silleen kootusti? Tai ilmoita mitkä kaikki viestit on sun.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
Tää vaikeuttaa kun ripottelet näitä juttuja pitkin matkaa. Oisko mahdollista saada tää psykoanalyysi silleen kootusti? Tai ilmoita mitkä kaikki viestit on sun.
[/quote]Sori, tää ripottelu on paljon hauskempaa! Mutta tässä lisää analyysiä: Heidi on fiksu ja ulosanniltaan selkeä. Ja persoonaltaan jotenkin jännän salaperäinen. :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote] Siis olet joku joka näkee mun lastani koska osaat noin kehua mun äitiyttä?
Koska Suomessa on tosiaan jotain 25 000 Heidiä, niin helpottaisi jos kertoisit ensiksikin missä Heidi asuu.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
[/quote]Sori, tää ripottelu on paljon hauskempaa! Mutta tässä lisää analyysiä: Heidi on fiksu ja ulosanniltaan selkeä. Ja persoonaltaan jotenkin jännän salaperäinen. :)
[/quote] Selkeä ulosanti. Toimittaja?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
[/quote]Ei ole. Toimittajissa on ulosanniltaan paljon huonompiakin. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
[/quote] Kirjalliselta vai suulliselta ulosannilta ? ;)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:20"]Lol
[/quote] Lol itsellesi, tämä jännää ; )
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
[/quote]Hän on siis verbaalisesti etevä ja selkeä. Sitä tarkoitin.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
[/quote]Hän on siis verbaalisesti etevä ja selkeä. Sitä tarkoitin.
[/quote] työkaveri?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
[/quote]
Mutta kun me ei olla sama ihminen joka tässä Heidistä raportoi :/
T. Se joka on ihastunut Heidiin jolla on ainakin yksi lapsi
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:56"]työkaveri?
[/quote]Noup. Muista yhteyksistä tunnetaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
[/quote]
[/quote] Tätä mä olen epäillytkin. Toinen tuntee Heidin työpaikaltaan ja toinen jostain muualta. Sitten oli vielä noin 30 Heidiä ja 10 muuta miestä ketjussa. Tilanne on lähes mahdoton. Tehkää se aloite IRL, niin parempi lopputulos voi tulla.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:28"]Ai niin, ja mun Heidi on myös tahdikas ja huomaavainen! Ja ei, ei ole puistosta eikä muskarista. Uskoisin olevan äitinä varmasti paras mahdollinen. Vieläkö tarvii lisää..? :)
[/quote]
[/quote]
[/quote] Tätä mä olen epäillytkin. Toinen tuntee Heidin työpaikaltaan ja toinen jostain muualta. Sitten oli vielä noin 30 Heidiä ja 10 muuta miestä ketjussa. Tilanne on lähes mahdoton. Tehkää se aloite IRL, niin parempi lopputulos voi tulla.
[/quote]
No kun sitä aloitetta ei vaan voi tehdä IRL Siksi täällä notkutaan ja toivotaan parasta. Nyt menen nukkumaan ja näkemään unia ihanasta Heidistä.
Ketjun perusteella Heidit tuntuvat olevan epätoivoisia ja/tai vajaaälyisiä.