Montako Heidiä linjoilla?
Tässä luin tuota vitutus-keskustelua ja Heidejä oli aika paljon :D eli kuinka monta Heidiä täällä nyt on "linjoilla"?
Kommentit (384)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:46"]
Mun ilkeä mies (kohta ex) heitti mun kännyn wc- pönttöön kun heräsi siihen että luen mitä vituttaa ketjua keskellä yötä vessassa. Ei edes tiennyt mitä luin tai kirjoitin, mutta olen kuulemma nykyisin aivan poissaoleva. T, Heidi
[/quote]
Aika paha ;D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:46"]
Mun ilkeä mies (kohta ex) heitti mun kännyn wc- pönttöön kun heräsi siihen että luen mitä vituttaa ketjua keskellä yötä vessassa. Ei edes tiennyt mitä luin tai kirjoitin, mutta olen kuulemma nykyisin aivan poissaoleva. T, Heidi
[/quote]
Wt-tutkani piippaa punaisena.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:46"]
[/quote]
Wt-tutkani piippaa punaisena.
[/quote] Sinun miestäsi ei edes kiinnosta, joten reikäiset sloggit kyllä riittävät, ettei mustasukkaisuutta sinua kohtaan edes tule.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:15"]No kiva, minä vapisevin sormin uskalsin kertoa vitutusketjuun että vituttaa kun oon ihastunut Heidiin. Arvelin että kyllä se oikea Heidi sen nyt tajuaa ja tässä sitä nyt ollaan näitten kaikkien Heidien kanssa :/ [/quote] Kyllä mä tajusin. Moni juttu täsmäs ja olihan tässä sellaista jännitettä. [/quote]Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että mitkä jutut täsmäs? Joku meistä Heidin ihailijoista näyttäis nyt kärähtäneen nolosti.. :)
[/quote]
No mitä noloa siinä on?
[/quote]No jos ihan totta puhutaan, niin ei siinä mitään olekaan. Voisin sanoa samat asiat Hänelle ihan kasvotustenkin.
Veikkaisin että me Heidit ollaan suurin osa jotain kolmekymppisiä?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:47"]Veikkaisin että me Heidit ollaan suurin osa jotain kolmekymppisiä?
[/quote]
Voi hitto, se meidän kaipaama ihana Heidi on 73 vuotias :/
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:20"] [quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:10"] [quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:57"] Ei ollut petkutus, mutta mä ainakin kuulemma kärysin jo, joten ei ole tarvetta antaa enempää infoakaan. :) Muista Heideistä ja ihailijoista en osaa sanoa. [/quote] No, ei täällä nyt voi kärytä silleen. Facessa vois. Täällä on aika riskitöntä kuitenkin ;-) t, Heidi [/quote]No niin tuolla joku ainakin kovasti vakuutteli, että jutut täsmää ja on jännitettä jne.. Mun osaltani siis game over ja katotaan mitä elämä tuo tullessaan! ;) [/quote] What? Game over tarkoittaa, että peli on päättynyt. Mikä peli? [/quote]Tää "Herra X flirttailee Vauva-palstalla EHKÄ oikealle Heidille" -peli. ;D [/quote] Ehkä, mutta siinäpä se onkin, ettei sekään voi olla varma kuka on kuka. Joten peli jatkukoon... [/quote]Vai niin, no jatketaan sitten.. ;D
[/quote]
Ehkä pitäis kuitenkin pitää hieman matalampaa profiilia. Vähän liian jännää.
[/quote]Mä yritän pitää itseni aisoissa. Vaikka ihan yhtä vaikeeta se on netissä ellei jopa vaikeempaa. Pitäisi varmaan hakeutua hoitoon.. :)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:20"] [quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:10"] [quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:57"] Ei ollut petkutus, mutta mä ainakin kuulemma kärysin jo, joten ei ole tarvetta antaa enempää infoakaan. :) Muista Heideistä ja ihailijoista en osaa sanoa. [/quote] No, ei täällä nyt voi kärytä silleen. Facessa vois. Täällä on aika riskitöntä kuitenkin ;-) t, Heidi [/quote]No niin tuolla joku ainakin kovasti vakuutteli, että jutut täsmää ja on jännitettä jne.. Mun osaltani siis game over ja katotaan mitä elämä tuo tullessaan! ;) [/quote] What? Game over tarkoittaa, että peli on päättynyt. Mikä peli? [/quote]Tää "Herra X flirttailee Vauva-palstalla EHKÄ oikealle Heidille" -peli. ;D [/quote] Ehkä, mutta siinäpä se onkin, ettei sekään voi olla varma kuka on kuka. Joten peli jatkukoon... [/quote]Vai niin, no jatketaan sitten.. ;D
[/quote]
Ehkä pitäis kuitenkin pitää hieman matalampaa profiilia. Vähän liian jännää.
[/quote]Mä yritän pitää itseni aisoissa. Vaikka ihan yhtä vaikeeta se on netissä ellei jopa vaikeempaa. Pitäisi varmaan hakeutua hoitoon.. :)
[/quote] Tämä on tosi outo juttu. Hämmentävä. Olenko vainoharhainen, sekoamassa kun luulen että sinä olet sinä? Ja jos näin, niin miten tälläistä voi tapahtua? Pitäisikö mun hakeutua psykiatrille?
Heidi tässä :-). Ei kun en olekaan. Taas mä mokasin...tyhmä...tyhmä... tyhmä...tyhmä...tyhmä...tyhmä !
Haluan tietää vain yhden jutun: Ethän ole kertonut tästä kenellekkään?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:06"]Haluan tietää vain yhden jutun: Ethän ole kertonut tästä kenellekkään?
[/quote]En ole, älä huoli! Ethän säkään?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:06"]Haluan tietää vain yhden jutun: Ethän ole kertonut tästä kenellekkään? [/quote]En ole, älä huoli! Ethän säkään?
[/quote]
En.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:06"]Haluan tietää vain yhden jutun: Ethän ole kertonut tästä kenellekkään? [/quote]En ole, älä huoli! Ethän säkään?
[/quote]
En.
[/quote]Hyvä.. :)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:21"] [quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:06"]Haluan tietää vain yhden jutun: Ethän ole kertonut tästä kenellekkään? [/quote]En ole, älä huoli! Ethän säkään? [/quote] En. [/quote]Hyvä.. :)
[/quote]
Eniten mua kuitenkin hämää se, että tässä on kuitenkin se riski että olemme erehtyneet henkilöstä ja siltikin joistakin katseista, välttelemisestä, reaktioista jne päättelen että se olet sinä. Oletko? Ja se tunne, että jotkut havaitsevat varmasti jotankin, mutta pääasia on etteivät tiedä tästä mitä täällä tapahtuu.
Naiseni nimi on heidi :)
~luca32
Minä ilmoitin jo itsestäni tuolla aiemmilla sivuilla, mutta olen 22-vuotias Heidi. Nimen sain sen takia, että se oli kansainvälinen. Mielestäni Heidi on hyvä nimi, koska siihen ei törmää liian usein, vaikka sen nimisiä onkin paljon. Olen ollut ainoa tuntemani Heidi ala-asteella, lukiossa ja yliopistossa, vain yläaste oli poikkeus. Kaupan kassalla työskennellessäni törmäsin usein Heidi-nimisiin työntekijöihin, nämä olivat juurikin suunnilleen kolmekymppisiä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:21"] [quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:06"]Haluan tietää vain yhden jutun: Ethän ole kertonut tästä kenellekkään? [/quote]En ole, älä huoli! Ethän säkään? [/quote] En. [/quote]Hyvä.. :)
[/quote]
Eniten mua kuitenkin hämää se, että tässä on kuitenkin se riski että olemme erehtyneet henkilöstä ja siltikin joistakin katseista, välttelemisestä, reaktioista jne päättelen että se olet sinä. Oletko? Ja se tunne, että jotkut havaitsevat varmasti jotankin, mutta pääasia on etteivät tiedä tästä mitä täällä tapahtuu.
[/quote]Ton kuvauksen perusteella saatan olla. Pitäiskö sun heittää joku vihje? Joku meidän keskinäinen juttu, joka vain me tiedetään.
Nyt sä kirjoitat kännykällä ja minä koneella?
Hei kiitti linkistä tohon toiseen ketjuun! En enää muistanut millä nimellä se oli ja mullahan on jäänyt siitä näköjään monta sivua lopusta näkemättä.
T: se Heidi, joka siinä ketjussa kaipasi jännitystä elämäänsä ja on sinkku