Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

INFJ, kerro itsestäsi ja elämästäsi

Vierailija
19.01.2015 |

Te Myers-Briggississä tuon tuloksen saaneet, kertokaa itsestänne. Mitä teette työksenne ja millaisia ovat kiinnostuksenkohteenne? Koetteko olevanne herkkiä? Millaisia ihmissuhteenne ovat? Oletteko törmänneet tosielämässä muihin saman tyypin edustajiin?

Itse olen saanut tulokseksi tuon kyseisen kirjainyhdistelmän. Tiedostan toki, että ihminen on monimutkainen olio eikä persoonallisuustestin tulos kerro kaikkea ihmisestä. Tästäkin huolimatta netistä löytämäni INFJ:n tyyppikuvaukset kuvaavat minua erittäin hyvin. Oikeassa elämässä en ole tainnut saman tyypin edustajiin törmätä, netissä kylläkin muutamiin ja tv-sarjoista luulen bonganneeni muutamia hahmoja, joihin tyypin kuvaus sopii.

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itelläni tulee aina joko INTP, pari kertaa tullut ISTP ja ESTP, muttei koskaan ENTP, vaikka mulla se introverttius on aina tuloksissa lähellä ekstrovertin rajaa. 

Olen tuntenut INFJ-persoonia työelämässä ja itseeni verrattuna he ovat paljon järjestelmällisempiä ja ehkä hiukan tosikkoja. Eivät mitenkään luovia, mutta hyväkäytöksisiä, tehokkaita ja luotettavia. 

Vierailija
82/193 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vaihtelevasti saanut infp/infj -tuloksia. Kiva että on muitakin. Seurustelen entp-miehen kanssa. Ihanan rasittava ukkeli. :) Ripustaudun tosin välillä liikaa häneen sosiaalisissa tilanteissa jotta voin irrottautua niistä ja haahuilla omissa ajatuksissani.

Minun on vaikea edetä elämässä, sillä kaikki tuntuu välillä niin mielettömältä, etten vaan osaa valita, mistä aloittaa. Olen hyvin hengellinen ja rakastan luontoa ja eläimiä. Koen niihin syvää yhteyttä. Haluaisin kokea samaa ihmisiin, mutta en oikein osaa ystäviä hankkia. Enkä oikein tajua tuota "sosiaalia koodistoa".

Samat ystävät ollut jo monta vuotta ja heitäkin näen hyvin harvoin :D

Infp ja infj ovat aivan erilaisia persoonallisuuksia.

Eivät ole, minäkin olen tehnyt testin kaksi kertaa parin vuoden sisään ja saanut molemmat tulokset, ja kumpikin tuntuu hyvin tutulta. Siinä on vain yhden kirjaimen ero, ja elämäntilanne nostaa esiin vähän erilaisia puolia persoonasta.

Ne testit eivät ole aina luotettavia. Minäkin olen saanut vaikka mitä niistä. Mbti perustuu niihin funktioihin, ja infp ja infj eroavat siinä suhteessa täysin. Esim enfj ja intj taas ovat funktioiden suhteen samankaltaisempia infj:n kanssa. Eroaahan isfj:kin yhdellä kirjaimella infj:stä, hyvin erilaisi silti ovat.

Nähdäkseni on kaksi lähestymistapaa tähän aiheeseen: 

1. Käsitys, että neljällä kirjaimella kuvattava persoonallisuustyyppi nähdään jonkinlaisena akselina tai jatkumona. Joku voi olla akselin ääripäässä esim. introversion suhteen, joku taas lähempänä keskikohtaa. Elämäntilanteesta riippuen testin tulos voi vaihdella hieman, ja joku kokee olevansa esim. INFJ:n ja INFP:n välimaastossa tai vähän molempia. 

2. Sellainen näkemys, että persoonallisuustyyppi määräytyy tiettyjen funktioiden mukaan. Useimpien tämän näkemyksen kannattajien mukaan funktiot ja niiden järjestys pysyvät ihmisellä samana elämänvaiheesta toiseen.

Itse kallistun ykköskohdan kannalle. Useimmissa lähteissä funktiot on selitetty todella epäselvästi ja epämääräisesti, eikä funktioteoria vaikuta muutenkaan uskottavalta.

Tässä ketjussa esiintyville, uniikeista lumihiutaleista puhuville v*ttuilijoille sanon vielä sen, että en pidä Myers-Briggsiä minään uskontona tai täysin aukottomana järjestelmänä vaan tiedostan tämän testin puutteet varsin hyvin. Luen aiheesta mielelläni ja olen tehnyt testin eri sivuilla useampaankin kertaan mutta siitä huolimatta suhtaudun tuloksiin terveellä varovaisuudella. 

- ap

Ei MBTI olekaan täysin luotettava niiden funktioiden suhteen, mutta niissä se hauskuus juuri piilee. Jos pelkkien kirjainten mukaan mennään, niin miksei mieluummin tutkisi big five-testiä? Se on huomattavasti luotettavampi. MBTI ei ole luotettava edes niiden kirjainten osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea kirjoittaa mäin lyhyesti :-). Minut on kolmesti virallisesti testattu, mutta en ole millään ulottuvuudella kovinkaan ääripäässä, vaan lähempänä janan puoliväliä.

Mieheni on sitä mieltä, että olen herkkä, itse en niinkään ajattele. Kyllähän minä itken, mutta sitten asia on hoidettu.

olen amk- ope. Laiska ja nautinnonhaluinen olen. Kotityöt on minimissä. Voin hyvin vain maata ja pohtia asioita, tai vain kuunnella, mitä sisälläni tapahtuu.

puolisoni on enfj, mutta en ole monia infj:tä tavannut. 

-ap

Vierailija
84/193 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä INFJ-mies. Paljon tuttuja asioita aiemmissa viesteissä.

Olen huomannut, että viihdyn yleensä paremmin naisten seurassa, koska en vain jaksa miesten kouhottamista ja huonoja vitsejä. Naisten kanssa pystyy puhumaan merkityksellisistä asioista. Parhaiten synkkaa muiden IN-ihmisten kanssa, jollainen puolisonikin on. Samoin paras ystäväni, molemmat siis naisia. Molempien kanssa minulla on tasapainoinen, kunnioittava ja toisen huomioiva ihmissuhde.

Pidän myös EN-ihmisistä tietyissä tilanteissa, heidän seurassaan olen itsekin sosiaalisempi. Tosin syvempiä ystävyyksiä en ole ekstroverttien kanssa pystynyt luomaan, he monesti unohtavat mielestäni sovittuja asioita tai eivät hetken päästä muista sanomisiani.

Työskentelen mainostoimistossa. Töissä minua pidetään auttavaisena, luotettavana ja järjestelmällisenä (vertaisarvioiden perusteella). Teen usein töitä etänä, jotta toimiston hälinä ja keskeytykset ei vie kaikkea energiaani.

Luen paljon ja minulla on lukuisia mielenkiinnon kohteita. Pidän uusien asioiden oppimisesta ja kokemisesta. Elämä on todella mielenkiintoista.

Pyrin aina huomioimaan muut toiminnassasi, ja tätä odotan myös muilta. Se voi joistakin tuntua siltä, että pidän itseäni tärkeänä.

Vierailija
85/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanha ketju, mutta nostan esiin, koska INFJ:stä ei oikein löydy keskusteluja - vai löytyykö? Onkohan jossain suomenkielinen persoonallisuutyyppien oma keskustelupalsta? Englanniksikin hoituu, mutta vivahteet ovat näissä jutuissa niin tärkeitä, että on helpompi pysyä äidinkielessä..

Siis olen INFJ ja sellaisena pysyn, aina tulee sama tulos testeistä. On niin hauskaa ja lohduttavaa lukea samankaltaisten ihmisten tekstejä, se on vertaistukea. Itselleni on nykysin hankalinta pärjätä ihmissuhteissa - kun ei enää jaksa voimistella kaikenkaisten ihmisten tahtiin, niin avot: olet yksin. Silti tulen kaikkien kanssa toimeen. Te muut INFt kyllä tiedätte, mikä sen hinta on. 

Tästä sain ihanat helpotuksen naurut:

Vierailija 51/85

klo 10:56 | 8.12.2017

"Yleensä minusta pidetään, koska osaan mukautua lähes jokaisen ihmisen tunnetilaan. Minulla on siis erinomainen tilannetaju. Se ei tarkoita sitä, että pitäisin kaikista. Todellisuudessa pyrin vain tekemään tilanteista sujuvia, koska en kestäisi sitä toista vaihtoehtoa, eli hämmentyneitä, vaivaantuneita tai tylsistyneitä katseita. Olen kuitenkin luonteeltani hyvin auttavainen.

Harvoja ihmisiä pidän mielenkiintoisina, mutta olen kuitenkin seuraa kaipaava ja kärsin siitä, etten löydä sopivaa ystävää tai parisuhdetta. Mulla on hyvä mielikuvitus, joten kestän yksinäisyyttä, mutta liika on liikaa siinäkin. Tarvitsen kuitenkin aikaa yksinäni, sillä olen haaveilija."

Juuri näin. :D 

Vierailija
86/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani hoitaja. Vapaa-ajalla lueskelen, kirjoitan ja soitan pianoa. Olen herkkä, sanoisin jopa että arka ja pelokas monissa asioissa, mutta työroolissani kaikkea muuta. Minulla on yksi ystävä ja jonkin verran pinnallisempia harrastuskavereita, joihin en pidä yhteyttä harrastuksen ulkopuolella. Parisuhteet ovat olleet vaikeita ja myrskyisiä, sillä minun on todella vaikeaa luottaa kulloiseenkin kumppaniini ja kahden elämän sovittaminen yhteen on vaikeaa näin suurella yksinolon tarpeella. Tosielämässä olen tavannut yhden saman tyypin edustajan, joka kärsii masennuksesta ja yksinäisyydestä.

Vierailija
87/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen INFJ. Herkkä, asioita kesken jättävä, mietiskelevä, irrallaan nykypäivän "trendeistä". Työssä olen auttamistehtävissä, mikä sopii hyvin koska aistin ja huomaan paljon ja yleensä osaan lukea rivien välistä ja sanoa oikeat sanat oikeaan kohtaan. Olen parhaimmillani juuri selvitellessäni ihmisten pulmia, kunhan pulmat eivät äidy vuorien korkuisiksi, koska myös stressaannun ja väsyn herkästi.

Arvostan kauneutta ja olen tyytyväinen vähään. Haahuilen metsissä mielelläni ja jos jossakin on jokin kiva tapahtuma järkättynä, menen sinne ja koen sen paljon isommin kun ystäväni. Itse en järkkäile juuri mitään stressin välttämiseksi.

Olen kovin pidetty ystävieni keskuudessa, koska olen kuulema todella arvaamaton ja spontaani mutta toisaalta hyvä kuuntelemaan. Ystävien kanssa osaan olla rai-rai ja pitää ns hauskaa. Toisaalta myös lenkit yms menevät kivasti kaveriporukalla, eli olen melko sosiaalinen. Tarvitsen ympärilleni ihmisiä mutta minun on vaikeaa löytää ketään, jonka seura oikeasti inspiroisi enemmän kun itsekseen oleminen.

Vierailija
88/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä minusta pidetään, koska osaan mukautua lähes jokaisen ihmisen tunnetilaan. Minulla on siis erinomainen tilannetaju. Se ei tarkoita sitä, että pitäisin kaikista. Todellisuudessa pyrin vain tekemään tilanteista sujuvia, koska en kestäisi sitä toista vaihtoehtoa, eli hämmentyneitä, vaivaantuneita tai tylsistyneitä katseita. Olen kuitenkin luonteeltani hyvin auttavainen.

Harvoja ihmisiä pidän mielenkiintoisina, mutta olen kuitenkin seuraa kaipaava ja kärsin siitä, etten löydä sopivaa ystävää tai parisuhdetta. Mulla on hyvä mielikuvitus, joten kestän yksinäisyyttä, mutta liika on liikaa siinäkin. Tarvitsen kuitenkin aikaa yksinäni, sillä olen haaveilija.

Tunnistin itseni tästä pilkulleen. Mielenkiintoista. Oletko mies vain nainen?

Vierailija
89/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyydessä ja INFJ:ssä näyttää olevan päälle päin katsoen paljon yhtäläisyyksiä. Omalta kohdaltani mainitsen, että tunnistan olevani erityisherkkä, missä on sekä hyvät, että huonot puolensa.

Vierailija
90/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi INFJ, ja tunnistan itseni niin näistä luonnekuvauksista. Ihanaa, että löytyi tämä viestiketju!

Minua sanotaan aika boheemiksi, sillä elän omien (ehkä poikkeavien) aatteideni mukaan. Esimerkiksi työ, en kykene merkityksettömään työhön, vaan haluan tehdä jotain sellaista, missä voin auttaa muita. Kun löydän jotain merkityksellistä, annan sille kaikkeni, sillä kun päätän jotain, teen sen niin hyvin kuin vain pystyn. Olen myös äärimmäisen tiedonjanoinen, ja myös aika hengellinen, vaikka en kuulu mihinkään uskontoon. Sopeudun helposti muihin kulttuureihin, ja matkustan paljon, sillä kokemukset ovat minulle tärkeitä. Mielikuvitukseni on hyvä, ja kiinnostun monista asioista, taide, tiede, ihmiset, psykologia, urheilu, muoti... Kaikesta voi löytyä jotain, mikä 'kutittaa sieluani'.

Olen huomannut tässä vuosien varrella, että intuitioni on hyvä: erotan nopeasti teeskentelijät ja epärehelliset ihmiset, ja jotenkin vain aistin yleisen tunnelman eri tilanteissa. Ystäviä minulla on vähän, mutta he ovat minulle erittäin tärkeitä, ja heidän kanssaan minulla on erittäin merkityksellinen suhde. Tämän vuoksi minun on myös vaikea löytää sopivaa miestä itselleni, sillä kaipaan suhteeseen sisältöä, ja minun on vaikea navigoida nykyisessä deittikulttuurissa, koska en voi hypätä sänkyyn nopeasti, vaan tarvitsen aikaa, jotta voin kunnolla tutustua kyseiseen ihmiseen ja hänen ajatusmaailmaan, ja luoda henkinen yhteys tähän henkilöön.

Tässä siis joitain piirteitä itsestäni ja elämästäni.:)

Vierailija
91/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Myers ja Briggshän olivat amerikkalainen kouluttamaton kotirouva ja hänen tyttärensä, jotka vetivät nuo persoonallisuustyypit näin karkeasti sanottuna ahteristaan. Huvittavaa, että joku suhtautuu käytännössä horoskooppeihin rinnastettavaan humpuukiin näinkin vakavasti.

Vierailija
92/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen helposti ihmisten läpi ja näen mitä tapahtuu seuraavasti.

Lasken helposti skenaariot eteenpäin.

Huomaan sellaista, mitä muut eivät huomaa.

Viihdyn hyvin itsekseni, mutta seurassa olen erittäin sosiaalinen, jos asiat tai ihmiset minua kiinnostavat.

Olen esteetikko ja pidän järjestyksestä, vaikka luonteeltani olenkin suuripiirteinen ison pensselin sutija.

Vierailija
93/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja väsyn nopeasti sosiaalisissa tilanteissa. Olen kuitenkin kiinnostunut muista ihmisistä ja vaikka en olekaan sosiaalinen, omaan hyvät sosiaaliset taidot. Olen kiltti ja tunnollinen, ja helposti muiden vietävissä, paitsi silloin kun on kyse jostakin itselleni tärkeästä arvosta. Olen huono small talkissa mutta keskustelen mielelläni syvällisemmistä asioista.

Työssäni teen asiakaspalvelua ja pystyn esittämään ulospäinsuuntautuneempaa roolia, mutta kaipaan työn vastapainoksi paljon omaa rauhaa.

Aistin helposti muiden ihmisten tunnetiloja ja voin ahdistua tästä. Toimintaelokuvat, sukujuhlat, ystävien tapaaminen, käynti kaupungin vilinässä väsyttävät.

Viihdyn yksin, luen mielelläni, käyn museoissa ja konserteissa. Minulla on kolme hyvää ystävää, ja se riittää.

Vierailija
94/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi INFJ, ja tunnistan itseni niin näistä luonnekuvauksista. Ihanaa, että löytyi tämä viestiketju!

Minua sanotaan aika boheemiksi, sillä elän omien (ehkä poikkeavien) aatteideni mukaan. Esimerkiksi työ, en kykene merkityksettömään työhön, vaan haluan tehdä jotain sellaista, missä voin auttaa muita. Kun löydän jotain merkityksellistä, annan sille kaikkeni, sillä kun päätän jotain, teen sen niin hyvin kuin vain pystyn. Olen myös äärimmäisen tiedonjanoinen, ja myös aika hengellinen, vaikka en kuulu mihinkään uskontoon. Sopeudun helposti muihin kulttuureihin, ja matkustan paljon, sillä kokemukset ovat minulle tärkeitä. Mielikuvitukseni on hyvä, ja kiinnostun monista asioista, taide, tiede, ihmiset, psykologia, urheilu, muoti... Kaikesta voi löytyä jotain, mikä 'kutittaa sieluani'.

Olen huomannut tässä vuosien varrella, että intuitioni on hyvä: erotan nopeasti teeskentelijät ja epärehelliset ihmiset, ja jotenkin vain aistin yleisen tunnelman eri tilanteissa. Ystäviä minulla on vähän, mutta he ovat minulle erittäin tärkeitä, ja heidän kanssaan minulla on erittäin merkityksellinen suhde. Tämän vuoksi minun on myös vaikea löytää sopivaa miestä itselleni, sillä kaipaan suhteeseen sisältöä, ja minun on vaikea navigoida nykyisessä deittikulttuurissa, koska en voi hypätä sänkyyn nopeasti, vaan tarvitsen aikaa, jotta voin kunnolla tutustua kyseiseen ihmiseen ja hänen ajatusmaailmaan, ja luoda henkinen yhteys tähän henkilöön.

Mieheni on INFJ ja kuvauksesi sopii häneen todella hyvin. Hänellekin sopivan kumppanin löytäminen on ollut haastavaa, mutta kun löysimme toisemme, hän uppoutui suhteeseen koko sydämellään ja sielullaan. Koen olevani valtavan onnekas, kun saan olla näin ihanan ihmisen kanssa. Sisältö ja aito tutustuminen toiseen on meillekin keskeistä suhteessa.

INFJ on harvinaisin persoonallisuustyyppi. Joskus tuntuu, että jos teitä olisi enemmän, maailma olisi parempi paikka elää. 

<3

Vierailija
95/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Myers ja Briggshän olivat amerikkalainen kouluttamaton kotirouva ja hänen tyttärensä, jotka vetivät nuo persoonallisuustyypit näin karkeasti sanottuna ahteristaan. Huvittavaa, että joku suhtautuu käytännössä horoskooppeihin rinnastettavaan humpuukiin näinkin vakavasti.

MBTI kuvaa persoonallisuuksia aika paljon laajemmin kuin horoskoopit, eikä sillä ole merkitystä, mistä jokin teoria on vedetty, jos ja kun se toimii. Etkö itse ole kokeillut, vai miksi suhtaudut noin epäluuloisesti?

Vierailija
96/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on INFJ ja kuvauksesi sopii häneen todella hyvin. Hänellekin sopivan kumppanin löytäminen on ollut haastavaa, mutta kun löysimme toisemme, hän uppoutui suhteeseen koko sydämellään ja sielullaan. Koen olevani valtavan onnekas, kun saan olla näin ihanan ihmisen kanssa. Sisältö ja aito tutustuminen toiseen on meillekin keskeistä suhteessa.

INFJ on harvinaisin persoonallisuustyyppi. Joskus tuntuu, että jos teitä olisi enemmän, maailma olisi parempi paikka elää. 

<3

Ihanaa, tämä antaa uskoa, että minäkin vielä löydän itselleni sopivan kumppanin.

Vierailija
97/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti ja väsyn nopeasti sosiaalisissa tilanteissa. Olen kuitenkin kiinnostunut muista ihmisistä ja vaikka en olekaan sosiaalinen, omaan hyvät sosiaaliset taidot. Olen kiltti ja tunnollinen, ja helposti muiden vietävissä, paitsi silloin kun on kyse jostakin itselleni tärkeästä arvosta. Olen huono small talkissa mutta keskustelen mielelläni syvällisemmistä asioista.

Työssäni teen asiakaspalvelua ja pystyn esittämään ulospäinsuuntautuneempaa roolia, mutta kaipaan työn vastapainoksi paljon omaa rauhaa.

Aistin helposti muiden ihmisten tunnetiloja ja voin ahdistua tästä. Toimintaelokuvat, sukujuhlat, ystävien tapaaminen, käynti kaupungin vilinässä väsyttävät.

Viihdyn yksin, luen mielelläni, käyn museoissa ja konserteissa. Minulla on kolme hyvää ystävää, ja se riittää.

Myös INFJ ja nautin toimintaelokuvista, varsinkin cifistä. Tarvin omaa aikaa voimaantumiseen, mutta saan energiaa myös äärielämyksistä, kuten laskuvarjohypyistä ja kilpailemisesta. Haluan olla paras.

Luen todella paljon.

Vierailija
98/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ENTP-A, joten oli turha edes vastata tähän. :D

Tein siis testin äsken mielenkiinnosta netissä ohimennen.

Vierailija
99/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein itse testatessa saanut tulokseksi tuon INFJ-määrityksen. Olen ope, yksin viihtyvä mutta rakastan ihmisiä, joihin suhtaudun myönteisesti. Sanoisin siis, että olen kuitenkin sosiaalinen, ja joskus yksinäisyys ahdistaa. Mutta joukossa en viihdy kokopäiväisesti, vaan on päästävä heti perään yksin rauhoittumaan. Muuten pinna kiristyy, Olen myös taiteellisesti itseäni ilmaiseva, enkä tarkoita että olisin siinä hyvä, mutten varmaan huonokaan. Nautin kauniista ja näen kaunista rumassakin. Mistään siloitellusta rimssutyylistä en pidä. Nautinnot ovat elämisen iloja! Kiirettä ei ole minnekään, se on itse tehtyä!

Vierailija
100/193 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on INFJ. Hän on taiteellinen, herkkä, vähän laiska, kaipaa paljon omaa tilaa ja aikaa. Omaperäinen, ja kaikki eivät ymmärrä häntä. On erittäin hyvä lasten kanssa, lämmin ja sydämellinen. Hänellä on vaikeuksia pitää sovituista aikatauluista kiinni, mikä risoo minua, vaikka olen itsekin vähän samanlainen haahuilija.

Välillä tuntuu kuin hän eläisi haavemaailmassa. On haaveillut vuosia eräästä miehestä, joka on vähän niinkuin antanut ymmärtää ettei häntä kiinnosta.Silti ystäväni on koukussa mieheen.

Olemme tosi erilaisia( itse olen xnfp - koen olevani sekä ekstrovertti että introvertti, siksi x) mutta koen että hän ymmärtää minua paremmin kuin kukaan muu.