Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi en laihdu ?

Vierailija
19.01.2015 |

Vuoden alussa aloitin uudet elämäntavat. Jätin karkit ja joka iltaiset herkut pois ja siirryin karkkipäivään kerran viikossa. Olen lopettanut aterioiden välillä napostelun kokonaan ja jättänyt aterioistani pastan ja perunan kokonaan pois. Ateriat koostuvat siis kanasta/lihasta ja erilaisista salaateista ja kasviksista. Olen myös alkanut kävellä useana päivänä viikossa tunnin lenkkejä.Luulisi että tähän mennessä olisi tapahtunut jo jotain muutosta alaspäin. Mitat 168/78

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 400g lihaa päivässä on paljon!

Vierailija
122/130 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:02"]Sinulla menee puolen viikon laihdutus hukkaan karkkipäivän takia. Tai enemmänkin, kun ketoosi ei lähde käyntiin ollenkaan. Käy joka päivä puntarilla, niin huomaat että karkkipäivän jälkeen paino nousee toista kiloa.
[/quote]Ei pidä paikkansa. Herkkupäivä kuuluu. Juo reilusti vettä ja vihreää teetä. Laihtuminen alkaa kyllä, ei heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:38"] Olen siis 1.1 aloittanut, vähän alle 30 vuotias. Ja kyllä kerron rehellisesti mitä syön, mitä hyötyisin siitä että valehtelen. Ap [/quote] Kerroit, mitä syöt ja kysyit, miksi et laihdu. Sulle vastattiin, mutta neuvot ei sulle kelpaa. [/quote] Kyllä neuvot kelpaa. Nuo oli vastauksena sille joka epäili että kerron syömiseni väärin tai että olen todellisuudessa aloittanut jo aikaisemmin pudottamaan painoa! Tosiaan kaikille vinkkaajille kiitoksia neuvoista. Ap

[/quote]

Siinä oli esitetty muitakin vaihtoehtoja kuten: lasket vahingossa väärin kalorit, et todellisuudessa syö esimerkkipäiväsi mukaisesti kuin silloin tällöin, syöt salaa itseltäsi, olet raskaana. Ymmärrät varmaan, että joku asia on pielessä kun täällä kyselet. Jos viikosta toiseen syö alle kulutuksen eikä laihdu, niin silloin ei syö alle kulutuksen tai jokin muu asia nostaa painoa. Ei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin se, että et kerro kaikkea. Kerro nyt se asia, niin osataan auttaa. Ja miksikö valehtelisit? No vaikka huviksesi, emmehän me sinusta tiedä todellisuudessa mitään.

Vierailija
124/130 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa on elämässä muutakin sisältöä kuin valehdella vauvapalstalla. Kysyin vain neuvoa täältä koska olen varma että täällä on aina paikalla joku joka on itsekin pudottanut painoa ja paininut samojen ongelmien kanssa ? Minulla on muuten kuukautiset parhaillaan. Voisiko olla että se on aiheuttanut turvotuksia eikä vaaka siksi näytä vielä miinusta ? AP

Vierailija
125/130 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän tasan tarkkaan että en syö salaa itseltäni! Ap

Vierailija
126/130 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:41"]

Hahaa on elämässä muutakin sisältöä kuin valehdella vauvapalstalla. Kysyin vain neuvoa täältä koska olen varma että täällä on aina paikalla joku joka on itsekin pudottanut painoa ja paininut samojen ongelmien kanssa ? Minulla on muuten kuukautiset parhaillaan. Voisiko olla että se on aiheuttanut turvotuksia eikä vaaka siksi näytä vielä miinusta ? AP

[/quote]

No tuota...joo. Tällainen pikku juttu sitten unohtui suuresta mysteeristä.

Vierailija
127/130 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se voi siis vaikuttaa ? Ap

Vierailija
128/130 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että menkat vaikuttaa, kun olet laihduttanut jo kolme viikkoa.

Vierailija
129/130 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun irtokarkeissa on joku 900-1500 kcal per kerta....

Vierailija
130/130 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän söi ennen saman verran herkkuja per ilta. Aika irrelevanttia siis.