Mitä korona on teiltä vienyt ?
Kommentit (98)
Ei mitään. Mutta toi koronakilot!
Luottamuksen ihmisten kykyyn toimia vastuullisesti. Koronaa on tänne lennätetty ja laivattu, sekä busseilla haettu Venäjältä. Koronarokotetta vastustetaan. STM ja THL ovat samaa ja eri mieltä keskenään samaan aikaan. Hallitus miettii ja toimii, sitten joskus, kun ollaan jo myöhässä.
Ei mitään,mutta olen huomannut että tuonut ihmisistä huonoja puolia entisestään esiin,toivotaan kuolemia,pakkorokotuksia,leirejä ja muuta täyttä totalitarismia, eikä toi korona edes näy muuta kuin ihan alussa,moni käyttäytyy kuin mitään koronaa oliskaan ja luulevat että ratkaisu on kokeellinen myrkkyrokote.
Terveys meni, sairastin covidin keväällä 2020. Hauska lukea mitä hölmöjä noi rokotevastaiset on. Vaikkei tautiin kuole, siitä jää pysyvät vammat sisäelimiin. Tervemenoa dialyyseihin.
Mieheni yrityksen, mikä toi meille hyvän elintason vaikka ei rikkaita oltukaan. Joudumme myymään rakkaan kotimme. Mielenterveys ja fyysinen terveys rakoilee. Empä olisi tätä uskonut vuonna 2019 kun elimme onnellista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Terveys meni, sairastin covidin keväällä 2020. Hauska lukea mitä hölmöjä noi rokotevastaiset on. Vaikkei tautiin kuole, siitä jää pysyvät vammat sisäelimiin. Tervemenoa dialyyseihin.
Rokotetut vasta hölmöjä ovatkin,joka piikistä tullut jonkinlainen haitta,monille korona on pelkkä nuha flunssa ja kuume, ei mun lähipiirissä tai kukaan tuntemani tai tuntematon oo joutunut koronan takia sairaalaan, pelkkää teatteria koko korona jonka varjolla tehdään jotain häikäilemätöntä.
Hyväuskoisuuden "asiantuntijoita", poliittisia päättäjiä sekä mediaa kohtaan.
Äidin vei korona. Kun korona alkaa viemään lasia niin tulee täydellinen lock-dowsohon mä en osallistu.
Ei vienyt vaan tuonut. Ymmärrän mikä on tärkeää täällä eläessä. Aikaa olla rauhassa ja pohtia syvällisiä. Ihanaa aikaa.
Hmm aika jännä mutta korona ei ole viennyt minulta mitään eikä arkeni ole muuttunut millään tavalla koronan takia. Olen luonteeltani intovertti ja baareissa minä en käy koska en alkoholia käytä.
Töitäni en etänä voi tehdä eli työpaikalla olen joutunut olemaan.
Kasvomaskiakaan ei ole kertaakaan tarvinut käyttää sekä piikkiä en tarvitse kun en baareissa käy.
M31
Luottamuksen päättäjiin ja rehellisyyteen ja ihmisten fiksuuteen.
Useita tapahtumiin osallistumista. No ainakin rahaa on säästynyt.
Työpaikan ja toimeentulon. Olin ennen laivalla töissä, en ole enää.
Työkyvyttömyyseläkkeen. Kun korona tuli, niin minut pakotettiin takaisin työnhakijaksi.
Kahdentoista eläkevuoden jälkeen. Kelassa sanottiin, etteivät nämä todistukset enää riitä. Ohisalo oli antanut ohjeen että eläkeläisiä kirjattava takaisin työttömiksi jos vähänkin mahdollista.
Nyt ollaan taas työttömänä. Eläketestit kävin läpi 2000-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös sairastanut. Ei jäänyt yhtään mitään vammoja että turhaan lietsot paniikkia. Kannattaa pitää kunnostaan huolta jo nyt, syödä terveellisesti ja liikakilot pois.
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkkeen. Kun korona tuli, niin minut pakotettiin takaisin työnhakijaksi.
Kahdentoista eläkevuoden jälkeen. Kelassa sanottiin, etteivät nämä todistukset enää riitä. Ohisalo oli antanut ohjeen että eläkeläisiä kirjattava takaisin työttömiksi jos vähänkin mahdollista.
Nyt ollaan taas työttömänä. Eläketestit kävin läpi 2000-luvulla.
Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Mutta toi koronakilot!
Ei ole vienyt minultakaan.
Mutta mitä ihmettä on koronakilot?
Olen kuullut tätä sanotavan ennenkin. En vain tajua miten tällainen asia voi vaikuttaa painoon?
Paitsi tekosyy mässäillä entistä enemmän.
Uskoni lääkäreihin ja lääketieteeseen romahti lopullisesti. En usko myöskään enää yhtään poliitikoihin tai päätöksentekijöihin. Usko tulevaisuuteen on myös heikentynyt ja koronapassi osoittaa huolestuttavia merkkejä tyranniasta. Pelkään myös, että joudutaan taas kohta makselemaan tukipaketteja etelään, kun heidän pääasiallinen tulonsa eli matkailu on loppunut. Suomen tehtävä on elättää kaikkia ja se masentaa todella.
Hyviä puolia on ehdottomasti se ettei tarvitse nähdä ketään tai käydä yliopistolla tai työpaikalla. Etäily on mukavaa. Toinen iloinen asia on se, että rahaa on säästynyt paljon kun ei käy ulkona lounailla ja kahvilla jne.
Korona vei luottamuksen siihen, että ihmisten viisaus olisi kasvanut, olisi opittu jotain historiasta. No, ei olla. Vienyt tulevaisuuden uskon ja toivon lasteni tulevaisuudesta. Itse tauti ei ole tätä aiheuttanut, vaan kokeellisen rokotteen myötä alkanut ihmisajojahti ja joukkohysteria, jossa kysymyksiä ja epäilyksiä ei suvaita. Ja aina kun ne kielletään, se on tarkoittanut jotain pahaa asiaa, jota jälkeenpäin kauhistellaan.
Erotellut tyhmät viisaista.