Mitä korona on teiltä vienyt ?
Kommentit (98)
Työt...ja toimeentulon !
Ensin Korona vei tilaukset (peruttii) ... sitten meni työmaat kiinni....
... no sitten vähän aukes.... mut kohta vie ne taas.... koska pitää olla KORONAPASSI tai ei ole töitä
Kaksi ystävää on vienyt.
Useita sosiaalisia suhteita sotkenut.
Gyysisen kunnon.
Ansionmenetyksiä.
Mahdollisuuden tavata läheisiä normaalisti.
Rajoitusten vuoksi harrastusmahdollisuuksia yms.
96-vuotiaan rokottamattoman kummitädin.
Halvan Venäjän bensan ja tupakan. Kiitos ei muuta.
Turhat rahanmenot ja enimmän tuhlausinnon.
Isän viimeiset kuukaudet. Hän ei ollut saattohoidossa, vaan epävarmassa tilassa sairaalassa. Onneksi ennen isän lähtöä ehdittiin vielä nähdä. Se surettaa, että hän joutui olemaan kuukausia yksin sitä ennen.
Kaiken. Menetin kaiken korona-pelissä.
Ei mitään. Ja jotenkin on elämä nyt paremmalla mallilla kuin 2 v sitten.
Avioliiton, ulkomaanmatkat, ystävät, festarit ja pian mielenterveyden.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa uskon median puolueettomuuteen. Ja minä todella olen siihen uskonut aiemmin.
Sama täällä!
Mitään en tunne menettäneeni. Tunnen vain saaneeni henkisen heräämisen. Olo on hyvä.
Ei mitään. On vain lisännyt töitä ihan älyttömästi. Ja ei, en ole hoitoalalla. Kyllä kuulkaa monella muullakin alalla on koko koronan aikana painettu niska limassa. Ite oon ihan tehdastöissä. Jostain ne kaikki käytettävät materiaalitkin maailmaan tuotetaan. Ja muualtakin kuin Kiinasta. Olen koko tämän koronan aikana painanut töissä niin paljon, että suorastaan toivon joutuvani lomautetuksi. Alkaa olla kroppa ihan loppu.
Plussana on se että työmatkoihin kuluu vähemmän aikaa kun ei tarvitse olla usein toimistolla. Teen itseasiassa vähemmän töitä kuin ennen koronaa.
Negatiivisena asiana on se etten luota enää Suomen mediaan. Tuntuu että ihmisiä peloitellaan, suurin osa sairastaa Koronan kuitenkin flunssana. Tuntuu kohtuuttomalta tämä rokottamattomien syyllistäminen ja olen täysin väsynyt median jatkuvalla syötöllä rummuttamaan pelkopropagandaan. Väsyttää ja v••taa tämä hysteria mikä on mielestäni kohtuutonta.
Itse mieluiten valitsisin Koronan sairastamisen kuin tämän jatkuvan hysterian. Missään muussa maassa ei panikoida niin paljon mitä Suomessa.
Olen ottanut molemmat rokoitukset mutta nämäkin siitä syystä etten tartuta riskiryhmiä ja että pääsen matkustamaan.
Onnea , hienoa tällaisetkin kokemukset.