olenko lesbo vai bi vai mikä on homman nimi ?
Eli :
Olen jo kolmenkympin paremmalla puolella oleva nainen. Rakastunut aina miehiin ja rakastan miehekkyyttä ja komeita miehiä. Suhteen alussa kiihotunkin miehestä vaikka yhdyntä onkin minulle ollut jotenkin ....... vaikeaa.... Aina sillon tällöin oikein fantasioin miehen kanssa sekstailusta ynnä muuta ...... MUTTA. Se mikä saa minut ihan villiksi on seksi naisen kanssa. Ikinä en ole kokeillut mutta kovasti haluaisin. Tykkäisin peppuseksistäkin mutten missään nimessä miehen kanssa. Haaveilen siitä naisen kanssa. Hoh hoh,,aivan kuumottaa kun ajattelenkin !
Ainut ongelma tässä on vain se, että vaikka haaveilenkin siiitä, että nainen antaisi minulle suuseksiä , itse en vain pysty edes KUVITTELEMAAN että tekisin sitä naiselle. Mieheltä tykkään kyllä ottaa suihin.
Eli onko muita ? Onko tälle nimitystä ? :D haluaisin niin kokeilla naisen kanssa mutta voisin korkeintaan sormella ... en tiedä ... oli pakko hieman tuulettaa päätä :)
Kommentit (6)
vain itse voit sen tietää:)
uskon, että jos on jollain tapaa ei-hetero fiilis, niin silloin se pitää paikkansa.
itse kuvittelin olevani hetero. ihastuin miehiin mutta ikinä ei edennyt suhteeseen. kokeilin seksiä miesten kanssa, mutta homma tuntui yleensä aika epämielyttävältä. kuvittelin sen johtuvan siitä, että en tuntenut tai rakastanut näitä miehiä, ja jos oikea osuisi kohdille niin tuntuisi paremmalta. kuitenkin eräs nainen vei jalat alta. en olisi voinut kuvitella seksiä naisen kanssa mutta tilanne oli päällä ja kas, se tuntuikin mahtavalta!
itse kamppailen nyt siitä, olenko bi vai lesbo. edelleen uskon, että voisin olla tietynlaisen miehen kanssa mutta olen kuitenkin epävarma nauttisinko seksistä.
ei kai auta muu kuin kokeilla;)
Itseasiassa tuolle Ap:n mainitsemallle on olemassa nimikin, etten sanoisi diagnoosi. Kyse on siitä, että ap on mahd. Bi-curious, jostta wikipedia tietää kertoa, että se tarkoittaa useimmiten heteroseksuaalista henkilöä, joka voi haluta kokeilunhaluisena luoda suhteen ja/tai harrastaa seksuaalista kanssakäymistä samaa sukupuolta olevan kanssa.Termiä käytetään myös homoseksuaalisesta tai lesbosta henkilöstä, joka haluaa puolestaan kokeilla edellä mainittua vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sen tynkä artikkeli jatkuu myös, että termiä voidaan käyttää myös henkilöstä, joka harkitsee identifioitumista biseksuaaliksi, mutta ei ole sitä toistaiseksi tehnyt. - itse suhtaudun tähän jölkimmäiseen määritelmään vähän skeptisesti, koska seksuaalisen suuntaumisen harkinta saa minussa tuntee, kuin seksuaalisen suuntautumisen voisi aina valita, mutta niin ei mielestäni ole. Ja toisekseen haluan sanoa, että ei kenestäkäään tee mitään seksuaalia pelkät satunnaiset fantasiaiat. Tai, vaikka satunniasesti siis joiatain kertoja olisi kokenut petipuuhia samaa sukupuolta olevan kanssa niin olisi sitten homo/ lesbo tai "edes" bi -seksuaali, vaan juurikin utelias (curioius). Se, mistä tällainen uteliaisuus johtuu tai miksi kaikki eivät ainakaan omien sanojensa mukaan koskaan koe sellaista kertoo - niin en osaa vastata, Olisi liian yksinkertaista vastata, että se johtuu "oikean seksin" puutteesta ja aivojen tai ihmisen halusta saada seksuaalista nautintoa jostain...
Ihmisillä on hirveä tarve lokeroida itsensä. Siis noin yleisesti. Seksuaalisuus on monimutkainen, monimuotoinen asia ja aina kaikille sitä ei vaan näppärästi saa ängettyä johonkin tiettyyn karsinaan. Ehkä olet bi-curious tai mikä lienee, mitä väliä sillä on. Tärkeintä on että olet itse onnellinen.
"Ihmisillä on hirveä tarve lokeroida itsensä. Siis noin yleisesti. Seksuaalisuus on monimutkainen, monimuotoinen asia ja aina kaikille sitä ei vaan näppärästi saa ängettyä johonkin tiettyyn karsinaan. Ehkä olet bi-curious tai mikä lienee, mitä väliä sillä on. Tärkeintä on että olet itse onnellinen." - Saanko saivarrellla? Ensikis lokerointi on toki yleensä turhaa, mutta toisaalta se auttaa pitämään toisinaan pään kasassa. Ja, mitä tuohon onnellisuuteen tulee, niin suhtaudun siihen, ehkä vähän kylmästi. Onni on pienissä asioissa ja hetkissä. ja kenties kovin katoavaista. olen varmaankin vähän heikko mies, mutta minua toisinaan sieppaa se, että osa -en sanonut, että- kaikki mutta siis osa tuntuu ajattelevam. että pysyvä onni saavutetaan kun löytää sen "oikean" rinnalleen. Toki kumppanin löytäminen ja rinnalla olo voi auttaa onnen säilyttämisessä, mutta kyllä on suhteettomat paineet kumppanin löytämisessä, jos hänenn tehtävä on tuoda pysyvä onni toiselle.
Mun vaimo pitää itseään lesbona, vaikka ei oo ikinä antanut suuseksiä naiselle. Mua se ei haittaa, tykkään olla itse aktiivisempi.