Järkyttävä Kurvin Lidl
..palvelu, asiakkaat, you name it.
Tässä Kurvin vieressä asuvana joudun valitsemaan kahdesta pahasta, jos haluan käydä kaupassa, jossa isompi valikoima. Joko Lidl, jossa halvat hinnat mutta kamala robottipalvelu tai S-market, jossa kaikki myyjät vaikuttavat stressaantuneilta. Uusinta uutta on se, että myyjä on teennäisen ystävällinen kassalla ja toivottaa hyvää päivänjatkoa. Olen yrittänyt etsiä myyjää, joka ei toivota hyvää päivänjatkoa. Itselleni ei siitä tule hyvä mieli, kun tiedän, että myyjän on pakko toivottaa hyvää päivänjatkoa. Samoin se yliyrittäminen on kauheaa.
Kommentit (20)
Voi ei. Nyt ollaan isojen ongelmien äärellä.
Oivoi. Jaxihali ja hyvää päivänjatkoa sulle.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:50"]
[/quote]
Kyllä musta on kiva asioida kaupoissa, joissa on asiallinen tai vielä mieluummin mukava palvelu. Ja silläkin on väliä, vaikuttaako paikka kivalta työpaikkana. Eli itse asiassa ollaan isojen asioiden äärellä, jos puhutaan työviihtyvyydestäkin. ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:53"]
[/quote]
Kyllä musta on kiva asioida kaupoissa, joissa on asiallinen tai vielä mieluummin mukava palvelu. Ja silläkin on väliä, vaikuttaako paikka kivalta työpaikkana. Eli itse asiassa ollaan isojen asioiden äärellä, jos puhutaan työviihtyvyydestäkin. ap
[/quote]
Et sinä voi puhua toisten työssä viihtymisestä omien tulkintojesi ja olettamuksiesi perusteella.
Onko Kurvissa S-Market? K-Marketissa on mielestäni ihan normaalia palvelua. Työ kaupoissa lienee aika stressaavaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:53"]
[/quote]
[/quote]
Et sinä voi puhua toisten työssä viihtymisestä omien tulkintojesi ja olettamuksiesi perusteella.
[/quote]
Jaa miks? :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:02"]
Onko Kurvissa S-Market? K-Marketissa on mielestäni ihan normaalia palvelua. Työ kaupoissa lienee aika stressaavaa.
[/quote]
Piritorilla on.
No olen asunut tässä jo useamman vuoden ja S-marketissa kukaan myyjä ei koskaan juttele mitään kassalla. Sen sijaan kun työpaikkani lähelle tuli kauppa, niin siellä olen jo montakin kertaa jutellut mukavia myyjän kanssa kassalla. Mieluummin asioinkin sitten siellä. Sellaisesta näissä Kurvin kaupoissa voi vain haaveilla. Ap
Myös se käytös, mitä olen päässyt tuolla todistamaan..yksi mamunainen jätti ostoskorinsa jonoon, kun lähti palauttamaan pulloja. No, on ymmärrettävää, että hänet siitä kiilattiin mutta yksi keski-ikäinen mies huusi naiselle tavalla että taas ihan hävetti olla suomalainen. Vaikka ei nyt nainenkaan ihan loppuun asti asiaa miettinyt siinä, että hänen paikkansa olisi jonossa säilynyt, kun hänen pullonpalautuksensa kesti jonkin aikaa niin miehen käytös oli silti aivan törkeää.
Sen lisäksi tuolla näkee aina Kurvin nistejä, tosin niin kyllä S-marketissakin. Ap
On se Kampinkin Lidl sitä luokkaa, että pakko sanoa asioivani mieluummin muualla. Asiakaskunta kaikki sellaista sakkia, että haluaa pitää kassistaan ja lompakosta kiinni koko ajan (ulkomaalaisia, sossun tuilla elävän näköisiä...). Likainenkin. Asioin mieluummin toisaalla. Muuten ei ole Liiteriä vastaan mitään, kauan Keski-Euroopassa asuneena ihan normi kauppa. Harmi että kerää tuollaisen poppoon ainakin pk-seudulla.
Mä olen siellä aina saanut kassalla hyvää palvelua, mutta itse liike on järkyttävä. Tulee aina ahtaanpaikankammo kun siellä vierailee. Ja kahden kolmen aikaan kaikki kassat käytössä ja silti jonot liikkeen takaseinään asti (jonne ei oikeastaan ole kauhean pitkä matka...). Eipä se Lidlin vika ole. Mutta tämän takia harvemmin käyn siellä, vaikka sopivasti onkin työ-/kotimatkan varrella.
Oletko ap jotenkin kehitysvammainen, assburger vai muuten vaan tyhmä? Oikein tyypillinen Kurvin asukas siis... Tollasta paskaa siellä on kadut täys.
Tuli mieleen, että ei kai persperpurilais-Henu ole muuttanut Kurviin? Itseilmaisu ja juttujen sisältö ihan 1:1.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:48"]..palvelu, asiakkaat, you name it.
Tässä Kurvin vieressä asuvana joudun valitsemaan kahdesta pahasta, jos haluan käydä kaupassa, jossa isompi valikoima. Joko Lidl, jossa halvat hinnat mutta kamala robottipalvelu tai S-market, jossa kaikki myyjät vaikuttavat stressaantuneilta. Uusinta uutta on se, että myyjä on teennäisen ystävällinen kassalla ja toivottaa hyvää päivänjatkoa. Olen yrittänyt etsiä myyjää, joka ei toivota hyvää päivänjatkoa. Itselleni ei siitä tule hyvä mieli, kun tiedän, että myyjän on pakko toivottaa hyvää päivänjatkoa. Samoin se yliyrittäminen on kauheaa.
[/quote]
Kuten aina: ammatinvalintakysymys!
Ei pidä mennä asiakaspalvelutyöhön, jos se on vastenmielistä. Voit tehdä jotain muuta pienipalkkaista työtä, jossa ei tarvitse toivottaa hyvää päivänjatkoa.
Se Kurvin Lidl on vaan tosi ahdas. Sille ei oikein mitään voi.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:48"]..palvelu, asiakkaat, you name it. Tässä Kurvin vieressä asuvana joudun valitsemaan kahdesta pahasta, jos haluan käydä kaupassa, jossa isompi valikoima. Joko Lidl, jossa halvat hinnat mutta kamala robottipalvelu tai S-market, jossa kaikki myyjät vaikuttavat stressaantuneilta. Uusinta uutta on se, että myyjä on teennäisen ystävällinen kassalla ja toivottaa hyvää päivänjatkoa. Olen yrittänyt etsiä myyjää, joka ei toivota hyvää päivänjatkoa. Itselleni ei siitä tule hyvä mieli, kun tiedän, että myyjän on pakko toivottaa hyvää päivänjatkoa. Samoin se yliyrittäminen on kauheaa. [/quote] Kuten aina: ammatinvalintakysymys! Ei pidä mennä asiakaspalvelutyöhön, jos se on vastenmielistä. Voit tehdä jotain muuta pienipalkkaista työtä, jossa ei tarvitse toivottaa hyvää päivänjatkoa.
[/quote]
Voi kuule, ei se, että olet asiakaspalvelussa, tarkoita sitä, että robottina tarvii suoltaa ihan mitä tahansa paskaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:25"]
Oletko ap jotenkin kehitysvammainen, assburger vai muuten vaan tyhmä? Oikein tyypillinen Kurvin asukas siis... Tollasta paskaa siellä on kadut täys.
[/quote]
Näköjään jollain on hyvin paha olo, kun näin pitää haukkua.
Muutta helvettiin senki itkevä juppi ja anna meidän olla.
Kurvin Lidlissä ei kannata ottaa paistopisteestä mitään. Useamman kerran nähnyt kun nistit ottaa koreista käsin leipää tms. pitää vielä käpälöidä useampaa varmuuden vuoksi. Kerran yksi nisti sylkäisi "juustohyllyyn".
välttelen sitä lidliä. vaikea kulkea kun käytävät liian kapeita ja ihmisiä parveilee ympäriinsä