Mitä näistä suostuisit tekemään 150 miljoonasta?
Eli mitä näistä asioista suostuisit tekemään isosta summasta rahaa (150milj.). Kiinni et jäisi ja kukaan ei saisi tietää, että se olit sinä.
A) Tekemään työpaikallasi ison virkavirheen, esim asiakkaiden tai yrityksen tietojen laaja levittely, aseman väärinkäyttö, arvoesineiden varastelu, hyvin päihtyneenä työpaikalle meno, joku muu potkujen arvoinen asia
B) Puolison pettäminen
C) Kaupasta jonkun asian varastaminen, yli 50e
D) Toisen ihmisen pahoinpitely
E) Toisen ihmisen murhaaminen
F) Tuhopoltto, rakennus tai metsä
G) Autolla ylinopeutta yli 50km/h
H) Puolison jättäminen
I) Seksin myyminen
J) Alasti Helsingin keskustassa kävely neljältä iltapäivällä parin tunnin ajan.
K) Oman paskan syöminen
L) Oman lapsen lyöminen
M) Suomen lipun polttaminen
Kommentit (114)
Kyllä mä moisesta rahasummasta voisin tehdä vaikka kaikki muut peräkkäin, paitsi toisen ihmisen murhaamisen.
Älkää nyt kukaan väittäkö ettei söis paskaansa, myis itseänsä tai ajais ylinopeutta tuollaisesta rahasummasta.
Murhaa en tekisi siksi, että se jättäisi traumat ja siitä jouitis istumaan liian kauaksi aikaa.
Tuosta rahasummasta ja noilla ehdoilla kaikkia noista. Tosin tappamisessa ja pahoinpitelyssä pitäisin ehtona sitä, että kohteen saa itse valita.
Murhaamiseen ja paskan syömiseen en kykenisi, mutta muuhun kyllä.
Vain F, jos saisin valita kohteen. Polttaisin anoppilan. Siis ilman appea ja anoppia tietysti. Rakennus on aivan hirveä homekasa, joka töin tuskin pysyy pystyssä. Ulkovessa, kissan kokoisia muurahaisia sisällä ja sitä rataa. Toivottavasti se syttyy palamaan itsestään ennen kuin tulee perikunnalle.
Kaikki paitsi toisen murhaaminen ja puolison jättäminen
Olen ajanut moottoripyörällä 150km/h ylinopeutta enkä saanut euroakaan, joten G.
Näin nopeasti ajateltuna tekisin kaiken muun paitsi söisin paskaa. Ja kun asiaa hetken mietin, niin jos joku setelituppoa ja kakkakippoa heiluttelisi nokan edessä niiiiiiiiiiin...
Hah. No kaiken voisin tehdä, mutta en murhaa.
Kaikki paitsi ketään ne tappaisi ja lasta en löisi.
Muutaman olen varmaan tehnytkin, kuten jättänyt "puolison" joka ei ollut aivan sitä mitä alussa esitti olevansa tai ajanyt ylinopeutta yli 50km/h (aikoja sitten, vanhentunut, poliisisetä istuu vaan takaisin alas). Työssäkin olen varmaan mokaillut mutten potkujen arvosta, tai ainakaan jäänyt kiinni :) .
Lippu hävitetään muutenkin polttamalla joten eihän tuo ole edes rikos. Jos rikos pitäisi valita, niin tuhopoltto. Kohde pitäisi vaan valkata huolella ettei tule henkilö- yms. ylimääräisiä vahinkoja.
En tajuu miten ei voi jäädä kiinni puolison jättämisestä ja kukaan ei sais tietää etten se ois minä...
C ja G ei tuottais erityisiä vaikeuksia, varsinkaan G. I:tä voisin harkita, jos kyseessä ois yksi kerta eli yksi pano ja kohteen saisi valita. Oletan, että 150 miljoonaa saisin jokaisesta näistä. Huh, olisin aika rikas, vaikken tuon enempää juttuja tekiskään.