Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä näistä suostuisit tekemään 150 miljoonasta?

Vierailija
18.01.2015 |

Eli mitä näistä asioista suostuisit tekemään isosta summasta rahaa (150milj.). Kiinni et jäisi ja kukaan ei saisi tietää, että se olit sinä.

A) Tekemään työpaikallasi ison virkavirheen, esim asiakkaiden tai yrityksen tietojen laaja levittely, aseman väärinkäyttö, arvoesineiden varastelu, hyvin päihtyneenä työpaikalle meno, joku muu potkujen arvoinen asia

B) Puolison pettäminen

C) Kaupasta jonkun asian varastaminen, yli 50e

D) Toisen ihmisen pahoinpitely

E) Toisen ihmisen murhaaminen

F) Tuhopoltto, rakennus tai metsä

G) Autolla ylinopeutta yli 50km/h

H) Puolison jättäminen

I) Seksin myyminen

J) Alasti Helsingin keskustassa kävely neljältä iltapäivällä parin tunnin ajan.

K) Oman paskan syöminen

L) Oman lapsen lyöminen

M) Suomen lipun polttaminen

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta edes varsinaisia vaihtoehtoja: Kaikkea. Mihin saa ilmoittautua?

Vierailija
102/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kaikki. Missä rahat viipyy?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että elämäsi on niin köyhää, että näet häpeällisten tekojen tekemisen soveliaana keinona saada paljon rahaa.

Suosittelen, että luet enemmän hyvää kirjallisuutta, niin elämäsi voi tuntua paremmalta. 

Vierailija
104/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:44"]Eli mitä näistä asioista suostuisit tekemään isosta summasta rahaa (150milj.). Kiinni et jäisi ja kukaan ei saisi tietää, että se olit sinä.

A) Tekemään työpaikallasi ison virkavirheen, esim asiakkaiden tai yrityksen tietojen laaja levittely, aseman väärinkäyttö, arvoesineiden varastelu, hyvin päihtyneenä työpaikalle meno, joku muu potkujen arvoinen asia
B) Puolison pettäminen
C) Kaupasta jonkun asian varastaminen, yli 50e
G) Autolla ylinopeutta yli 50km/h
H) Puolison jättäminen
I) Seksin myyminen
J) Alasti Helsingin keskustassa kävely neljältä iltapäivällä parin tunnin ajan.
M) Suomen lipun polttaminen

Vierailija
105/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha määrää

Vierailija
106/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C, G ja M

Vierailija
107/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:38"]

Raha määrää

[/quote]

Ei määrää mua.

Vierailija
108/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin noista kaiken :D Kuka muka ei? Oletan siis että puhutaan 150 miljoonasta eurosta, Yhdysvaltain dollarista tai jostain muusta valuutasta jolla on suurin piirtein sama arvo.

Vierailija
109/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaiken paitsi murhan. 

Vierailija
110/114 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:30"]Surullista, että elämäsi on niin köyhää, että näet häpeällisten tekojen tekemisen soveliaana keinona saada paljon rahaa.

Suosittelen, että luet enemmän hyvää kirjallisuutta, niin elämäsi voi tuntua paremmalta. 
[/quote]

Tuntuu ettei ihmiset nykyään ymmärrä kuinka paljon valtaa oikeasti rikkailla ihmisillä on. Sitten löytyy näitä hulluja, jotka tekee mitä vaan rahasta. Se on pelottavaa!

Ap

Vierailija
111/114 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:42"]

Heteromies: antaisitko tuosta summasta toisen miehen työntyä takaapäin sisääsi ja ruiskia lastinsa peräaukkoosi? Jyystäminen olisi 10 minuutissa ohi ja sitten sinulla ja perheelläsi olisi loppuelämäksi turvattu tulevaisuus.

[/quote]

No aivan varmasti antaisin. Voisin jopa jostakin kymppitonnista. Kunhan on testattu  ettei fägärillä ole hiviä.

[/quote]

Siinä oikea urheilullinen asenne!

Vierailija
112/114 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi edes tuhannesta miljoonasta mitään noista. Ajan kyllä joskus ylinopeutta, sakkoja en ole koskaan saanut, mutta jos saan, maksan kyllä. Pettämään ja jättämään en suostu rahasta enkä ilmaiseksikaan. Olen uskollinen ja avioliittooni sitoutunut. Siksi myöskään itsensä myyminen ei käy minulle, ei miljoonistakaan. Mitkään murhat, pahoinpitelyt, kaupasta varastamiset tai muut tahalliset rikokset eivät sovi mun asennemaailmaan ja mun omalletunnolle.

Joka haluaa vääryydellä rikastua, niin siitä vaan. Minulle on tärkeämpää puhdas omatunto ja hyvä elämä. Raha ei tee ihmistä onelliseksi. Usein käy päinvastoin.

Vierailija
113/114 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mikään ongelma kävellä alasti jossain Helsingissä. Kotikaupungissa en kävelisi, on sen verran julkinen työpaikka minulla.

Vierailija
114/114 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, paitsi murha (jollen saisi valita kohdetta) ja lapsen lyöminen.