Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhetta vai puhumattomuutta seksistä?

Vierailija
10.12.2022 |

Oletko sitä mieltä, että nykypäivänä pitää seksistä pystyä parisuhteessa puhumaan yhtä avoimesti kuin mistä tahansa muustakin aiheesta vai oletko sitä mieltä, että kyse on edelleen niin intiimistä asiasta, että siitä ei juuri pitäisi puhua?

Seksipuheella en tarkoita valitusta tai huutelua vaan asiallista puhetta kun seksi on tavoitteena, kun sitä harrastetaan tai sitä jälkipuidaan. Ennenhän sanottiin että siitä puute, mista puhe, mutta onko tosiaan? Jos tavoitteena onkin parempi seksi eikä syynä ole puute.

Oletko kohdannut tilanteita, jolloin tuppisuisuus seksin suhteen on parempi vaihtoehto kuin puhe siitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on kovin herkkä asia, turha siitä on puhua, tekemään vaan. 

Vierailija
2/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä jonka ajatusmaailm pyörii koko ajan ko aiheen ympärillä. Liekö sitten oidipaaöovaihe jäänyt puutteelliseksi tai sitten anaalikauden frustraatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kaikille niin helppoa. On erilaisia lukkoja. Epävarmuutta ja aiheeseen liittyviä pelkoja.

Vierailija
4/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppisuisuus on ainoa vaihtoehto silloin, jos toinen ei halua asiasta puhua. Muuten menee jankuttamiseksi, jolla ei koskaan ole hyvä lopputulos vaan pahentaa vaan asiaa.  Mitä olen kuunnellut niin valitettavan yleinen asia parisuhteissa. Ei sille mitään voi, jos molemmat ei halua muutosta. Ainoa vaihtoehto on parin vaihto, jos asia on todella tärkeä.

Vierailija
5/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on keskimääräisen, tavallisen ihmisen tarve, mutta me emme mieheni kanssa ole koskaan erityisesti puhuneet seksistä.

Olemme tosi onnellisia yhdessä, kaksi lasta ja sängyssä molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
6/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävä jonka ajatusmaailm pyörii koko ajan ko aiheen ympärillä. Liekö sitten oidipaaöovaihe jäänyt puutteelliseksi tai sitten anaalikauden frustraatio.

Tuntuu, että puolet Tinderin miehistä elää jossain anaalikauden frustraatiossa, kun anaali on ainoa tähtäin.

Vierailija
7/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on keskimääräisen, tavallisen ihmisen tarve, mutta me emme mieheni kanssa ole koskaan erityisesti puhuneet seksistä.

Hmm, mistä tiedät, jos ette asiasta koskaan puhu. Voisi tulla yllätyksiä, jos puhuisitte. Itselleni oli täysi yllätys, mitä mies ajatteli, kun ekan kerran siitä alettiin kunnolla puhua.

Ap

Vierailija
8/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mulla ongelma, kun vaimo ei halua puhua. Haluaisin muutakin kuin vain perinteistä penetraatiota, mutta vaimo pyrkii sillä kuittaamaan kaiken. Hän käyttää kaikki keinot, jotta laukeaisin nopeasti ja hän voisi jatkaa muita hommia. Turhauttaa, kun itse olen enemmän nautiskelija. En ole asiasta kehdannut sanoa, kun voi mennä lukkoon koko tilanne. Nythän seksiä sentään ajoittain vielä on. M49

Vierailija
9/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt joskus puhua, kun sängyssä ei mene hyvin, mutta sain huomata että johti rumaan riitaan. Siispä olen hiljaa, ehkäpä vaihdan tässä kumppania.

Halut näyttää jo kyllä itseltäkin menneen.

Vierailija
10/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kaikille niin helppoa. On erilaisia lukkoja. Epävarmuutta ja aiheeseen liittyviä pelkoja.

Eikä asiaa useinkaan pidetä niin tärkeänä, että mentäisiin ajoissa terapeutille. Onhan seksi parisuhteessa usein aivan keskeinen asia.

Ap

Vierailija
11/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä mulla ongelma, kun vaimo ei halua puhua. Haluaisin muutakin kuin vain perinteistä penetraatiota, mutta vaimo pyrkii sillä kuittaamaan kaiken. Hän käyttää kaikki keinot, jotta laukeaisin nopeasti ja hän voisi jatkaa muita hommia. Turhauttaa, kun itse olen enemmän nautiskelija. En ole asiasta kehdannut sanoa, kun voi mennä lukkoon koko tilanne. Nythän seksiä sentään ajoittain vielä on. M49

Olen itsekin nautiskelija, joka tykkää antaa ja saada. Yritin saada asioita menemään siihen suuntaan, muttei miestä kiinnostanut. Kaksi kuukautta jaksoin, sitten oli pakko lähteä.

N49

Vierailija
12/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mistä tiedät, jos ette asiasta koskaan puhu. Voisi tulla yllätyksiä, jos puhuisitte. Itselleni oli täysi yllätys, mitä mies ajatteli, kun ekan kerran siitä alettiin kunnolla puhua.

Ap

Miksi puhuisimme jos ei kumpikaan koe sille tarvetta? Kyllä me molemmat olemme aikuisina ihmisinä riittävän kypsiä sen sanomaan mikäli jokin isosti hiertäisi tai toinen olisi tyytymätön. Esim raskauksieni aikana emme juuri harrastaneet seksiä ihan alkuraskautta lukuunottamatta, koska minun vointini oli niin huono. Kyllä silloin mies sanoitti harmistuksensa ja kaipauksensa siihen, että raskaus olisi jo ohi, vaikka ymmärsikin minua eikä millään tavoin painostanut minua mihinkään. Ja tietyst minä ymmärsin tässä myös häntä.

-sama

Vierailija
13/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeaa jos siitä ei voisi puhua.

Vierailija
14/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkeaa jos siitä ei voisi puhua.

Mulla kävi niin, että uusi naisystävä oli ensin kovin otettu, että mun kanssa voi puhua mistä vaan. Sitten kävi niin, että vähitellen luisuimme puhumattomuuteen. Itse tulkitsin asian niin, että naiselle se puhuminen oli kuitenkin ollut niin suuri ponnistus, että hän halusi mieluummin palata vanhaa puhumattomuuteen. Nyt sitten arvaillaan  mitä toisen mielessä liikkuu. Raskasta ja turhauttavaa. M57

Vierailija
15/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä pitäisi puhua?

Miehenä ei ainakaan kannata avata suutaan. Joko on pervo sikapaska joka toivoo naiselta kauheuksia, tai sitten on ulíseva inceli joka luulee että kumppanin pitäisi jaksaa siivouksen päälle antaa sitä reikää ilman että nainen saa siitä mitään.

Vierailija
16/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä asiaa useinkaan pidetä niin tärkeänä, että mentäisiin ajoissa terapeutille. Onhan seksi parisuhteessa usein aivan keskeinen asia.

Ap

Höpöhöpö, seksiä ei tarvita kuin lasten tekoon ja kun pääluku on täynnä niin sen voi unohtaa.

Vierailija
17/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahtelainen naisopettaja tuomittiin oppilaansa törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä – tyttö oli tekoaikaan 12–14-vuotias

Vierailija
18/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on todella paljo parempaa kun siitä pystyy avoimesti kumppanin kanssa keskustelemaan.

T. Vinkkinurkkaus

Vierailija
19/19 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti aihe jota olen useasti miettinyt aiemminkin. Somen kautta tulee niin paljon seksituputusta: pitäisi jatkuvasti olla puhumassa seksistä ja kokeilla kaikkea mahdollista outoa, osallistua vaikka mihin seksimessuun ym ym, että olen oikeasti kysynyt itseltäni, että onko meidän suhteessa sitten jotain vialla kun asia ei kosketa meitä lainkaan?

Olen kuitenkin päätynyt pohdinnoissani siihen, että niin kauan kuin olemme näin onnellisia yhdessä, en suotta murehdi siitä mitä kaikkea muut ihmiset tekevät makuuhuoneissaan. Jos mieheni halausi aloittaa keskustelun seksistä ja ehkä juuri omasta tyytymättömyydestään meidän suhteen seksiin, niin toki olisin sille avoin ja asettuisin kuuntelemaan. Mutta koska hän vaikuttaa olevan aivan yhtä tyytyväinen kuin minäkin ja edelleen 7 vuoden yhdessä olon jälkeen kaappaa harva se päivä syliinsä ja kertoo rakastavansa, luotan siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi