Rehelliset kommentit siitä, että miltä oikeasti tuntui, kun sai lapsena remmiä? Kun kurittamista niin kovasti paheksutaan, niin
tällainen piloille lellitty pullamössö haluaisi tietää, että miten kova rangaistus se oikeasti oli?
Kommentit (365)
Ei ainakaan minkään valtakunnan kunnioitusta ole vanhempiin etenkään aikuisena.
Varmaan tulevaisuudessa yksinäisten vanhusten määrä vähenee kun lasten hakkaaminen on myös vähentynyt.
No mä sain isoäidiltä mattopiiskasta, kun oltiin hajotettu vanhan piharakennuksen laseja. Isältä sain tukkapöllyä, kun yritin sytyttää heiniä palamaan ulkorakennuksen nurkalla. Mieleen painui, mutta kummankin olin ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Olin järkyttynyt ja pettynyt.
En kivun takia, vaan koska luottamus vanhempiin petettiin. En sen jälkeen enää nähnyt heitä samalla tavalla. Olin n. 5 vuotias, kun sain selkääni.
Kyllä te naiset olette heikkoja. KUKAAN minun kavereistani itseni mukaan lukien ei aikuisena vinkunut kun lapsena sai vähän piiskaa.. päinvastoin pojankoltiaisen kuuluukin saada välillä remmiä että oppii olemaan. Tuloksen näkee näistä nykynuorista kun eivät kestä yhtään mitään.
Hellyyden kaipuu oli todella suuri remmin saamisen jälkeen, ihanaa kun pääsi itkuisena syliin ja kaikesta huolimatta rakastettiin. Itkuisena pyysi anteeksi ja lupasi olla kiltti ettei enää remmiä otettaisi esille. En enää kouluikäisenä saanut remmiä silloin tunne olisi ollut erilainen, en koskaan tuntenut vihaa silloin pienenä.