Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!

Vierailija
17.01.2015 |

itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.

Kommentit (330)

Vierailija
41/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:58"]

Sain yliopiston kirjastosta 165 euron laskun kun en saanut aikaiseksi uusia lainoja ajoissa.

[/quote]

siis apuuva... :/

Vierailija
42/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä vinkki:

Käytän samoja lakanoita koko ajan. Välillä ne käytän ne pesukoneen ja kuivausrummun kautta, ja laitan takaisin sänkyyn. Ei tarvi ikinä silittää ja laskostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:13"]

Nyt vien kyllä voiton. Kyselen av:lta typeriä kysymyksiä, kun en jaksa googlettaa. 

[/quote]

kaikkihan niin tekee :)

Vierailija
44/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku kansakunnan virallinen kukkahattutäti tai -setä paheksuu jossain mammojen laiskuutta :)

Vierailija
45/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs mä oon, sohvalla, kauhee kusihätä, ja nukkumaan pitäis mennä kun pitää kasiksi töihin. Ja tätä ketjua vaan luen...

Oon kyl tosi laiska iteki, varsinkin kun oon ollu oikein uupunu kuus vuotta. Mutta kyllä mun mielestä sellanen ihminen joka voi nukkua vaan tuosta vaan 12h kerralla, ja maata päivän ja vetää toiset 12h unta, on jotenkin sairaita, siis joku fyysinen sairaus tai ainakin masennus, ei oo mitenkään normaalia että pystyy nukkumaan epätavallisen paljon, se ei oo laiskuutta. Laiskana voi maata sängyssä vaikka vuorokauden, mutta jos pystyy nukkumaan niin paljon, niin ei oo enää terveen ihmisen merkki.

Vierailija
46/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:27"]

Hmmmm...no tälläkin hetkellä kämppä on täynnä likaisia astioita, sohvalla tyrhjiä ruokapakkauksia ja karkkipapereita ja limupulloja, samoin pöydillä ja lattialla. Tyhjä pyykkiteline on seissyt keskellä olkkarin lattiaa noin kuukauden, tosin se alkaa vähitellen peittyä likaisiin vaatteisiin. Remonttia kämpässäni tehtiin marraskuussa, en ole vielä purkanut syrjään siirtämiäni tavaroita takaisin paikalleen. Saamani joululahjat ovat edelleen kassissa makuuhuoneen lattialla, olin siis joulun vietossa muualla ja roudasin lahjat tuossa samaisessa muovikassissa tänne. Viikko sitten olin reissussa, laukku edelleen purkamatta, likavaatteet ym siis siellä vielä muhimassa. Vessan lattia on töynnä likaisia vaatteita, jotka vaan potkin syrjään suihkuun mennessäni. Vessan roskis on täyttynyt aika päiviä sitten ja nyt vaan pudottelen roskat siihen viereen. Eikä tässä vielä kaikki, mutta en viitsi järkyttää tunnollisia av-mammoja enempää. En ole mielenterveysongelmainen, vaan ihan korkeakoulutettu ja töissä käyvä ihminen, jolta pimeys ja kiivas työtahti vieneet mehut totaalisesti.

Välillä olen myös ollut niin laiska, että olen menettänyt sen takia rahaa. Siis en ole jaksanut korjata veroehdotusta, en ole jaksanut palauttaa postimyynnistä tilaamiani sopimattomia vaatteita takaisin, en ole jaksanut täyttää tuntilappuun ylitöitä, en ole jaksanut hyödyntää erilaisia etukuponkeja tarpeellisiin ostoksiin jne.

[/quote]

Mä menetän usein rahaa laiskuuttani. En jaksa maksaa laskuja ajallaan ja sitten pitkin hampain maksan ne lisäkulut. Myös en ikinä jaksa palauttaa tilaamiani tuotteita vaan annan jollekkin. Siivoamisessa olen aika nipo :)

Vierailija
47/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 02:01"]

Tämä on hyvä vinkki:

Käytän samoja lakanoita koko ajan. Välillä ne käytän ne pesukoneen ja kuivausrummun kautta, ja laitan takaisin sänkyyn. Ei tarvi ikinä silittää ja laskostaa. 

[/quote]

Asia tapa. Mottoni on että älä tee tänään mitään minkä voit huomenna teettää toisella. Joka haluaa pitää laiskureiden kerhon kokouksen ei kelpaa joukkoomme. Terveisin oikea vetelys ihmiseksi.

Vierailija
48/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin kerran laittamaan joulukuusen. Se oli parvekkeella 3 ja puoli vuotta, saattoi olla neljäkin. Eräänä kesänä sain sen lopulta hävitettyä. Hervoton naurukohtaus tuli kun alempaa kuului kiroilu että mistä helvetistä noita neulasia tulee? Irtoohan niitä kun rutikuivaa kuusta liikuttelee.

Vierailija
49/330 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
50/330 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa rasvata käsiä, hoidan sitten veriset ja kuivat kädet, jos jaksan

Vierailija
51/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moore

Vierailija
52/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Vierailija
53/330 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/330 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa asentaa nettimodeemia, josta maksan koko ajan, vaan käytän ikivanhaa  ja hidasta mokkulaa.

Vierailija
55/330 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa käydä ostamassa asuntooni kattovalaisimia. Katossa roikkuu johdon päässä pelkkä hehkulamppu sekä olohuoneessa että makkarissa. Ajatus sopivan lampun valitsemisesta sadasta kaupan katossa roikkuvasta vaihtoehdosta on liian vaivalloinen. Valitsisin kuitenkin jonkin ruman ja lisäksi kattoon tiirailusta tulee niska kipeäksi ja valot häikäisevät silmät.

Vierailija
56/330 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhöm.. minulla on pyykkikorissa 2 joulupöytäliinaa ollut pari vuotta pesemättä. Tänä jouluna ostin kolmannen kun en jaksanut niitä pestä..nyt sielä on kolme pesua odottomassa! Häpeän.

Vierailija
57/330 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:38"]

Oon joskus viikonloppuna/ vapaa-päivänä vaan makoillu koko päivän

[/quote]

Mä teen tuota tosi usein:). Perheettömänä se onnistuu hyvin. eikä edes hävetä.

Vierailija
58/330 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet verhot jotka ensin odottivat 6 viikkoa ripustusta. En kuitenkaan jaksanut silittää niitä joten ripustin ne ikkunaan ja kastelin suihkepullolla siinä toivossa että suoristuisivat kuivuessaan. 

Vierailija
59/330 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkun rasvaa kerännyt aluspelti oli uunissa aatosta huhtikuuhun. En jaksanut kaapia rasvoja roskiin ja pestä, kun rasva ei edes haise juurikaan. Ei siis tehty mitään uuniruokaa neljään kuukauteen. Lapsia ei ollut kylläkään, opiskeluaikoja.

Vierailija
60/330 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pöytäliina paketissa n. 8 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme