Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso nenä naisella

Vierailija
17.01.2015 |

Onko se oikeasti niin kamala asia miehet? Jos on muuten nätti ja hyvä kroppa/kiltti luonne niin voiko iso nenä pilata koko setin?

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/80/31/98/8031984093b9802fb50ed9c3f368f33a.jpg

Mulla on tuollainen, vaikkakin enemmän suorempi, mitä kuvassa on :D en ole kokenut rumaksi, mutta jos joku kokee, niin minut voi kiertää kaukaa :-)

Vierailija
102/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas nuo meikkifeikki-vinkit ei auta nenäni kanssa ollenkaan. Mun nenä kun ei ole ollenkaan edestä leveä vaan se on helkutin pitkä ja se näkyy sivuprofiilissa tai suoraan ylä- ja alapuolelta katsoessa. Edestäpäin nenä on ihan menettelevä, mutta sivuprofiili paljastaa koko kauheuden.

Miten feikata pitkää nenää lyhyemmäksi? Käyttämällä silmälaseja? Pöyhimällä hiuksia nenän viereen, että voisi luoda syvyysvaikutelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei nenän koko ole oleellinen, mutta jos on pysty nenä ja isot avonaiset sieraimet tulee vastaan ensimmäisinä on tosi kurjan näköistä.

Vierailija
104/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:32"]Itselläni on suht iso nenä ja kauniiksi on kehuttu, miehiä riittänyt aina ja parisuhteita olen onnistunut apua tästä kamalasta nenästäni huolimatta solmimaan ja parisuhteessa olen edelleen. Kyllä täällä palstalla huomaa että miten säälittävän pinnallisia toiset ihmiset ovat, sanotaan että joku yksi piirre aiheuttaa suunnilleen yökkäysrefleksin eikä tällaista yksilöä kelpuuteta mihinkään suhteeseen. Luojan kiitos en ole oikeassa elämässä törmännyt tuollaisiin idiootteihin. Enkä kyllä kelpuuttaisi omaan elämääni mihinkään rooliin, en ystäväksi, kumppaniksi tai edes yhden yön säädöksi tuollaisia ihmismielen irvikuvia.
[/quote]

Mitä sä sit todistelet täällä että kyllä on miehiä riittänyt jos asia on sulle ok. :D tuskin ne niitä komeimpia miehiä on ollut kuitenkaan..
[/quote]

Ei mun tarvitse todistella täällä kellekään mitään, tai no ehkä ainoastaan sen että kaikki tässä maailmassa eivät ole luojan kiitos niin pinnallisia kun mitä täällä palstalla näyttäisi olevan. Ja sä kyllä totisesti todistit kuuluvasi siihen porukkaan. Miksi luulisit että etsisin miestä sen perusteella kuka on hyvännäköisin? Katsos kun seurustelussa yleensä eniten merkkaa se mitä siellä sisällä on, tämähän on teille pelkän ulkonäön tuijottelijoille ihan tuntematon asia.

Vierailija
105/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri matkalta Keski-Euroopasta. Kyllä suomalaisilla on aika pienet nenät siihen verrattuna, jopa niillä "isonenäisillä". Itsekin jouduin ala-asteella jonkun possunenän kiusaamaksi "ison" nenäni takia, mutta se oli kyllä ihan pienemmästä päästä saksalaisiin verratessa.

Vierailija
106/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä, isot tissit, isot häppärit. Ne on kaikki plussaa.

T: Mies

Vierailija
107/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabinaisilla on luontaisesti iso nenä jonka he melkein poikkeuksetta leikkauttavat kauniimmaksi.

Vierailija
108/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReKWLKLxhWh9GMGJuu-oSiCze7EXlKXfKQMR9-kdU1bv3hJVJH

Ylivoimaisesti maailman kaunein nainen. Ja on iso nenä. Että se siitä "kaikki isonenäiset on rumia".

Vierailija
109/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:32"]Itselläni on suht iso nenä ja kauniiksi on kehuttu, miehiä riittänyt aina ja parisuhteita olen onnistunut apua tästä kamalasta nenästäni huolimatta solmimaan ja parisuhteessa olen edelleen. Kyllä täällä palstalla huomaa että miten säälittävän pinnallisia toiset ihmiset ovat, sanotaan että joku yksi piirre aiheuttaa suunnilleen yökkäysrefleksin eikä tällaista yksilöä kelpuuteta mihinkään suhteeseen. Luojan kiitos en ole oikeassa elämässä törmännyt tuollaisiin idiootteihin. Enkä kyllä kelpuuttaisi omaan elämääni mihinkään rooliin, en ystäväksi, kumppaniksi tai edes yhden yön säädöksi tuollaisia ihmismielen irvikuvia.
[/quote]

Mitä sä sit todistelet täällä että kyllä on miehiä riittänyt jos asia on sulle ok. :D tuskin ne niitä komeimpia miehiä on ollut kuitenkaan..
[/quote]

Ei mun tarvitse todistella täällä kellekään mitään, tai no ehkä ainoastaan sen että kaikki tässä maailmassa eivät ole luojan kiitos niin pinnallisia kun mitä täällä palstalla näyttäisi olevan. Ja sä kyllä totisesti todistit kuuluvasi siihen porukkaan. Miksi luulisit että etsisin miestä sen perusteella kuka on hyvännäköisin? Katsos kun seurustelussa yleensä eniten merkkaa se mitä siellä sisällä on, tämähän on teille pelkän ulkonäön tuijottelijoille ihan tuntematon asia.
[/quote]

Oh, the Big Nose is so mad

Vierailija
110/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:16"]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReKWLKLxhWh9GMGJuu-oSiCze7EXlKXfKQMR9-kdU1bv3hJVJH

Ylivoimaisesti maailman kaunein nainen. Ja on iso nenä. Että se siitä "kaikki isonenäiset on rumia".
[/quote]

Kotka lähinnä tuosta tuli mieleen. Kapealla normaalilla nenällä olisi nuoremman ja kauniimman näköinen

Vierailija
111/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:42"]Mulla ruma iso nenä ja miehiä on siitä huolimatta riittänyt, kauniiksi on kehuttu.
[/quote]

Sama. En ole jaksanut yläasteen teiniangsti-aikojen jälkeen välittää nenäni koosta. Joku pulsu on joskus katsonut asiakseen kommentoida ks piirteestä mutta muuten ei kukaan koskaan.

Vierailija
112/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän nuoremmalta juuri kapoisen nenäni ansiosta

Vierailija
113/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa ! Kokonaisuus ratkaisee , ja kiva luonne ! Jokaisesta ihmisestä löytyy jotain huomautettavaa joko ulkonäöstä, tai luonteesta !

Vierailija
114/161 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen joutumasta valokuvaan. Harmittaa kyllä, sillä minusta ei ole paljon valokuvia miltään reissuilta, hauskoista illanvietoista tai muistakaan ikimuistoisista hetkistä. En koskaan mene leikkaukseen, odotan vain päivää, jolloin opin hyväksymään ison pitkän nenäni suurine sieraiminee.

Vierailija
115/161 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaalla hoidolla oli suht iso nenä.
Mut oli super kiva ja seksi oli parasta.
Ei kyllä haitannut..

Mut nenä on ehkä sellainen juttu, et sen jokainen näkee erilailla.
Toisen mielestä iso nenä voi olla häiritsevä ja taas toisen mielestä kaunis persoonallinen piirre.

Vierailija
116/161 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Salo. Maria Sid.

Vierailija
117/161 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet väittää että NAISET on pinnallisia. Voi luoja...

Vierailija
118/161 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo ilkeät kommentoijat nyt tekee mitä tahansa saadakseen jonkun pahoittamaan mielensä, siitähän ne saa elämään ilonsa. Jos olisit kysynyt, onko siniset silmät turn off, ne olisi sanoneet että kyllä ajattelivat sitten mitä vain.

Vierailija
119/161 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös iso nenä ja olen siitä joskus nuorena saanut kuittailua, mutta silti olen ihan tyytyväinen itseeni. Mulla on kiva luonne ja muuten olen ihan nätti. Myös miehiä on riittänyt.

Vierailija
120/161 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin surkeasti koko illan jos muuten mukavalla tytöllä olisi iso pottunokka tai koukkunokka tai kyömynokka. Narunjatkoksi kai sitä olisi mentävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä