Iso nenä naisella
Onko se oikeasti niin kamala asia miehet? Jos on muuten nätti ja hyvä kroppa/kiltti luonne niin voiko iso nenä pilata koko setin?
Kommentit (161)
Just... Teillä on suorat, terveet nenät ja symmetriset sieraimet. Tervetuloa elämään nenän kanssa joka on luhistunut toiselle puolelle ja toinen sierain on täysin erikokoinen kuin toinen, eikä ilma kulje kuin toiselta puolelta. Antaisin mitä tahansa normaalista nenästä, oli se sitten iso tai pieni.
Mulla on vähän iso ja muutenkin vähän ruma nenä, mutta eipä ole koskaan elämääni hidastanut. Sinkkuaikana aina oli miehiä tarjolla jos halusin ja olenpa naimisiinkin asti päässyt.
Nenäni on vähän Sarah Jessica Parkerin tyyliä, ei ihan niin pitkä kuitenkaan http://i.huffpost.com/gen/1565999/images/o-SARAH-JESSICA-PARKER-facebook.jpg
No, onneksi en ole enää sinkku. Jäis vissiin nykyisin mies saamatta!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:50"]
Raja on aika häilyvä. Ja subjektiivinen. Itse kehitin itselleni nenäongelman koska sain kuulla entiseltä poikakaveriltani, että nenäni on liian pitkä (vertasi Erja Häkkiseen) ja nauraessani se hänen mukaansa "levenee liikaa".
Näiden sanojen jälkeen olen reilun vuosikymmenen ajan hävennyt nenääni, välttänyt nauramista, tuijottanut nenää peilistä sentin etäisyydeltä, yrittänyt meikata sitä pienemmäksi, selannut nenäleikkausesitteitä, välttänyt profiilini näyttämistä, ollut pitämättä hiuksia kiinni (nenä ja profiili korostuu tällöin liikaa). Aina peiliin katsoessani näen nenäni ja mieliala laskee. Edelleenkin. Välillä en muista koko asiaa, mutta sitten taas huonona päivänä se on keskiössä. Olisin niin paljon kauniimpi, siis klassisesti kauniimpi, jos mun nenäni olisi lyhyempi ja kapeampi.
[/quote]
Ei h*lvetti mikä m*lkku on exäsi ollut. Entinen ainakin ihan aiheesta! Tässä saa miehenä hävetä joidenkin lajitovereiden käytöstä ja puheita.
Ja sitä paitsi, Häkkisen Erjahan on hyvännäköinen nainen! Ota vertaus kohteliaisuutena!
Mulla on Suht iso nenä(kulkee suvussa).Näin aikuisena vähän miettinyt leikkaisiko joskus.Mutta miehiä on kyllä ihan riittänyt ja nykyinen kehuu aina kauniiksi.Mitään super mega hot miestä en yleisesti ihan voisi saada jo muidenkin piirteiden takia(malleja yms),mutta ainakin tietää että ehkä ei ukko jätä vaikka vanhetessa tulisikin ryppyjä.Eli ei Se varmaan estä paljoa elämää.
Riippuu onko se sellainen kolovi vai tasapaksu
Sama juttu kuin iso muna miehellä, pilalla on.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:39"]
Minulla on tämän http://38.media.tumblr.com/tumblr_m4firxmAAE1rwe7koo1_500.jpg ja tämän http://fc09.deviantart.net/fs39/i/2008/339/e/a/Roman_nose_by_AlexB244.jpg väliltä. Kerran pari siitä on sanottu, ja loukkaavaahan se on. Olen arka siitä, koska on niin miehekäs piirre. Luonne ei ole ollenkaan sillä tavalla "ylväs" tai ylpeä.
[/quote]
Mitä?!? Pilailetko? Todella hienot ja kauniit nenät kuvissa. Ottaisin tällaisen "juutalaisnenän" koska vaan, upea yhtä hyvin naisella kuin miehellä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:59"]
Just... Teillä on suorat, terveet nenät ja symmetriset sieraimet. Tervetuloa elämään nenän kanssa joka on luhistunut toiselle puolelle ja toinen sierain on täysin erikokoinen kuin toinen, eikä ilma kulje kuin toiselta puolelta. Antaisin mitä tahansa normaalista nenästä, oli se sitten iso tai pieni.
[/quote]Miksi se on luhistunut?
Itse tykkään katsoa koulussa tummia venäläisiä ja ranskalaisia vaihtareita kellä vähän isompi ja "käyrempi" nenä. Tuohon viel tummat hiukset, kaunis vartalo ja naisellinen pukeutuminen nii aah... :D
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:59"]
[/quote]Miksi se on luhistunut?
[/quote]
Ilmeisesti vioittunut siinä vaiheessa kun synnyin =/
Isolla nenällä haistaa paremmin ja tuulen vastus on pyöräiltäessä pienempi kun on aerodynaaminen uloke ohjaamassa ilmavirtoja sulavasti ohitse.
Minun mielestäni pieni nenä on rumempi.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:59"]
Ei kelpaa. T. mies. Painoarvo on suunnilleen: Tissit 0,3 Naama 0,4 Perse 0,3 Jos nenään osuus naamassa on varmaan yli puolet.
[/quote]
Hihhih, paviaaneja palstalla.
Mä olen isonenäinen, tyyliin nakkinenä.
Kyllä se on niistä rumista kasvonpiirteistä se rumentavin. Ottaisin mielelläni sentin lyhyemmän söpön nenän, kuin tällasen Erja Häkkisen ja Remu Aaltosen rakkauslapsen tuulenhalkojan.
Ison nenä saa vanhemman näköseks kenet tahansa. Kapea nenä on kaunis.
Minusta se on lähinnä poikkeus, jos omaa kauniin nenän. Itse voisin kulkea sivuprofiili edellä joka paikkaan, sillä sieraimet ovat mielestäni normaalia suuremmat ja muutoin suora ja pienehkö nenä on ns. pilalla kun sieraimet leventävät nenän alaosaa huomattavasti. Voitte vaan kuvitella kuinka kovasti yritän välttää hymyilyä ja nauramista, kun nuo lepattavat sieraimet levenevät entisestään. Ironisesti vielä minulla on todella pienet hampaat ja tihrusilmät.
Näitä kommentteja lukiessa tekee kyllä entistä enemmän mennä korjauttamaan tuota kärsää.
iso nenä on HOT. En tiedä mitään ihanampaa kun runtata kolvin alle. Vaimoksi en ottaisi, vuokralle kyllä.
M37 +2
Itselläni on suht iso nenä ja kauniiksi on kehuttu, miehiä riittänyt aina ja parisuhteita olen onnistunut apua tästä kamalasta nenästäni huolimatta solmimaan ja parisuhteessa olen edelleen. Kyllä täällä palstalla huomaa että miten säälittävän pinnallisia toiset ihmiset ovat, sanotaan että joku yksi piirre aiheuttaa suunnilleen yökkäysrefleksin eikä tällaista yksilöä kelpuuteta mihinkään suhteeseen. Luojan kiitos en ole oikeassa elämässä törmännyt tuollaisiin idiootteihin. Enkä kyllä kelpuuttaisi omaan elämääni mihinkään rooliin, en ystäväksi, kumppaniksi tai edes yhden yön säädöksi tuollaisia ihmismielen irvikuvia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:32"]Itselläni on suht iso nenä ja kauniiksi on kehuttu, miehiä riittänyt aina ja parisuhteita olen onnistunut apua tästä kamalasta nenästäni huolimatta solmimaan ja parisuhteessa olen edelleen. Kyllä täällä palstalla huomaa että miten säälittävän pinnallisia toiset ihmiset ovat, sanotaan että joku yksi piirre aiheuttaa suunnilleen yökkäysrefleksin eikä tällaista yksilöä kelpuuteta mihinkään suhteeseen. Luojan kiitos en ole oikeassa elämässä törmännyt tuollaisiin idiootteihin. Enkä kyllä kelpuuttaisi omaan elämääni mihinkään rooliin, en ystäväksi, kumppaniksi tai edes yhden yön säädöksi tuollaisia ihmismielen irvikuvia.
[/quote]
Mitä sä sit todistelet täällä että kyllä on miehiä riittänyt jos asia on sulle ok. :D tuskin ne niitä komeimpia miehiä on ollut kuitenkaan..
Naisena vastaan: joku kerta mietittiin miehen kanssa sellasta pahinta turn offia, niinkun yksikkäistä piirrettä joka pilaa kaiken. Tultiin siihen lopputulokseen että ehdottomasti nenä, joka on pärstässä niin keskeisellä paikalla ja vaikea mitenkään piilottaa tai edes meikata paremman näköiseksi, kun esimerkiksi silmät voi.