Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso nenä naisella

Vierailija
17.01.2015 |

Onko se oikeasti niin kamala asia miehet? Jos on muuten nätti ja hyvä kroppa/kiltti luonne niin voiko iso nenä pilata koko setin?

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveä, lättänä pottunokka ja inhoan sitä ylikaiken.

Vierailija
142/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:46"]

Tää ketju kertoo pinnallisuudesta

[/quote]

Mikään ei ole niin pinnallinen kuin lassukka. Päälassukan jutut keskittyvät kaikki naisten ulkonäköön: vain nuoret, timmit, tai laihat blondit kelpaavat. Pitää olla klassisen kaunis, sekä max 22-vuotias.

Mikään ei ole niin pinnallinen, kuin itseään "kiltiksi ja kunnolliseksi" tituleeraavaa suomalaisnörttimies.

[/quote]

Tuosta nyt unohtui vielä muutama tärkeä kriteeri lassukan naiselle. Eli ikä neidolla saa olla maksimissaan 19 vuotta, jotta hänet voidaan luokitella vielä teinijumalattareksi. Lisäksi valkaistu persreikä on must. Pitää olla neitsyt, mutta kuitekin kokenut kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut iso nenä. Lapsena/nuorena se oli silmiinpistävä ja ruma, nyt aikuisena mielestäni jopa ihan hyvännäköinen. Nenäni on suora, mutta vähän peruna. Ihan nätti kuitenkin ja sinänsä hyvänmallinen. Mielelläni toki ottaisin kapeamman nenän, en silti välttämättä pienempää.

Pidän isonenäisistä miehistä, en usko että voisin olla pieninenäisen kanssa.

Vierailija
144/161 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:46"]https://yt3.ggpht.com/-DsmRiCTsBrE/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/hCQ6Yl3YMsI/s900-c-k-no/photo.jpg . Tässä on esimerkki nenästä mikä voi pilata koko paketin
[/quote] olen aivan samaa mieltä koska mielestäni tämä nenä on jotenkin niin sikamainen.

Vierailija
145/161 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:58"]

Mä olen isonenäinen, tyyliin nakkinenä. Kyllä se on niistä rumista kasvonpiirteistä se rumentavin. Ottaisin mielelläni sentin lyhyemmän söpön nenän, kuin tällasen Erja Häkkisen ja Remu Aaltosen rakkauslapsen tuulenhalkojan.

[/quote]

Mulla on samanlainen, mutta olen tällä rumalla nokallani karsinut ne kaikista idioottimaisimmat miehet. En seurustelisi sellaisen kanssa, joka aloittaa keskustelun kommentoimalla nenääni: "tota lukuunottamatta oot tosi kaunis nainen". Mies joka voi huvin vuoksi loukata tuntematonta ihmistä, loukkaisi suurella todennäköisyydellä tuttua (kumppania) vielä pahemmin.

Oma mieheni ei ole pinnallinen ulkonäön suhteen. Meille molemmille toisen persoonalla oli eniten merkitystä kun tutustuimme. Emme hauku toistemme ulkonäköä, vaan olemme rakastuneita toisiimme kaikista pikkuvioistamme huolimatta.

Vierailija
146/161 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:46"]https://yt3.ggpht.com/-DsmRiCTsBrE/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/hCQ6Yl3YMsI/s900-c-k-no/photo.jpg . Tässä on esimerkki nenästä mikä voi pilata koko paketin [/quote] olen aivan samaa mieltä koska mielestäni tämä nenä on jotenkin niin sikamainen.

[/quote]

ihan kuin mun nenäni :) onneksi en enää välitä nenääni kohdistuvasta pilkasta. 

Vierailija
147/161 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisnenät omaavat naiset on tosi seksikkäitä! Nam

Vierailija
148/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:14"]

Itselläni taas todellakin on iso nenä,

muuten olen aika hyvännäköinen, silmäni ovat suuret ja kauniinmuotoiset, huulet täyteläiset, hammasrivi suora ja valkoinen, iho hyvä, pitkät tummat hiukset miltei vyötärölle saakka, ja olen hoikka ja vartaloni on naisellinen, vaikka itse sanonkin. Ehkä isosta nenästä on siis ollut myös hyötyä, ainakaan teini-iässä ei päässyt pissi pahasti nousemaan päähän, tämän nenän kanssa...

[/quote]

Yök, miten vastenmielinen kommentti. Itsekin tiedät siis olevasi varsin kaunis, eikä yksi "huonompi" piirre tee kenestäkään rumaa. Todennäköisesti sinullakin on noussut päähän, vaikka muuta väität.

Turhaan täällä myös linkitetään kuvia ihmisiin, jotka ovat kaikin tavoin kauniita, ja sitten mukamas ihmetellään, ettei heitä pidetä rumina nenän takia.

Et ole tainnut kuitenkaan kehittyä siinä mielessä, ettet tajua olevan ihmisiä, joilla on iso nenä JA pienet silmä, mitättömät huulet, vinot hampaat, ohuet hiukset, huono iho jne.

Mitä sanot heille? Pitääkö heidänkin olla vaan tyytyväisiä siihen, etteivät ole (todennäköisesti) kasvaneet pinnallisiksi?

Vierailija
149/161 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:30"]Kyllä voi! Seurustelin kerran isonenäisen naisen kanssa ja se oli yhtä helvettiä. [/quote] Miksi?

[/quote]

Isonenäinen havaittu.

Vierailija
150/161 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:47"]

Isonenäinen nainen vastaa...

Olen saanut kuulla törkykommentteja isosta nenästäni ainostaan kahdenlaisilta miehiltä - joko pinnallisilta ja hyvännäköisiltä, tai huonoitsetuntoisilta ja yli-/alipainoisilta nörteiltä.

Keskinkertaisen tavalliset, fiksut ja mukavat miehet hyväksyvät naisen ulkonäössä pienet virheetkin. 

Huonoitsetuntoiset rumat nörtit sen sijaan jahtaavat (huvittavaa kyllä!) aivan samantasoisia naisia, kuin ne pinnalliset komistukset ja haukkuvat naisten ulkonäön pikkuvirheitä kaikista herkimmin.

[/quote]

Ja sinä isonenäinen ruma nainen olet kateellinen, kun et saa kumpaakaan miesryhmää? ;(

Vierailija
151/161 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:59"]

Ei kelpaa. T. mies. Painoarvo on suunnilleen: Tissit 0,3 Naama 0,4 Perse 0,3 Jos nenään osuus naamassa on varmaan yli puolet.

[/quote]

No millaset tissit, naama ja perse pitää olla, että olis sulle hyvä?

Vierailija
152/161 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:42"]

Mulla ruma iso nenä ja miehiä on siitä huolimatta riittänyt, kauniiksi on kehuttu.

[/quote]

Voisi olla minun kirjoittama.

Vierailija
153/161 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä kysymyksiä mihin pitää vastata ettei haittaa yhtään.

Vierailija
154/161 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso nenä mutta onneksi sitä kompensoi pienet tissit.

Vierailija
155/161 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:18"]http://aijaa.com/VJCjKv Kuvan nainen voisi olla äitini. Piirteeni ovat tismalleen samanlaisetn hiuksia myöten, mutta silmäni ovat vain vihreät. Mitä mieltä eksoottisuudesta ja 'vahvoista piirteistä' = eli käyristyvästä nenästä? Olen oppinut elämään itseni kanssa ja olen myös huomannut mitä erinlaisuutta ja särmää nenäni loppupeleissä minulle sittenkin tuo. Monet miehet ja ihan naisetkin nertoneet että kasvoni ovat painuneet heidän mieleensä. [/quote] Ruma nenä, ruma nainen. Pitäisin ylimielisenä ja vastenmielisenä, jos tapaisin tuon näköisen naisen.

[/quote]

miksi? Kuulostat kyllä perkeleen katkeralta:D

Vierailija
157/161 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilaa, kokonaisuus ratkaisee. M25

Vierailija
158/161 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä on seksikäs..... Mulla ainakin kolahtaa!

Vierailija
159/161 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nenät ovat todella kauniita!

Eikä iso/pieni nenä vaikuta yhtään alapäähän!

En tiedä kuka silleen on väittänyt...

Vierailija
160/161 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso se nyt voi olla? Aika monta vuosikymmentä on tullut täällä jo tallattua, eikä ole pahemmin liian isoja näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi