Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso nenä naisella

Vierailija
17.01.2015 |

Onko se oikeasti niin kamala asia miehet? Jos on muuten nätti ja hyvä kroppa/kiltti luonne niin voiko iso nenä pilata koko setin?

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:38"]http://aijaa.com/vVpI4P

Iso nenä on RUMA. Kuvassa mun nenä ja leikkautan sen heti kun on rahaa. Yöks.
[/quote]

Vittu mitkä lehmän sieraimet. Leikkaa vaan.
[/quote]
on liian leveä noihin kasvoihin ja sieraimet tosiaan liian isot. Leikkaukseen.

Vierailija
62/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:38"]http://aijaa.com/vVpI4P Iso nenä on RUMA. Kuvassa mun nenä ja leikkautan sen heti kun on rahaa. Yöks. [/quote] Vittu mitkä lehmän sieraimet. Leikkaa vaan. [/quote] on liian leveä noihin kasvoihin ja sieraimet tosiaan liian isot. Leikkaukseen.

[/quote]

Sairaita ihmisiä. Harmi kun luonteen parannusleikkauksia ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Kaikki kuvat "isoista nenistä" jotka tänne on linkitetty, eivät mielestäni ole mitenkään huomiotaherättävän isoja, ts. kun katsoin kuvia, en olisi todellakaan kiinnittänyt huomiota nenän kokoon ensimmäisenä, jos ollenkaan.

Itselläni taas todellakin on iso nenä, olen kuullut siitä yläasteikäisestä lähtien (silloin siis varsinkin) ihan tähän päivään saakka. Siis nenäni on kutakuinkin tätä luokkaa kuin tämän kuvan naisella http://www.bestrhinoplastybeverlyhills.com/Los-Angeles/wp-content/uploads/2012/06/woman-big-nose.jpg

eli siis minun iso nenäni todellakin on huomiotaherättävän iso.

Ja minulla myös on nenästäni jonkinlainen kompleksi, on tietysti aikoja jolloin en ajattele sitä juurikaan, mutta esim. käännän aina kasvoni minulle puhuvaa ihmistä kohti, inhoan ajatusta, että joku näkee tai katselee minua sivustapäin. Edestäpäin nenäni on ihan nätti, pitkä kylläkin, mutta kapea ja suora.

Miehille olen kyllä kelvannut, poikaystäviä on ollut useampikin aikoinaan, ja nykyään olen naimisissa. Minua on kehuttu kaunottareksikin ja täytyy tosiaan sanoa, että muuten olen aika hyvännäköinen, silmäni ovat suuret ja kauniinmuotoiset, huulet täyteläiset, hammasrivi suora ja valkoinen, iho hyvä, pitkät tummat hiukset miltei vyötärölle saakka, ja olen hoikka ja vartaloni on naisellinen, vaikka itse sanonkin. Ehkä isosta nenästä on siis ollut myös hyötyä, ainakaan teini-iässä ei päässyt pissi pahasti nousemaan päähän, tämän nenän kanssa...

Nyttemmin olen jo yli 30-vuotias, ja vähemmän tulee enää kommenttia nenäni koosta. Täytyy kyllä sanoa, että kompleksini vuoksi aina esim. viihteellä ollessani (kun ympärillä on kännisiä ihmisiä) pelkään, että joku alkaa haukkua nenääni. Tätä ei onneksi ole kovin usein käynyt, mutta joskus on joku laukaissut jotain sellaista että "onpas siinä naisella aikamoinen nenä!", ei kivaa saada tuollaista huomiota :/

Toisinaan vieläkin haaveilen nenäleikkaukseen menosta. Toisaalta taas pidän sitä turhana, tähänkin asti kun olen selvinnyt nenäni kanssa, niin miksi sitä nyt enää leikkauttaisin.. leikkaus kuitenkaan ei ole riskitön, ja sillä rahalla tekisi aika paljon muutakin kivaa. Mutta saa nyt nähdä.

Vierailija
64/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:36"]

minkälainen on iso nenä; enemmän sellainen pottunokka-iso vaiko suora/ulkoneva. sanokaa esimerkkejä julkkiksista vaikka

[/quote]

Kirsi Salon klyyvari nyt tulee ainakin mieleen http://www.kauppalehti.fi/uutiset/talousvalmentajaksi-ryhtynyt-kirsi-salo-pettyi-rahastoihin/u2Sax22k

Vierailija
65/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittanauhalla mitattuna, miten pitkä nenänne on? Siis nenän juuresta otsasta kärkeen asti. 6 cm rupeaa jo olemaan melkoinen klyyvari naisilla :DDDD Ite näin miehenä on semmoinen, mutta kutistan nenääni aktiivisesti erilaisilla kemikaaleilla.

Vierailija
66/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:45"]

Voi hyvänen aika. Kaikki kuvat "isoista nenistä" jotka tänne on linkitetty, eivät mielestäni ole mitenkään huomiotaherättävän isoja, ts. kun katsoin kuvia, en olisi todellakaan kiinnittänyt huomiota nenän kokoon ensimmäisenä, jos ollenkaan.

Itselläni taas todellakin on iso nenä, olen kuullut siitä yläasteikäisestä lähtien (silloin siis varsinkin) ihan tähän päivään saakka. Siis nenäni on kutakuinkin tätä luokkaa kuin tämän kuvan naisella http://www.bestrhinoplastybeverlyhills.com/Los-Angeles/wp-content/uploads/2012/06/woman-big-nose.jpg

eli siis minun iso nenäni todellakin on huomiotaherättävän iso.

Ja minulla myös on nenästäni jonkinlainen kompleksi, on tietysti aikoja jolloin en ajattele sitä juurikaan, mutta esim. käännän aina kasvoni minulle puhuvaa ihmistä kohti, inhoan ajatusta, että joku näkee tai katselee minua sivustapäin. Edestäpäin nenäni on ihan nätti, pitkä kylläkin, mutta kapea ja suora.

Miehille olen kyllä kelvannut, poikaystäviä on ollut useampikin aikoinaan, ja nykyään olen naimisissa. Minua on kehuttu kaunottareksikin ja täytyy tosiaan sanoa, että muuten olen aika hyvännäköinen, silmäni ovat suuret ja kauniinmuotoiset, huulet täyteläiset, hammasrivi suora ja valkoinen, iho hyvä, pitkät tummat hiukset miltei vyötärölle saakka, ja olen hoikka ja vartaloni on naisellinen, vaikka itse sanonkin. Ehkä isosta nenästä on siis ollut myös hyötyä, ainakaan teini-iässä ei päässyt pissi pahasti nousemaan päähän, tämän nenän kanssa...

Nyttemmin olen jo yli 30-vuotias, ja vähemmän tulee enää kommenttia nenäni koosta. Täytyy kyllä sanoa, että kompleksini vuoksi aina esim. viihteellä ollessani (kun ympärillä on kännisiä ihmisiä) pelkään, että joku alkaa haukkua nenääni. Tätä ei onneksi ole kovin usein käynyt, mutta joskus on joku laukaissut jotain sellaista että "onpas siinä naisella aikamoinen nenä!", ei kivaa saada tuollaista huomiota :/

Toisinaan vieläkin haaveilen nenäleikkaukseen menosta. Toisaalta taas pidän sitä turhana, tähänkin asti kun olen selvinnyt nenäni kanssa, niin miksi sitä nyt enää leikkauttaisin.. leikkaus kuitenkaan ei ole riskitön, ja sillä rahalla tekisi aika paljon muutakin kivaa. Mutta saa nyt nähdä.

[/quote]

Onko miehesi kommentoinut nenääsi mitenkään? 

Vierailija
67/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:05"]

Mittanauhalla mitattuna, miten pitkä nenänne on? Siis nenän juuresta otsasta kärkeen asti. 6 cm rupeaa jo olemaan melkoinen klyyvari naisilla :DDDD Ite näin miehenä on semmoinen, mutta kutistan nenääni aktiivisesti erilaisilla kemikaaleilla.

[/quote]

Millä vitun kemikaaleilla ja kuinka saat luut pienenemään? :D

Vierailija
68/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ei iso nenä pilaa mitään.

Vierailija
69/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:38"]http://aijaa.com/vVpI4P Iso nenä on RUMA. Kuvassa mun nenä ja leikkautan sen heti kun on rahaa. Yöks. [/quote] Vittu mitkä lehmän sieraimet. Leikkaa vaan. [/quote] on liian leveä noihin kasvoihin ja sieraimet tosiaan liian isot. Leikkaukseen.

[/quote]

Sairaita ihmisiä. Harmi kun luonteen parannusleikkauksia ei ole.

[/quote]

Lobotomia vois sopia näille hyvin.

Vierailija
70/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:05"]

[/quote]

ai kokaiinilla? ehkä se nenäleikkaus olis kuitenki riskittömämpi ja halvempi

Vierailija
71/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin pottunokalla koulukiusatuksi 10 vuoden ajaksi. Ratkaisuni oli opiskella maskeeraajaksi ja kun opin olemaan sinut perunanenäni kanssa ja sain lapsenpyöreyden rippeetkin kasvoista 20 vuotiaana pois, huomasin olevani kohtalaisen nätti, ellen jopa kaunis (en taatusti kaikkien makuun, mutta omasta mielestä). Olen myöskin nöyrä, enkä eläessäni voisi kokemuksieni vuoksi sorsia tai suosia ketään muuta ulkonäön perusteella. Näkisin, että kymmenen vuoden syrjittynä oleminen jonkun nenän takia teki minusta vahvemman ja välittävämmän, mitä lähipiiriin ja sosiaaliseen elämään tulee. Pidän pääni kiinni tai vastaan mahdollisimman diplomaattisesti, mikäli minulla ei ole nättiä sanottavaa ja oikeasti välitän, että millaisen olon kanssani keskustelu jättää keskustelukumppanille.

Vierailija
72/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Kirsi Salo on näköjään nenäkaimani! Mutta eipä se näytä hänen ulkonäköään huonontavan niin tuskin minunkaan, kasvonpiirteet noin muutenkin on aikalailla samantyyliset.

Vierailija
73/161 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Penelope Cruz ruma..?

Vierailija
74/161 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "iso nenä"? Kuinka iso on iso ja erityisesti "liian iso"?

Onko se isous pituutta? Paksuutta? Leveyttä? Kyömyisyyttä? Jos on kapea ja siro nenä, mutta pitkähkö, onko sekin nenä iso?

Raja on aika häilyvä. Ja subjektiivinen. Itse kehitin itselleni nenäongelman koska sain kuulla entiseltä poikakaveriltani, että nenäni on liian pitkä (vertasi Erja Häkkiseen) ja nauraessani se hänen mukaansa "levenee liikaa".

Näiden sanojen jälkeen olen reilun vuosikymmenen ajan hävennyt nenääni, välttänyt nauramista, tuijottanut nenää peilistä sentin etäisyydeltä, yrittänyt meikata sitä pienemmäksi, selannut nenäleikkausesitteitä, välttänyt profiilini näyttämistä, ollut pitämättä hiuksia kiinni (nenä ja profiili korostuu tällöin liikaa). Aina peiliin katsoessani näen nenäni ja mieliala laskee. Edelleenkin. Välillä en muista koko asiaa, mutta sitten taas huonona päivänä se on keskiössä. Olisin niin paljon kauniimpi, siis klassisesti kauniimpi, jos mun nenäni olisi lyhyempi ja kapeampi.

Vierailija
75/161 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:46"]https://yt3.ggpht.com/-DsmRiCTsBrE/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/hCQ6Yl3YMsI/s900-c-k-no/photo.jpg . Tässä on esimerkki nenästä mikä voi pilata koko paketin
[/quote]

Nätti tyttöhän tuo on eikä nenässä mitään vikaa

Vierailija
76/161 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meinaatko että kaikki vastaajat ovat miehiä? :) Epäilen.

Vierailija
77/161 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittäkää kuvia kauniista ja rumista nenistä! Muuten en tiedä millainen on iso ja ruma. Kiitos!

Vierailija
78/161 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:50"]

Mitä tarkoittaa "iso nenä"? Kuinka iso on iso ja erityisesti "liian iso"?

Onko se isous pituutta? Paksuutta? Leveyttä? Kyömyisyyttä? Jos on kapea ja siro nenä, mutta pitkähkö, onko sekin nenä iso?

Raja on aika häilyvä. Ja subjektiivinen. Itse kehitin itselleni nenäongelman koska sain kuulla entiseltä poikakaveriltani, että nenäni on liian pitkä (vertasi Erja Häkkiseen) ja nauraessani se hänen mukaansa "levenee liikaa".

Näiden sanojen jälkeen olen reilun vuosikymmenen ajan hävennyt nenääni, välttänyt nauramista, tuijottanut nenää peilistä sentin etäisyydeltä, yrittänyt meikata sitä pienemmäksi, selannut nenäleikkausesitteitä, välttänyt profiilini näyttämistä, ollut pitämättä hiuksia kiinni (nenä ja profiili korostuu tällöin liikaa). Aina peiliin katsoessani näen nenäni ja mieliala laskee. Edelleenkin. Välillä en muista koko asiaa, mutta sitten taas huonona päivänä se on keskiössä. Olisin niin paljon kauniimpi, siis klassisesti kauniimpi, jos mun nenäni olisi lyhyempi ja kapeampi.

[/quote]

Sama juttu. Nuorempana peiliin katsoessa en nähnyt muuta kuin nenäni. Se, että minua on kehuttu kauniiksi, ei muuta asiaa millään lailla: Omasta mielestäni olen Ylipitkä Isonenä varmaan hamaan hautaan. jos voittaisin lotosta, menisin ensin nenäleikkaukseen, ja sitten vasta pitäis auto ostaa ja huvila laittaa ja kiertää vähän mualimoo.

Vierailija
79/161 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:46"]

https://yt3.ggpht.com/-DsmRiCTsBrE/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/hCQ6Yl3YMsI/s900-c-k-no/photo.jpg . Tässä on esimerkki nenästä mikä voi pilata koko paketin

[/quote]

Täh??? Ei mun mielestä mitään vikaa :O Söpö nuori likka!

Vierailija
80/161 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:35"]

Isoa nenää huonompi vaihtoehto on minusta liian pieni nenä. Isonenäistä ihmistä pidän vahvana persoonana ja pikkunenäistä hieman avuttomana. Pieni nenä miehellä on minulle turn-off, iso ei todellakaan. Iso nenä naisella on ok, mutta liian pieni näyttää hassulle. Itselläni on keskikokoinen nenä, joka sopii naamaani. Nenäkompleksit ovat minulle aika vieras asia.

[/quote]

Pieninenäinen voi olla pilkunviilaaja pikkusielu, suvaitsematon supeakatseinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä