Totaaliset turn offit Facebookissa
- Lapsen todistuksella lesoilu (jotkut oikein kuvan kera)
Eikä sitä omaa itsetuntoa voi rakentaa ihan vain omista jutuista? Tottakai lapsesta saa olla ylpeä mutta itse en ainakaan haluaisi että äitini olisi nolannut minua netissä hehkuttamalla 7,5 keskiarvoani.
- Päivittäiset sali kuvat peiliposen kera. Todella noloa. Tätä harrastavat myös monet 40-vuotiaat naiset.
Ymmärrän että joskus tätä tehdään, mutta että lähes päivittäin? Samat ilmeet, treenivaatteet yms. eikä se kehityskään heti näy. Onko tämäkin jotain huomion kalastelua?
- Lasten kehitys päivitykset
Ei vain oikeasti voisi vähempää kiinnostaa milloin vauvanne oppivat kuiviksi tai muuta.
- Ostosten esittely
Ei kiinnosta millaista wc-paperia ostatte tai muutkaan tuotteet. Ei myöskään rintaliivisi, dödösi, alushoususi tai muut. On hyvä pitää jotkin asiat vain itsellään.
- Jatkuvat pusukuvat, julkaisut toisen seinällä "rakastan sua ikuisesti" "ikävä" vaikka puolisosi asuu kanssasi ja saattaa parhaillaankin istua vieressäsi.
Onko suhteenne sittenkään niin hyvä kuin annat olettaa?
Huh tätä listaa voisi jatkaa. Lisäilkää jotain mikä teitä ärsyttää...
Kommentit (150)
Surettaa myös pariskunnat, jotka koko ajan todistelevat rakkauttaa fb-seinällä. Useamman kerran on tullut ilmi, että tämän taustalla on todellisuudessa huono ja viimeisiään vetelevä parisuhde. FB:ssa yritetään pitää yllä illuusiota ja kulisseja.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:45"]http://aijaa.com/gsfEuU
Jaska 49v. kommentoi "nau taas alkaa hymyää juur käpyläst vex OHI ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Ja Riku 47v. vastaa takaisin "Keu :D".
Jaskan koulutuksena Elämä.
[/quote]
Haluaisin tutustua Jaskaan.
Yleensä samat tyypit, jotka tuovat mauttomasti esiin vaurauttaan, tuovat yhtä mauttomasti esiin myös mahdollisia kontaktejaan julkisuuden henkilöihin. Tyyliin: "Ostettiin uusi M-sarjan Mercedes-Benz. Aivan ihana! Mitä tykkäät Hjallis Harkimo?" Ja nimi tagatty. Hupaisinta on, että tagatty nimi ei ikinä vastaa tai kommentoi mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:43"]
Miksi turn off -sanontaan pitää aina, siis joka ainoa kerta, lisätä eteen sana totaalinen? Miksei ultimaattinen turn off, absoluuttinen turn off, ekstreemi turn off..?
[/quote]
Hah, mua ärsyttää jo turn-off sanan väärinkäyttö. Minusta turn-off tarkoittaa sitä, että tyyppi ei ole seksuaalisesti haluttava. Vrt. sana turn-on = kiihottua. Ärsytykset tai ällötykset ois sopivampi sana tähän kuin turn-off.
Nojoo, omat ärsytyksen aiheet on nää ihkudaa-hehkutuspäivitykset, joissa pussaillaan ja halaillaan kaikkia. Oma lapsi on niin taitava ja etevä koulussa ja saa stipendin (taidan poistua fb:stä touko-kesäkuun vaihteessa hetkeksi kokonaan), parikuiset vauvat oppivat kääntymään ja 7-kuiset kävelemään - hups miten hassusti kävikään. Johan ne 2-vuotiaina oppii ajamaan pyörällä ilman appareita kun ovat niin taitavia!
Eniten ärsyttää äitienpäivähehkuttajat, kun kuvataan ruusuja ja rannekoruja ja kahveja sängyllä (oliskin sängyssä, mutta ihan tarjottimella ovat niiden ruusujen kanssa). Uutenvuotena kuvassa on se sampanjalasi ja vappuna myös. Koti on tietysti koristeltu juhlien mukaan ja verhot vaihdettu, lapsetkaan eivät kiukuttele, vaan hymyilevät onnellisena kuvissa.
Itse tykkään enemmän näistä pienistä arjen jutuista, joita onneks suurin osa mun kavereista päivittää: Miten oli kiva auttaa pyörätuolilla kulkeva bussiin, näki pitkästä aikaa hyvää ystävää, talven aurinko piristi päivää, katsoi loistavan leffan tai koira teki jotain hassua. Saa se lapsikin jotain oppia ja saavuttaa, kunhan se päätön hehkutus jätetään vähemmälle. Jotkut osaa kirjoittaa humoristisesti, siitä pidän.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:43"]Taiteellisesti nurinpäin olevat "ai kun oon ihku"-kuvat yli 16 vuotiailta. Siis nämä, että maataan sängyllä, katsotaan kaihoten kameraan ja sitten tiltataan se kuva poikittain koneella ja käännetään mustavalkoiseksi.
[/quote]
Edes mun kaverit ei harrasta tätä :D Aikuiset on outoja. t. 16v
Facebook itsessään on Turn OFF.
Kaikki arkikuva-, mieskuva-, positiivisuushaasteet jne. Voi kun ne voisi suodattaa pois.
No sellaiset päivitykset, missä draamaillaan joka asiassa. Ei kellään ihmisellä voi joka asia mennä vähän pieleen tai niin paljon sattua kaikenlaisia onnettomuuksia. Lopusta puuttuu vain lause: ..ja sitten taivas putosi päälleni. Huoh'
Yhdys sana virheet ja huuto merkit näin !!!!111