Totaaliset turn offit Facebookissa
- Lapsen todistuksella lesoilu (jotkut oikein kuvan kera)
Eikä sitä omaa itsetuntoa voi rakentaa ihan vain omista jutuista? Tottakai lapsesta saa olla ylpeä mutta itse en ainakaan haluaisi että äitini olisi nolannut minua netissä hehkuttamalla 7,5 keskiarvoani.
- Päivittäiset sali kuvat peiliposen kera. Todella noloa. Tätä harrastavat myös monet 40-vuotiaat naiset.
Ymmärrän että joskus tätä tehdään, mutta että lähes päivittäin? Samat ilmeet, treenivaatteet yms. eikä se kehityskään heti näy. Onko tämäkin jotain huomion kalastelua?
- Lasten kehitys päivitykset
Ei vain oikeasti voisi vähempää kiinnostaa milloin vauvanne oppivat kuiviksi tai muuta.
- Ostosten esittely
Ei kiinnosta millaista wc-paperia ostatte tai muutkaan tuotteet. Ei myöskään rintaliivisi, dödösi, alushoususi tai muut. On hyvä pitää jotkin asiat vain itsellään.
- Jatkuvat pusukuvat, julkaisut toisen seinällä "rakastan sua ikuisesti" "ikävä" vaikka puolisosi asuu kanssasi ja saattaa parhaillaankin istua vieressäsi.
Onko suhteenne sittenkään niin hyvä kuin annat olettaa?
Huh tätä listaa voisi jatkaa. Lisäilkää jotain mikä teitä ärsyttää...
Kommentit (150)
- Lemmikin kuvaaminen sen 1000000 kertaa ja vielä huonolla kameralla epämääräisiä kuvia, eikö voi viedä lemmikkiä kuvattavaksi hyvälle kuvaajalle ja pitää fbssä sitten ne pari onnistunutta kuvaa eikä läjää epäonnistuneita sumeita lemmikkikuvia jotka ei kiinnosta oikeasti ketään! ja sellainen eläimen esineellistäminen on myös ällöttävää että tää mamman koiruus on mammelin lapsonen, huh huh
- Rakkaus liiba daapajutut ja julkiset rakkaudentunnustukset sekä ero riehumiset fbssä noloa!
- Julkinen valitus siitä kuinka on loma ja ei ole varaa mennä minnekkään vaikka muut menee, tosi noloa jos laittaa rahat viinaan/muihin harrastuksiin ja kehtaa vielä julkisesti valittaa ettei jää rahaa matkusteluun! se on se mihin ne rahat laittaa ne ovat valintoja, eivät vain tajua syytä vaan ruikuttavat turhista asioista kerjäten sääliä
- Tämmöiset jutut kun esim. miehellä lukee parisuhteessa/naimisissa ja naisella ei lue mitään tai sitten sama asia toisinpäin että vain jommalla kummalla lukee. Kertoo todella reilusta suhteesta tuollainen että vain toinen paljastaa olevansa varattu ja toinen ei myönnä asiaa, miksi sitten olla yhdessä ollenkaan! :`D
Naamakuva jonka tykkääjissä on vain teinejä ja ählämimiehiä, mielestäni todella noloa ja se millaisia ystäviä on kertoo ihmisestä paljon. Itse en ottaisi kuvien kerjäyksen toivossa kavereiksi jotain basaarikauppiaita!
Aikuisten bikinikuvien lisäys naamakirjaan vain miespuolisten kehujen ja tykkäysten toivossa, niin teinimäistä ja jotkut bloggaajat harrastaa samaa!
:`D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:04"]- Lapsen todistuksella lesoilu (jotkut oikein kuvan kera)
Eikä sitä omaa itsetuntoa voi rakentaa ihan vain omista jutuista? Tottakai lapsesta saa olla ylpeä mutta itse en ainakaan haluaisi että äitini olisi nolannut minua netissä hehkuttamalla 7,5 keskiarvoani.
- Päivittäiset sali kuvat peiliposen kera. Todella noloa. Tätä harrastavat myös monet 40-vuotiaat naiset.
Ymmärrän että joskus tätä tehdään, mutta että lähes päivittäin? Samat ilmeet, treenivaatteet yms. eikä se kehityskään heti näy. Onko tämäkin jotain huomion kalastelua?
- Lasten kehitys päivitykset
Ei vain oikeasti voisi vähempää kiinnostaa milloin vauvanne oppivat kuiviksi tai muuta.
- Ostosten esittely
Ei kiinnosta millaista wc-paperia ostatte tai muutkaan tuotteet. Ei myöskään rintaliivisi, dödösi, alushoususi tai muut. On hyvä pitää jotkin asiat vain itsellään.
- Jatkuvat pusukuvat, julkaisut toisen seinällä "rakastan sua ikuisesti" "ikävä" vaikka puolisosi asuu kanssasi ja saattaa parhaillaankin istua vieressäsi.
Onko suhteenne sittenkään niin hyvä kuin annat olettaa?
Huh tätä listaa voisi jatkaa. Lisäilkää jotain mikä teitä ärsyttää...
[/quote]
Kaltaisesi listaajat jotka ei sen verran edes osaa että lopettaisivat Facebookin käytön.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:29"]Päätin poistaa kaikki sellaiset, joilla on koulutuksenaan elämän kova koulu tai school of hard knocks. Poistui samalla typerät päivityksetkin virrasta.
[/quote] kiitos ! Sun paskoi juttui ei jaksa kukaan seurata!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:15"]
Mä tunnen erään pariskunnan jonka äiti maksaa heidän kaikki lomamatkansa vastineeksi että pääsee mukaan reissuun. Tämä pariskunta antaa sitten olettaa että on kahdestaan reissussa, äidistä ei julkaista mitään koko fbookissa. Ainoastaan parista kuvia ja antavat olettaa että on kahden keskeinen romanttinen reissu.
Todella noloa. Tekisi mieli kommentoida miksei äidistä ole kuvia kun kuitenkin on siellä mukana ;)
[/quote]
No,mutta mitä se sinua liikuttaa, jos viihtyvät!
-Norman Bates
[/quote]
Kyllä se sen verran liikuttaa kun näitä reissuja tehdään pari vuodessa ja se paljastui minullekin vahingossa kun avautuivat humalassa. Oli itselläkin pienesti kusetettu olo, ja kaikille muillekin annetaan kuvaa että kahdestaan siellä reissataan. En jaksa mitään esitystä. Kerran jopa kommentoivat että olivat kahdestaan kun joku kysyi kuka nämä kuvat on ottanut heistä. Hyvä että sinä sentään puolustat valetta.
[/quote]
Herää jo tähän maailmaan. Miksi heidän pitäisi tästä äidistä kirjoitella? Kateellisen panettelua. Olett niiiiiin kateellinen että naaman vihreys kajastaa tänne asti....
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:59"]
Kakkoseen
[/quote]
Sori just runkkasin. Katotaa kohta.
No ne syvällisten ajatusten jakamiset, oikeesti vauvojen kakkaamisetkin kiinnostaa enemmän ku joku kopio-ajatus.
Kaikenmaailman typerien testien tulosten julkaisu. Minua ei kiinnosta minkälaisen vastauksen sait ÄO-testissä tai montako pääkaupunkia tiesit oikein.
Koulutuksen kohdalla Elämän Kova Koulu, työntekijänä yrityksessä Kotiäiti :D
Mä tunnen erään pariskunnan jonka äiti maksaa heidän kaikki lomamatkansa vastineeksi että pääsee mukaan reissuun. Tämä pariskunta antaa sitten olettaa että on kahdestaan reissussa, äidistä ei julkaista mitään koko fbookissa. Ainoastaan parista kuvia ja antavat olettaa että on kahden keskeinen romanttinen reissu.
Todella noloa. Tekisi mieli kommentoida miksei äidistä ole kuvia kun kuitenkin on siellä mukana ;)
Mitä sinä sitten sinne sallit kirjoitettavan? Deal with it.
[/quote]
kolahti?
[/quote]
Sä olet tainnut just tehdä kaikki ap:n listaamat asiat? Etkö muuta keksi?! Voihan sitä kirjoittaa ihan mitä muuta tahansa. Tuohan on ONNEKSI murto-osa ketkä näitä päivityksiä tekevät. On kiva lukea oikeasti hyviä juttuja! Tosin kaikki eivät vain osaa ilmaista itseään oikealla tavalla.
Rasismi ja kitinä mitättömistä asioista, ylireagointi. Jos sinulle tulee kylppäriremontti, siitä ei tarvitse marista viikkotolkulla ennen ihan kuin olisit ainoa luonnonkatastrofista selvinnyt. Ja jos kumminkaiman enosi kertoo että mamut saavat fattasta luksustuotteita, älä laita sitä seinällesi. Ja jos olet sitä mieltä että yhden ihmisen teko edustaa koko kansan ajattelutapaa, voit olla varma että kaivan veljesi rattijuoppoustuomion seinällesi.
[/quote]
No,mutta mitä se sinua liikuttaa, jos viihtyvät!
-Norman Bates
[/quote]
Kommentoi!!! :D Tyyliin : "Mites äiti on lomalla viihtynyt?" tai esitöä tyhmää "Ai olette reissussa ihan kahestaan? Miks mä luulin että äitisikin on mukana?" ;)
Itse inhoan kaikenlaista omahyväistä lässytystä tyyliin "Rakastakaa toisianne koska kukaan ei tiedä milloin meteoriitti tuhoaa meidät. Minä tajusin tämän, tajusitko sinä? ❤ "
Mulla on Elämän Kovan Koulun käynyt tuttavapariskunta FB-kavereina, ja he käyttävät toistensa seinää kaikkeen viestintään. On se kiva, kun feedissä tulee vastaan "Anttex rakas olin aamul ääliö annan sulle tuhat pusuu ku tuut kotio xxxooooxo rakas ikuisesti rakastan sua oot tärkein"
Tämä: pitää salamyhkäisesti vihjaillen todeta, että joku on nyt loukannut pahasti, saisi pyytää anteeksi ja jota siitäkin huolimatta vihataan koko lopun elämää. Esim:
"Joo-oh, kylillä näemmä puhutaan...!"
"Voi V kun jotkut on niin erinomaisia... Perästä kuuluu!"
"Jos luet tätä, niin haistapa V. Terveisin Kylillä tavataan".
Noloa, ehdoton Turn off ja kaikkea sen variaatioita. Toivoisin, että aikuisella ihmisellä olisi kykyä hoitaa asioita ihan naamatusten tai jos ei siihen ole rohkeutta/mahdollisuutta, sulattelee itsekseen tai uskottunsa kanssa - ei koko helvetin facekansan!