auttakaa tyhmää,menen tallinnaan ja en osaa ottaa
puhelimestani dataa pois/sulkea,mutta voiko se olla päällä kuhan en vain käytä nettiä? mulla ei siis ole sellaista liittymää missä ulkomaan käyttö olisi jotenkin edullista
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 07:48"]Mikä käyttöjärjestelmä?
[/quote]siis tää on kännykkä?
ap
ehkä oon idiootti ja siksi kyselen neuvoa TÄÄLTÄ,et tainnut itsekkään olla sen viisaampi.
iphone puhelin on kyseessä
ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 07:48"]Mikä käyttöjärjestelmä?
[/quote]siis tää on kännykkä?
ap
[/quote]HAHAHHHAAAAAHHHAAAAA
:DDDDDDD
no toi kännykkä kommentti ei ollut ap.n jollain on vissiin aamulääkkeet ottamatta.
ap
Ymmärrän kyllä, että puhelimen käyttö on jollekin hankalaa. Sitä en ymmärrä, että osataan tänne kirjoittaa, mutta ei googleen. No minä kirjoitin puolestasi ja siellä on ohjeet heti ensimmäisenä.
https://www.google.fi/#q=iphone+datan+k%C3%A4ytt%C3%B6+ulkomailla
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 07:45"]
Voi pyhä yksinkertaisuus...Idiootti..
[/quote]
Mes takaisin unten maille ja nouse oikealla jalalla. Siivotonta kieltä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 07:42"]puhelimestani dataa pois/sulkea,mutta voiko se olla päällä kuhan en vain käytä nettiä? mulla ei siis ole sellaista liittymää missä ulkomaan käyttö olisi jotenkin edullista
[/quote]
Jossain kännkän asetuksissa on näppäin jolla otetaan mobiilidatan siirto pois päältä. Se pitää ottaa pois tai muuten netti on päällä koko ajan.
löysin sen jo kun avasin puhelimen asetukset,luulin,että on vaikeampikin homma :)
kiitokset kaikille asiallisesti vastanneille en tosiaan ole mikään tekniikan ihmelapsi,mukavaa viikonloppua kaikille :)
ap
Iphonessa asetukset > mobiiliverkko ja painat sitä ja otat sen pois.
Asetukset, mobiiliverkko js sieltä dataroaming pois. Tallinnassa ei mitään isoja yllätysmaksuja ole. Jossain muualla päin maailmaa saattaa tulla. Mukavaa matkaa.
Mikä käyttöjärjestelmä?