Työkaveri sanoi julkkiksen näköiseksi - loukkaannuin :(
Työkaverini sanoi minun muistuttavan Heather Matarazzoa, joka näyttelee Prinsessa päiväkirjoissa.
Piti sitten ihan googlettaa nimi kun en ollut koskaan ko. näyttelijästä kuullut ja pakko sanoa, että tuli kyllä paha mieli. Kaverini sitten ihmetteli, että miksi ihmeessä loukkaantuisin että kaunis julkkishan tuo on.
Vähän sama kuin jokaista ylipainoista alettaisiin vihjailemaan että oi ja voi kun näytät adelelta :(
Olenko vaan liian herkkänahkainen vai loukkaantuisitteko jos joku sanoisi että näytätte Heather Matarazzolta?
Kommentit (50)
Sori pitkä linkki. Siitä oli ihan ekojen joukossa ruma hammaskuva, mutta muutenhan tuo nainen on persoonallisen ja upean näköinen. Itse olen sellainen perusskandinaavisen näköinen (olen suomalais-norjalainen) ja kuulen usein näyttäväni Scarlett Johanssonille, joka on mun mielestä tosi tylsä julkkis. Varsinkin kun oon Scarlett miinus tissit..
Jos yhtään lohduttaa, niin minä dorka menin kerran enempiä ajattelematta pamauttamaan työkaverille, että tämä näyttää ihan Pikku Kakkosen Jepu Neulaselta. Taisi loukkaantua, ja ihan syystäkin. Yritin jotenkin paikkailla sanomisiani jälkikäteen, mutta eihän se tainnut auttaa. Vieläkin harmittaa tämä möläytykseni. Ihan mukava, ei kylläkään mikään kovin läheinen työkaveri kyseessä, ja ihan vilpittömästi näin hänen ja ko. näyttelijän välillä jotain yhdennäköisyyttä. Mutta epäkohteliasta ja noloa silti!
Sehän on ihan hauskan näkönen täti :)
En kyllä näytä ko. näyttelijältä, mutta en kyllä panisi pahakseni, vaikka näyttäisinkin. Ap taitaa olla aika nuori?
Nättihän tuo on niissä kuvissa missä ei irvistele oudosti. En loukkaantuisi.
Toi on ihan Armi Toivasen näkönen. Näytätkö myös Armilta?
Ihan viehättävähän tuo näyttelijätär on. Hyvä vain, että realisimi iskee jos on itse peilistä nähnyt vaikkapa Angelina Jolien.
Mun mielestä tuo on persoonallisen kaunis nainen. Ei missään tapauksessa ruma.
Onhan tuo aikamoinen hevosnaama, ja tuon näköisiä naisia oon itsekkin muutaman nähnyt. Angela McCoy näyttää aikalailla samalta. Mutta ruma vai kaunis, todella vaikea sanoa!
No ethän sä sille mitään voi että oot ruma
No just, en loukkaantuis, ensinnäkin sen takia että tuo on kauniimpi kuin minä.
Kuuluu epäviehättävimpiin näyttelijöihin, eli juu, loukkaantuisin. :( Mutta kai sulla peili on? Tiedät näytätkö tuolta vai et :D
Mua on sanottu Mervi Tapolan (Nykäsen ex) näköiseksi. Ai että!
Eihän se sitä tarkoita että olet tuon naisen näköinen vaan että työkaverisi näkee teissä jotain samaa. Muut voivat olla ihan eri mieltä, eivät välttämättä löydä mitään yhtäläisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:42"]
Mua on sanottu Mervi Tapolan (Nykäsen ex) näköiseksi. Ai että!
[/quote]Jos on tarkoitettu nuorta Mervi Tapolaa? Oli ihan viehättävä muinoin. Mut jos nykyistä habitusta niin en itse riemusta hihkuisi jos mulle sanottais noin :/
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:29"]
Minä en loukkaantuisi jos joku sanoisi että tuolta näytän.
Tosin jännä juttu miten ja mitä muut ihmiset oikein näkevät, minua on sanottu aivan Juliette Binochen, Irene Jacobin, Demi Mooren, Maija Vilkkumaan, Audrey Tatoun ja Anouk Aimeen näköiseksi.
Ainoa yhdistävä tekijä noilla mainituilla lienee hiustenväri :)
[/quote]Neljä kuudesta on ranskalaisia filmitähtiä. Ehkä jotain samaa sittenkin heissä ja sinussa on. Olisin onnessani jos minut nähtäisiin noin!
Uniikin näköinen nainen.
Minun miestäni on sanottu Martti Syrjän näköiseksi. :D Tuosta minäkin olisin loukkaantunut, mutta mies vain naureskeli. Ei se minusta ihan Syrjän rosoista reunaa omaa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:49"]
Uniikin näköinen nainen.
Minun miestäni on sanottu Martti Syrjän näköiseksi. :D Tuosta minäkin olisin loukkaantunut, mutta mies vain naureskeli. Ei se minusta ihan Syrjän rosoista reunaa omaa.
[/quote]
*reps* Miehesi mahtaa olla eroottinen ilmestys?
http://im.mtv.fi/image/1254292/landscape16_9/555/313/8c52451467e6c4a0acebbc4a90a96a34/vr/627098.jpg
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:25"]
hei toihan näyttää ihan yhdeltä bloggaajalta!!
tuleeko muille mieleen? ;)
bloggaaja joka tullut viime keväänä äidiksi?
[/quote]
LAAPALAURA?
ilmetty laapalaura!